Birer hayalet gibi ağaçların arasında belirmişlerdi.Siyah pelerinleri arkalarında dalgalanıyordu ve soluk beyaz yüzleriyle adeta geceden fırlayan birer kâbuslardı.
Aiden endişeyle Zero'ya baktı.Siyah tüyleri ay ışığında parlıyordu ve dişleri salyalar akan ağzından ölümcül bıçaklar gibi fırlamıştı.Kesinlikle tehlikeliydi ama Bloodking'lerin hepsi buradaydı.Bir kişi yoktu:Drakula.
Aiden nedense bu durumdan daha da endişelenmişti
Üçüz'lerden Freya öne çıktı.
-Aiden, ailene geri dön ve evimize dönelim, hemen.
Sesi telaşlı ve sertti.Aiden gitmek istemiyordu.Bunu anlatmak istercesine Mai'ye baktı fakat Mai, hüzünlü gözlerle ona bakıyordu.
-Gelmek istemiyorum.
Dedi Aiden.
Zero'nun hırıltıları yükselmiş Aiden'ın yanına gelmişti.Normal bir kurttan daha büyüktü ve yakından daha da ürkütücü görünüyordu.Ama Aiden, Zero'nun 13 Bloodking'e karşı hiç bir şey yapamayacağını biliyordu.
-Uzak durun, kan emiciler!
Diye atıldı Zero.Pençelerini toprağa saplayıp geri çekmişti.Bloodking'lerden aynı anda bir tıslama yükseldi.
-Bize emir verme cürretini nasıl gösterirsin, köpek!
Diye bağırdı David.
Kont'u andıran yüzü nefret ve tiksintiyle kırışmıştı.
Aiden havadaki ağır nefretin kokusunu alıyor,yaklaşan şiddetin ayak seslerini duyuyordu.Fakat kendisi yüzünden Zero'ya zarar gelmesini istemiyordu.
-Burada emirleriniz geçmez kan emici!Burası Özgür Bölge'dir.
Aiden dudaklarını dişledi.Gözlerini Ölümsüz Aile'nin tüm fertlerinde gezdirirken tekrar Mai de durdu.Bir şey yapamaz mıydı?Mai sadece dudaklarını kıpırdatmıştı.
"Lütfen sadece gel."
Aiden bir saniye gözlerini kapadı ve sonra kararını verdi.Gitmek zorundaydı.Kimsenin hayatını tehlikeye atamazdı.
-Tamam, geliyorum.Lütfen kimse zarar görmesin.
Dedi hızla.İsteksiz ama kararlı adımlarla ölümsüzlere doğru ilerlemeye başlamıştı ki Zero önüne geçti.Siyah kurt gözlerini, Aiden'a çevirdiğinde
-Onlar vampir, Aiden.Seni yerler.Gitme.
Dedi, uyarıcı bir tonla.Kurt sesi insan halinden daha yabaniydi ama Aiden içindeki endişe tınısını duymuştu.Yine de gitmeliydi.
-Onlar benim ailem.Endişelenme.
Dedi yalnızca.Zero'nun kurt gözlerinde bir pırıltı yanmıştı.
-Aiden!Çabuk ol!
Dedi Freya.Neden endişelenmişti ki?Gidiyordu işte.
Fakat o da ne!Zero önüne geçmişti ve bu sefer sırtı tamamen Ölümsüz Aile'ye dönüktü.Aiden'a hırlamıştı.
-Zero ne yapıyorsun?
Aiden'ın sesi korkuyla bir fısıltı gibiydi.Bacakları titriyordu.
Zero'nun kurt sesi kulaklarınds çınladı.
-Seni asla onlara veremem.
-Ama neden?Canın yanabilir.İzin ver.
Aiden yanından geçmeye çalıştı ama Zero önüne geçmişti.Sipsivri dişlerle dolu ağzını açıp hırladığında Aiden durmanın daha akıllıca olduğuna karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRACULA(Tamamlandı)
VampireHayatın acımasız gerçeklerine karşı hayallere sığınan yetim bir genç;Aiden. Ve diğer tarafta, karanlıktan yapılma siyah gözlere sahip gizemli bir adam... İlmekler atıldı. Kader Tanrıçaları iş başında! Düğümler çözülecek mi? Bazı düğümlerin çözülmesi...