Uyandığında, üstünden buldezer geçmiş gibi hissediyordu.Bunda bilakis dün gecenin de etkisi vardı.
Kont onu ısırdığında ve damarlarından kanının çekildiğini hissettiğinde nerdeyse orgazm oluyordu.Bu zamana kadar hiçbir cinsel deneyimi olmamıştı.Ama kendini seks yapmış gibi hissediyordu.Biraz edepsiz, yorgun ama gizli de olsa mutlu.
Aiden bunları hissediyordu ve kafası iyice karışmıştı.Gözleri nedense odasında Kont'u aramıştı fakat tabi ki de yoktu. Ne zaman gittiğini hatırlamıyordu.Belli bir süreden sonra bilincini kaybetmişti.Belki de gereğinden fazla kan kaybettiği içindi.
Doğruldu ve üstündeki örtüyü bir kenara attı.Günlerdir ezberlediği büyük odasını incelerken tekrar yapayalnız hissetti.
Gözlerini ovuşturup kalktı.Lavaboda biraz kendine geldikten sonra günlük rutini olan "pencereden denizi izleme ve düşünme" seansına geçecekti ki Mai'nin sesiyle irkildi.
-Günaydın!
Dönüp sinirli bir şekilde ona baktı.
-Bir kere de normal bir şekilde gelsen?Hem çıplak olabilirdim!
Mai "kıkırdak" lığını sergiledikten sonra
-Bir dahakine bunu düşünürüm.
Dedi ve hemen sonrasında el çırptı.
-Hadi çabuk hazırlan, dışarı çıkıyoruz!
Aiden anlayamayarak kıza baktığında Mai gözlerini devirip
-Yine çok sorun var,biliyorum ama vaktimiz yok,üstüne önceki zamanlarından bir şeyler geçir.
Diye de ekledi.
Aiden önceki zamanlar derken ne demek istediğini soracaktı ki suratına fırlatılan kot pantolonu ve sweatshirt'üyle cevabını almıştı.Kont'un bunları giyerse kızacağını düşündü ama Mai bunu dediğine göre bir bildiği var demekti.
Mai ortalıktan kaybolduğunda hemen geri dönme ihtimalini düşünerek hızla giyindi.
Giyinmesi biter bitmez Mai de odada bitmişti.
-Hazır mısın?
Yüzünde güller açıyordu.Aiden Mai'nin bilindik neşesi olduğunu düşünüp daha fazla sorgulamadı.
-Hazırım.
Dedi normal bir tonla.Mai elini uzattığında tuttu.Her şey düzeldiğinde şatonun önündeydiler ve kapıda bir fayton duruyordu.
-Bu da ne böyle?Benim dışarı çıkmam yasak, Mai.Kont duyarsa...
-Onun haberi var zaten.Dedi Mai.Aiden acelece omuzlarından iterek yürümeye başladı.Güneş yukarıda bir altın top gibi parlarken ölümsüzlüğü dışında her şeyi ölümlü gibiydi.Işınlanmak için, geceye ihtiyaç duyduğunu hatırladı Aiden.Faytona yerleşti.
Mai de yanına oturmuştu ve Aiden bir an onunda 'modern' kıyafetler giydiğini fark etti.Hiçbir şey anlamamıştı.
-Mai, sen kot pantolon ve bluz mu giydin?
Aiden'ın gözleri irice açılmışken Mai kaşlarını çattı.
-Ne var bunda?Yakışmamış mı?
Aiden gözlerini kırpıştırıp alnını kırıştırdı.
-İkimizde böyle giyindik ve bir yere gidiyoruz.Ama tam olarak nereye?
Diye sordu artık dayanamayarak.
Mai pufladı.
-Bunu söyleyemem gidince görürsün.
Aiden da püfledi ve küçük bir çocuk gibi kollarını önünde birleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DRACULA(Tamamlandı)
VampireHayatın acımasız gerçeklerine karşı hayallere sığınan yetim bir genç;Aiden. Ve diğer tarafta, karanlıktan yapılma siyah gözlere sahip gizemli bir adam... İlmekler atıldı. Kader Tanrıçaları iş başında! Düğümler çözülecek mi? Bazı düğümlerin çözülmesi...