Hoofdstuk 23.

133 10 3
                                    

Dioni POV

Ik ben niet met Manal meegegaan omdat ik nog iets moest uitpraten met Emma.
Iknow is niet leuk voor Manal maar ik wil gewoon een rustige relatie met haar zondat Emma het verstoort. Er wordt aangebeld en ik maak de deur open. 'Hoi' zegt Emma. 'Hoi' zeg ik terug en maak de deur verder open zodat ze naar binnen kan. 'Naar mijn kamer' zeg ik en we lopen naar boven toe. 'Dus wat is er?' zegt Emma als we boven in mijn kamer zitten. 'Over dat in de klas wat je zei hé' begin ik en ze knikt. 'het kan niet want ik heb al een relatie' voeg ik erbij toe. 'met wie?' vraagt Emma. 'Manal' zeg ik. 'uhlg' zegt ze. 'Wat is er? waarom mag je haar niet?' Vraag ik een beetje geirriteert. 'ze is een klein kind zie dat niet! zij huilt nog in het openbaar! ik dacht dat jij je voor z'n mensen schaamde' zegt ze en gaat met haar armen overelkaar zitten. 'Ik ben verandert ik ben niet meer die Dioni die toen met jou een relatie had!' zeg ik gefrustreet. 'kijk probeer gewoon vrienden met Manal te worden je kent haar nauwlijks misschien kunnen jullie het met elkaar vinden' zeg ik als ik een beetje ben gekalmeert. 'Ik ga het proberen! en als het me niet lukt niet ben jij me iets schuldig en dat heeft hier mee te maken' zegt ze en ze duwt me tegen de muur aan zoent me vollop. Ik duw haar van me af en stuur haar naar huis. Moet ik het tegen Manal zeggen? Ja ik zeg het gewoon. Ik loop naar boven en begin te appen.

Jai POV:

'Hoi Lina' zegt het meisje die blijkbaar Lina heet. 'Hey Jai' zeg ik en we schudden elkaar de hand. 'uhm lina?' Zegt Manal. Lina kijkt naar Manal. 'Wesh denk je ik ben pakezel? pak zelf je koffer' zegt Manal waardoor ik in de lach schiet. Nadat we uit het ziekenhuis zijn gegaan zijn we Maccie gaan eten en in het park gaan lopen. Ook ben ik erachter gekomen dat Lina een hele leuk meid is! Echt gevoel voor humour. Blijkbaar zaten Lina en Manal te ruzieen want Manal die zegt: 'Wejoww eet mij man eet mij!' 'Neeheee! hoe vaak moet ik het nog zeggen je bent niet lekker' zegt Lina en beginnen allemaal te lachen. Onderweg naar Lina haar huis hebben we het heel gezellig. Als we zijn aangekomen stoppen we bij de deur. 'uhm zullen we misschien nummers uitwisselen dan kunnen we appen' zeg ik en Lina knikt. 'Uhm Jai remember she is always mine' zeg Manal waardoor we allebei rood worden. Als we nummers hebben uitgewisseld nemen er afscheid en gaan we terug naar Amsterdam.

Onderweg naar het treinstation*

'Jai' zegt Manal. 'Ja?' zeg ik. 'Lina is leuk hé' zegt ze lachend. Ja heel leuk en schattig en lief en ze heeft een hart van goud. Oke Jai back to reality! 'ja ze is leuk' zeg ik trots. Als we in de trein zitten is het stil. Gewoon z'n normale stilte. Perfect timing om aan Lina te denken.

Kaj POV

Met een gelukkig gevoel neem ik afscheid van Amal en Anisa. Amal is mine and only mine. 'Lucky boy' hoor ik Samuel zeggen. 'Tjaa droomogen hé' zeg ik en wijs naar m'n ogen. 'Oké nu mag je weer stoppen' zegt Samuel. 'Hallo jij was ook niet verkeerd bezig met Anisa hé' zeg ik. 'Tjaa wat zal ik zeggen' zegt Samuel lachend. 'Niks want niks is mooi aan jou' zeg ik. 'Grapje vriend er staat een rij voor je' zeg ik erna. 'Beter voor je dat je grapje zei' zegt Samuel. 'Jaa vriend weet ik ik ken je langer dan vandaag' zeg ik en we lopen lachend door naar huis.

Cassius POV

Zo deze dag ga ik lekker dansen. Ik pak me tas en ga naar GDC. Als ik aankom zoek ik voor een vrije zaal waardoor ik bij elke zaal moet kijken. Zaal 1: Vol
Zaal 2: Vol. Als ik in zaal 2 goed kijk zie ik Jeela. Wauw ze kan echt goed dansen zeg. Jeela ken ik al vanaf de brugklas. We waren close tegen elkaar maar iets moest het komen verpesten. We praten nog wel tegen elkaar maar dan niet veel. Gewoon die normale gesprekken van: hoi. hoi. alles goed?. ja met jou?. ook goed. oke houdenzo. En zo gaan onze gesprekken altijd. Het word eens tijd dat ik ingrijp en now it's the perfect timing. Ik loop naaf binnen en zie Jeela als snel stoppen met dansen. 'uhm hoi' zegt ze verbaast. 'hoii' zeg ik en ik ga op de bank zitten. 'Alles goed?' zegt ze. 'ja hoor en met jou?' 'ook goed'. Ze wilt der spullen pakken maar ik hou haar tegen. 'Jeela?' zeg ik en ze kijkt op. 'wat?' zegt ze zacht. 'Kunnen weer normaal tegen elkaar doen?' zeg ik. 'Cass we weten allebei dat het niet kan je hebt me gebroken en dat kan niet meer heel worden snap dat' zegt ze. Het kwetst me dat ze zegt dat ik der heb gebroken. 'Maar dat was niet mijn bedoeling...' zeg ik maar al snel valt ze me in de rede. 'goedzo het was niet je bedoeling maar je deed het wel' zegt ze. 'Luister Jeela ik heb spijt van wat ik heb gedaan het maakt me kapot om die droge gesprekken met jou ik kan er niet tegen! vroeger lachten we om elke speld die viel en nu? nu doe je net als ik een vreemde ben en dat mij pijn! ik hou van je Jeela en niet een beetje ook' zeg ik en ze blijft verstijfd staan met haar spullen in der handen. 'Ik moet nadenken' zegt ze en ze rent de zaal uit. Nou kijk es Cassius great job.

Samuel POV

Anisa is een leuke meid, maar de laatste tijd tweet ik veel met een meisje die Dina heet. Ze is echt mooi tenminste zo zie ik het. Ze heeft z'n geweldig humour dat je overal met haar om kan lachen. Maar ze kan ook serieus zijn echt je kan je problemen bij der kwijt. Maar Girlfriend? No i just know her from twitter.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1036 Woorden💪

Heeii guyss!!
Mn inspiratie is tot 100% dus ik ga veel schrijven! en ik lees een geweldig boek! (Omdat ik er in speel!) ze is pas begonnnen met schrijven maar het is nu al leuk! please go read

A Piece Of My Life ~ DinaYPL

thankyou guys lots of love❤️

Why?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu