Hoofdstuk 24.

144 8 4
                                    

Manal POV

Als ik thuis aankom zeg ik me ouders gedag en ga rechtstreeks naar me kamer. Ik spring meteen onder de douch en denk na over vandaag. Gelukkig was ik Kevin niet tegen gekomen, anders moest ik het Jai ook eens vertellen. Het voelt wel goed om
het een keertje tegen iemand te hebben gezegd, maar niet weer elke keer je verhaal te moeten delen met andere. Ik denk dat ik het Samuel ook ga vertellen. Hij kwam erachter dat er iets met me was dus verdiend hij het ook te weten. Als ik klaar ben trek ik m'n minnie mouse pyjama aan en kam m'n haar door en doe de muts op me hoofd die bij de pyjama hoort. Ik veeg m'n make-up resten eraf en doe m'n nightcreme op m'n gezicht. Omw to Amal. Ik klop op Amal's deur. 'Binnen' zegt ze en ik loop naar binnen. Als
ik binnen kom zie ik Anisa. 'Uhm guys i need to tell you something' zeg ik en ik ga zitten. 'Watt?' zeggen ze allebei. 'i've.....' zeg ik en begin met de onderkant van m'n trui te friemelen. 'I've got a boyfriend' zeg ik zacht. 'Omg wie?' vraagt Anisa. 'Dioni' zeg ik trots. Amal heeft hele tijd niks gezegd. 'Waarom ben je stil?' vraag ik aan Amal. 'Ik heb ook een vriendje' zegt ze. 'Wieli wieli als papa hier achter komt hij eet ons' zeg ik en we beginnen te lachen. 'maar serieus met wie en hoelang?' vraag ik der. 'Kaj en sinds vandaag' zegt Amal. 'Awh echt leuk! een Marokkaan met een Hollander' zeg ik en we beginnen te lachen. 'Jij moet niks zeggen met je Spanjaard' zegt Amal lachend. 'Mohim zeg tegen Kaj: Dat als hij je ooit kwetst dan krijgt hij met mij te maken' zeg ik. 'zeg jij dat ook tegen Dioni' zegt ze en ik knik. 'Maar ik ga naar onder! Challas' zeg ik en ik ga naar onder. 'Mama ik moet met je praten' zeg ik. 'Waarover?' vraagt ze. 'Woman things' zeg ik. Ik zeg het perse in het Engels zodat m'n vader het niet verstaat. 'Naar boven' zegt m'n moeder en we lopen maar boven naar mijn kamer. 'Wat is er schatje?' vraagt m'n moeder. 'Uhm ik....' zeg ik. 'Ik heb een vriendje' zeg ik zacht. 'Hoezo?' vraagt ze. 'We vinden elkaar leuk en hij is echt lief' zeg ik. 'Hoe heet hij en hoeveel jaar verschil hebben jullie?' vraagt ze. 'Dioni en 1 jaar verschil' zeg ik. 'Ik wil dat je het uitmaakt' zegt me moeder. 'Waaat? hoezo!?' zeg ik. 'Hij is niet goed voor hij gaat je kwetsen' zegt ze. Ik staar me moeder vol ongeloof aan. 'Je kent hem niet eens en je beoordeelt hem nu al! + dit is mijn eerste vriendje ik vertel je alles eerlijk en nu verwacht je van mij dat ik het zomaar uitmaak!?' Schreeuw ik. 'Rustig Manal' zegt m'n moeder en pakt me bij m'n arm. 'Niks rustig!' zeg ik trek m'n arm los. 'Ik hou van hem en je verwacht nu al dat ik het uitmaak!? Grappig ben jij! Ik ga bij een vriendin slapen' eindig ik me zin en pak m'n telefoon en lader ik trek me schoenen aan en ren naar buiten. Achteraf was het toch niet zo slim om zonder jas tegaan het is letterlijk ijskoud. Ik ga Dioni appen.

~Begin gesprek
Ik: Dion kan je me komen halen? er is iets gebeurt en maar dat vertel ik je later welxx
Dioni: Tuurlijk! waar ben je nu?
ik: Tegenover me huis! maar kom aub snel ik bevries half hier!
Dioni: ben nu op me scooter!
ik: dankje lieverdxx
~Eind gesprek

Ik ga op een bankje zitten en niet veel later zie ik Dioni aankomen. Ik ril letterlijk van de kou. 'Hier heb je mijn jas' zegt Dioni en ik trek z'n jas aan. Ik geef hem een zoen op z'n lippen en ga dan achterop zitten. 'Dioni?' vraag ik onderweg. 'Ja' zegt hij. 'Kan ik bij jou slapen?' vraag ik. 'Tuurlijk' zegt hij.
'Dankje ik hou van je' zeg ik. 'Geen probleem! Alles voor jou!' zegt hij.

Dioni POV

Manal zit bij me achterop. Toen ik aankwam zat ze letterlijk te rillen van de kou, maar ze zag er wel schattig uit in haar pyjama. Als we zijn aangekomen stappen we uit en lopen we naar binnen. 'Goeieavond Mevrouw en Meneer Jurado Gomez sorry voor storen op deze late avond' zegt Manal. Damn wat heeft ze voor een respect. 'Geen probleem lieverd' zegt m'n moeder. 'Mam ze blijft slapen is dat een probleem?' vraag ik. 'Natuurlijk niet' zegt ze. Ik glimlach en we gaan naar boven. Het eerste wat Manal doet is onder de deken gaan liggen. 'Dus wat is er gebeurt?' vraag ik. 'Nou ik vertelde me moeder eerlijk dat ik een vriendje had en toen gingen we praten en toen zei ze maak het uit toen werd ik boos en ben ik weggegaan' zegt ze. 'Wow! maar heb je wel gezegd waar je heen ging?' vraag ik. 'Ja ik zei dat ik bij een vriendin ging slapen' zegt ze. 'Oh Oké' zeg ik en ze heeft een sneaky lachje op haar gezicht als ik haar zin nog een goed door beluister snap ik het. 'Heey! sinds wanneer ben ik een meisje?' vraag ik en doe net alsof ik diep gekwetst ben. 'Jaa hallo als ik zei dat ik naar jou toe ging liet ze me echt niet gaan dus shhht' zegt ze. Ik knik en begin met nadenken. Zal ik het haar vertellen over wat Emma deed? Ik weet wel dat ze Emma dan gaat vermoorden. Weetje ik ga het gewoon zeggen het heeft geen nut om te liegen. 'Manal?' zeg/vraag ik. 'Ja' zegt ze. 'Er is iets wat ik je moet vertellen' zeg ik en ze gaat rechtop zitten en ik ga naast haar zitten en pak haar handen. 'Ik heb vanmiddag met Emma afgesproken.....' zeg ik
maar ze valt me in de rede 'Je hebt wat!?' zegt ze. 'Luister eerst voordat je boos wordt' zeg ik. Ze zegt sorry en ik ga verder met m'n verhaal. 'Ik heb haar vertelt over ons en ik vroeg haar of ze gewoon aardig tegen jou kon doen enso en toen zei ze van als het niet lukt ben je me iets schuldig en het heeft hiermee te maken en toen duwde ze me tegen de muur en zoende ik duwde haar zo snel mogelijk van me af en stuurde haar weg' zeg ik. 'Ze weet niet waar ze zich zelf heeft ingewerkt' zegt Manal. 'Dus je bent niet boos op mij?' vraag ik. 'Nee gek! zij zoende jou en daar gaat ze voor boete morgen' zegt ze. 'Alleen is er een ding' zegt ze. 'Waar is de badkamer?' vraagt ze. 'Kamer uit linker kant 2e deur' zeg ik. 'Prima meekomen jij' zegt ze en trek me van het bed af en sleurt me mee naar de badkamer. 'Welke is van jou?' vraagt ze en ze wijst naar de tandenborstels. 'De donkerblauwe' zeg ik. Ze pakt de blauwe tandenborstel en doet er tandenpasta op en begint mijn tanden te poetsen. 'WTF doe je?' vraag ik lachend. 'Je tandenpoetsen als ik je wil zoenen hoef ik Emma's slijm niet ja' zegt ze lachend. 'Je bent gek' zeg ik nog steeds lachend. 'This is only the beginning my love' zegt ze en we beginnen te lachen. Als we klaar zijn lopen we terug naar mijn kamer en gaan in bed liggen. Manal ligt met haar hoofd op mijn borst, en ik heb m'n arm om haar middel geslagen. 'Dioni?' zegt Manal. 'Ja' antwoord ik. 'heb je ook een uitlaatklep?' vraagt ze. 'Hoe bedoel je?' antwoord ik weer. 'Je weet wel! als mensen boos of gestresst zijn en doen dan iets waar ze zich goed bij voelen en dan is alles weer weg' zegt ze. 'oh' zeg ik. 'Ik geloof zingen' zeg ik. 'En die van jou?' vraag ik aan haar. 'M'n poepgat' zegt ze en we beginnen te lachen. 'Jij spoort echt niet' zeg ik lachend. 'Treinen wel' zegt ze en we bartsen in het lachen uit. Niet veel later vallen we allebei in slaap.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1364 woorden!💪

Hope you guys like it!
Go and read:
A Piece Of My Love ~ DinaYPL

Thankyou guys loveyou!🔥

Why?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu