Jongens dit is het laatste hoofdstuk! Hier onder wordt verteldt hoe het verder gaat met hun alle! Hope you like it💓
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Anisa gaat bij Amal wonen. Amal besluit niet naar Londen te gaan om er voor Anisa te zijn. Samuel gaat gewoon mee naar Londen en hetzelfde geldt voor Kaj.
Omdat Amal niet naar Londen gaat krijgt Sara de plaats van Amal in het appartement. Dioni gaat vreemd met Sara omdat Sara hem zo ver heeft kunnen verleiden. Manal komt er achter en maakt het uit met Dioni. Later na worden Dioni en Manal vrienden en verder niks.
Tussen Cassius en Jeela loopt alles goed en ze doen alles rustig aan. Ze hebben het tegen hun ouders gezegd en met z'n alle een gezellig diner gehad. Ze brengen meer tijd met elkaar door en eindige gelukkig met elkaar.
Tussen Kaj en Amal gaat alles goed! Als ze 5 maanden hebben neemt Kaj haar mee uiteten en geeft hij haar een ketting met hun namen erin gegrafeert. Amal heeft tegen haar vader vertelt dat ze met Kaj heeft en ze hebben ook gezellig gegeten.
Samuel en Anisa worden heel close doordat Anisa naar badhoevedorp is verhuist! Ze brengen meer tijd met elkaar door en gaan samen een keer op vakantie als een jubileum.
Tussen Lina en Jai loopt het schroefjes omdat het een lange afstandrelatie is. Ze houden 4maanden vol en maken het daarna uit. Ze hebben genoten van de tijd die ze samen hadden maar vinden het zo het best.
Emma heeft nooit meer iets gedaan en is altijd braaf gebleven.
Sara heeft als taak van Kevin gekregen dat ze Manal moest breken door met Dioni naar bed te gaan. het duurde Manal 1maand voordat ze erover heen was.
Kevin heeft Manal nooit meer gecontacteert.
De vriendschap tussen Manal&Lina blijft even sterk.
De vriendschap tussen alle andere meiden en jongens is sterk
Samuel is bestfriend van Manal!~~~~~~~~~~~~~~~~~|~~~
Nou dit is dus het einde van m'n verhaal!
Het was nooit m'n bedoeling om het zo te eindigen maar er komt toetsweek dus daar moet ik alle aandacht in besteden!Ik hoop dat jullie m'n verhaal leuk vonden en wil vooral de mensen bedanken die altijd op m'n verhaal hebben gestemd en op elk hoofdstuk.
Jullie kunnen nog steeds comments en votes achterlaten! Ik hou van jullie allemaal!
Als jullie willen kunnen jullie m'n nieuwe boek gaan lezen!
Het heet 'My love' en is te vinden op mijn pagina!Ik heb veel plezier gehad tijdens het schrijven en ik hoop dat jullie veel plezier hadden tijdens het lezen!
Lots of love💋
Manal
JE LEEST
Why?
FanfictionHoofdpersonen: 1: Manal 16 jaar zwart/bruin krullen bruin/groene ogen. 2: Amal 15 jaar bruin golvend haar bruine ogen. (Zusje van Manal) 3: Lina 15 jaar zwart/bruin golvend haar bruine ogen. (Vriendin Manal) 4: Anisa 15 jaar blond stijl haar groe...