Manal POV:
We zijn bij Dioni z'n huis maar hij blijft staren. 'Dion?' zeg ik. 'Ja?' 'Je bleef staren'. Je ziet aan z'n gezicht dat hij zich schaamt. 'Don't be shy' zeg ik lacherig. 'HA HA HA verry funny' zegt hij sarcastisch terug. 'Weet ik daarom vind iedereen me leuk' zeg ik weer. We beginnen allebei te lachen. We lopen door naar de woonkamer. 'Wat drinken?' Vraagt Dioni. 'Uhm idk wat heb je' zeg ik. 'Cola, Fanta, Sisi, 7Up, Orangina, Ice Tea en natuurlijk niet te vergeten Water' zegt hij en ik barst in het lachen uit. 'Doe dan maar Ice Tea zeg ik nog steeds lacherig. Hij vult 2 glazen Ice Tea en komt ze met een smile brengen. 'Waarom die lach?' vraag ik. 'Waarom zijn bananen krom?' Zegt hij weer. Ik kijk naar hem met zo'n gezicht van "meen je die". 'Ik ga m'n moeder appen zeggen dat ik bij een vriendin blijf slapen' zeg ik na een tijdje. Dioni knikt. Als ik ik klaar ven verveel ik me. 'Dion ik verveel me' zeg ik met zeurige toon. 'Film kijken?' Vraagt hij. 'Isgoed' zeg ik. 'Maar eerst een horror en dan comedy dat is leuk' voeg ik eraan toe met een smile op m'n face. 'Ok' zegt hij. 'OMG!' Schreeuw ik. 'Wat is er?' Vraagt Dioni bezorgt. 'Je okte mij' zeg ik nep verdrietig. 'Op een dag krijg ik nog een hartstilstand van jou' zegt hij. 'Oh heb je die dan niet gekregen toen je in de spiegel keek' voordat ik m'n zin kon afmaken begon ik al te lachen.
Dioni POV:
Oké ik moet het accepteren! Ik ben net uitgedist door een meisje die ik leuk vind. JA jullie horen het goed IK VIND DER LEUK. Wat haat ik het. Ik wil dat ze de mijne is dat ik haar de mijne kan noemen en dat ik haar kan knuffelen wanneer ik wil zoenen en aaaah wat haat ik dat het niet zo is. 'Oké ken je een horrorfilm en een comedyfilm dan?' Vraag ik er tussen door. 'Ja uhm we kunnen Insidious of Insidious 2 kijken van horror en voor comedy ken ik Why did i get marry? En Why did i get marry to?' Zegt ze. Ik knik alleen maar en zoek het op. 'Isidious it is' zeg ik. En ik zet de film op. De film is al een tijdje bezig en Manal ligt met d'r hoofd op m'n borst aangeleund. Ze heeft een kussen bij d'r hand voor als een eng stukje komt. Eigenlijk moet ik daardoor wel lachen is best grappig. De film is afgelopen en ik wil opstaan maar het gaat niet. Ik kijk naar Manal en zie dat ze slaapt. Ik til der op en leg der boven op m'n bed. Ik heb een tweepersoons bed so yeah. Ik kleed me om en ga ik een bed liggen. Langzamerhand voel ik m'n ogen zwaarder worden en val ik in slaap.
Volgende Ochtend*
Manal POV:
Ik wil me omdraaien maar het gaat niet. Ik beweeg zoveel om diegene te irriteren. 'Amal rot op hoe vaak zeg ik tegen ga in je eigen bed slapen' zeg ik op een slaperige toon. Ik draai me om en zit nu met m'n voeten tegen der rug aan en geef alle kracht en duw der ervan af. Als diegene opkijkt zie ik dat het Amal niet is maar Dioni. Ik begin te lachen. 'Poff die man van je later. Wauw daar ga ik medelijden mee krijgen' zegt hij. Ik begin harder te lachen en Dioni ligt nog steeds op de grond. 'Sorry' zeg ik lacherig. Dioni kijkt me aan en komt weer op bed liggen. 'Dioni kan ik douche?' Vraag ik aangezien ik dezelfde kleren aan heb. Dioni knikt. Ik sta op en loop naar de douch. Net als ik de deur van de douch wil dicht doen bedenk ik me dat ik geen kleren heb. Ik loop de douch uit. 'Wat is er?' Vraagt Dioni. 'Geen kleren' zeg ik en laat me op bed vallen. 'Neem een trui van mij' zegt hij. Ik knik pak een trui en loop maar de douch.
************************
Taadaa nieuw hoofdstuk!
Ja heel leuk!🙌Vote&comment wat je ervan vind!💕
Ok bye💋
JE LEEST
Why?
FanfictionHoofdpersonen: 1: Manal 16 jaar zwart/bruin krullen bruin/groene ogen. 2: Amal 15 jaar bruin golvend haar bruine ogen. (Zusje van Manal) 3: Lina 15 jaar zwart/bruin golvend haar bruine ogen. (Vriendin Manal) 4: Anisa 15 jaar blond stijl haar groe...