Manal POV
~Tijd sprong van 1 week
Ik ben helemaal opgeklaart, alles is prima. Ik mag weer van alles doen. Helaas was school er ook. Ik heb gek genoeg geen problemen gekregen aangezien ik Emma heb geslagen. We zitten nu bij frans. Ik zit naast Fadoua, Dioni zit voor ons en Jeela zit naast hem. Jeela en Cassius hebben iets maar ze moet me uitleggen hoe dat zit. Het is nu Donderdag dus ja. Frans geeft toevallig onze mentor dusja. 'Oké jongens ff een mededeling!' Roept de leraar door het lokaal en iedereen kijk hem aan. 'We gaan Maandag met onze klas en de klas h4b samen naar Londen voor 2 weken. We gaan sommige dagen opdrachten doen en sommige dagen hebben jullie vrij en mogen jullie doen wat jullie willen! We gaan in een apartementcomplex overblijven dat lijkt op een soort hotel. Je gaat met z'n Tienen in 1 apartementecomplex de verdelingen zijn al gemaakt!' zegt de Leraar. 'De apartementecomplex indelingen zijn in nummer 23 gaan: Dioni, Samuel, Cassius, Jai, Kaj, Fadoua, Jeela, Manal, Amal en Emma....' zegt de leraar en ik begin overdreven hard te zuchten. 'Is er een probleem Manal?' vraagt de leraar. 'Ja' zeg ik. 'Wat mag het dan wel niet zijn' zegt de leraar. 'Dat we een apartementecomplex moeten delen met Emma dat is mijn probleem' zeg ik. 'Ach probeer het maar met elkaar te vinden het lukt jullie wel' zegt de Leraar en zet een lach op. 'Ik zweer het u! zij hoeft een ding verkeert te doen en ze weet wat haar te wachten staat' zeg ik. 'Manal we gaan hier niet dreigen' zegt de Leraar een beetje geirriteert. 'I'm just saying. En vooral dat jij het weet' zeg ik en wijs naar Emma. De leraar kijkt me aan met z'n gezicht van "ben je nu klaar?" en ik knik. Als de bel is gegaan pakt iedereen z'n spullen en loopt naar buiten. Toevallig was het onze laatste uurtje. Als we allemaal zijn verzameld bij de fietsenstalling beginnen we te praten, en met allemaal bedoel ik: Amal, Ik, Kaj, Cassius, Jeela, Dioni, Samuel, Fadoua, Jai en Sara.
'Amal eerste keer dat we echt op vakantie gaan! alleen met z'n twee' zeg ik. 'Ja dus.... Don't be happy girl' zegt ze en we beginnen te lachen. 'Het is echt rot dat ik niet met jullie zit' zegt Sara. 'Hey je hoort nog steeds bij ons! Nothing is going to change that! we love you all' zeg ik en glimlach naar haar. Amal zit bij Kaj op de schoot, Jeela zit bij Cassius op de schoot en ik zit op m'n scooter en de rest staat. 'Samuel hoe zit het eigenlijk tussen jou en Anisa?' vraag ik. 'Nou ik ga morgen naar der toe neem der mee uiteten en vraag haar dan' zegt hij. 'Sjansbeer' zeg ik. 'Amal niks tegen Anisa zeggen anders is het niet meer leuk' zeg ik en wijs naar Amal. 'Ik ben al stil' zegt ze en doet net alsof ze haar mond op slot doet.Sara POV
Waarom voel ik me hier zo slecht over?
1: Ze is zo lief
2: Ze heeft me nooit iets aangedaan
3: Ik ken haar pas
4: Ik ga haar breken
God waarom moest ik Kevin weer tegen het lijf aanlopen! Vroeger is een tijd van pijn en verdriet voor mij. Ik kijk daar niet graag naar terug. Ik ben zo gesloten dat niemand iets weet van m'n verleden. Maar ooit moet ik het iemand vertellen m'n hoofd staat op ontploffen. Maarja, alles op z'n tijd.Samuel POV
Ja ik vind Anisa leuk. Ik weet dat het moeilijk gaat worden omdat zij in Roermond woont en ik in Badhoevedorp, maar liefde gaat altijd voor. Ik wil haar echt verrassen en ik ben echt bloedzenuwachtig. Stel je eens voor dat ze nee zegt. Oh mijn god dan heb ik mezelf helemaal voor paal gezet. Vindt zij mij üperhaubt wel leuk. Ja natuurlijk anders waren we niet bezig met friends with benefits. Oké zelfvertrouwen laat me nu niet in de steek hé.
Jai POV
Ik moet Manal vragen wanneer ze weer naar Lina gaat want ik vind haar best wel leuk! Best wel veel? Ja ik vind haar gewoon leuk. Ze heeft gewoon hetzelfde humor als mij en we lachen om elk klein dingetje. Sinds we haar uit het ziekenhuis hebben gehaald heb ik haar niet gezien. Behalve op app en telefonisch gesproken. Zij geeft me het gevoel dat er toch soulmates zijn. Zou zij mijn soulmate kunnen zijn? Wie weet maar nu gewoon ff vragen. 'Manal kan ik je ff spreken?' vraag ik. 'Sure' zegt ze en we lopen een paar meters van de groep vandaan. 'Wanneer ga je weer naar Lina?' vraag ik. 'Uhm ik denk morgen na school eventjes hoezo?' zegt ze. 'I need to ask het something' zeg ik. 'Goodluck buddy! ze gaat heus wel ja zeggen' zegt ze en loopt weer terug naar de groep. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht en ook ik loop weer terug naar de groep.
Kaj POV
Amal zit op mijn schoot. We hebben nu al 4 maanden, Volgende week woensdag hebben we 5 maanden. Misschien langste relatie die ik tot nu toe heb gehad. Amal is echt een schat van een mens tegelijkertijd ook een duivel maar we lachen erom. 'Babe?' fluister ik in haar oor en ik pak allebei der handen vast. 'Ja' fluistert ze terug. 'We zijn bijna 5 maanden samen' fluister ik weer en geef haar een kusje in der nek. 'Iknow' fluistert ze weer en ze draait haar hoofd naar de mijne. 'Kaj ik moet je iets vertellen' zegt ze. Shit....... 'Ja' zeg ik. 'Kom met je oor niemand mag het horen' zegt ze en ik doe wat ze zegt. 'Wat moet je me vertellen?' vraag ik en ze likt me volop op m'n wang. Ik begin hysterisch te gillen. 'IEEWWWLLLL' gil ik. Iedereen lacht zich kapot en ik kijk ze raar aan. Amal ligt op de grond door het lachen. 'OMG' schreeuwt Amal lachend en ze gaat weer verder. Als ze klaar is met lachen staat ze weer op. 'God je schreeuwt als een meisje' zegt ze en begint weer zachtjes te lachen. Ik hou van haar! Mijn cutie-pie! Mijn meisje! Mijn trots! Mijn liefde maar het belangrijkste van alles! Ze is de mijne.
Cassius POV
'Ik hou van je' fluister ik in Jeela's oor terwijl ze nog steeds op m'n schoot zit. 'Ik ook van jou' zegt ze en glimlacht lief naar me. Damn dat heb ik gemist. Cassius maak deze fout niet weer. She gave you only one chance. Ik ben ook zo blij dat ze het opnieuw ik proberen dat ik deze kans gewoon niet kan verpesten. En als het gebeurt sla ik me zelf naar de tering als dat kan. We zitten nog steeds met z'n alle op het schoolplein. Don't ask me why! 'Guys ik ga maar naar huis! Amal opstaan' zegt Manal. 'Jaa ik denk dat ik ook maar ga' zegt Jai. En zo volgen er wel meer. Iedereen geeft iedereen een knuffel of een kus of een zoen en vertrekt dan.
Ik ben thuis en ik verveel me nu al. Ik denk dat ik gewoon alvast ga kijken wat ik ga meenemen naar Londen. Biggest struggle for a girl and a boy.~~~~~~~~~~~~~~~~~
Comment&Vote!
serious! i mean it! vote&commentTHANKS VOOR DE 2K LOVE Y'ALL!
COMMENT&VOTE
JE LEEST
Why?
FanfictionHoofdpersonen: 1: Manal 16 jaar zwart/bruin krullen bruin/groene ogen. 2: Amal 15 jaar bruin golvend haar bruine ogen. (Zusje van Manal) 3: Lina 15 jaar zwart/bruin golvend haar bruine ogen. (Vriendin Manal) 4: Anisa 15 jaar blond stijl haar groe...