|12|İki Boyut

4.4K 336 89
                                    

Her şey bittiğinde Aiden kolları sıkıca Kont'a sarılı gözleri sımsıkı kapalı Maggie'nin holündeydi.Hemen yanlarında Mai hafif sersemlemiş bir şekilde dikiliyor ve yüzünde hafif bir gülümsemeyle ikiliyi izliyordu.Kont bir süre bekledi.Fakat Aiden onu bırakmayacak gibiydi.

Seslice öksürdü sonunda ve ekledi.

-Aiden, geldik.Beni bırakabilirsin.

Aiden yeşil gözlerini açtığında bir an şaşkınca çevresine bakınmış daha sonrada utanarak Kont'dan ayrılmıştı.Yüzü kıpkırmızıydı.Kızarmaktan nefret ederdi ama bunu önleyemiyordu.

-Şey...Fark edemedim.

Dedi yalnızca.Sersemce birkaç adım uzaklaşmıştı ki dengesini kaybetti.

Düşecek gibi olduğunda Kont  onu yakalamıştı.Başı fena halde dönüyordu ve midesi ağzına gelmişti.

-Dikkat etsene.Boyut atladın, çit değil.

Diye konuştu Kont sertçe.Aiden'ı bir kenara oturttuğunda midesi bulanmasına rağmen soruverdi Aiden.

-Boyut mu?

Kont ona kısa bir bakış atıp sinirlendiğini belli edercesine konuşmuştu.

-Gölge Boyut'dan sizin boyutunuza atladık.Biz buraya Aciz Boyut deriz.

Mai, Aiden'ın yanına gelmiş gözleriyle endişe içinde onu süzmüştü.

Aiden iyiyim dercesine başını salladı ve kaşlarını çattı.

-Aciz Boyut mu?Bu çok küstahça.Ayrıca niye burdayız?Bilmek istiyorum.

Şansını zorladığını biliyordu.Ama merakını gidermek her zaman onun için bir numaraydı.Merakı bir gün başına büyük bir açacaktı belki de.

-Aciz değil mi?Ölümsüzlük yok bu dünya da , büyü de.Masallar var sadece.Ve tek gerçek Ölüm.

Kont umursamazca Aiden'a bakmış sonra hafifçe gülümsemişti.

-Neyse ki seni 10 gün sonra bu "ufak" problemden sonsuza kadar kurtaracağım.

Bunları der demez holde ilerlemiş ve salondaki bir kanepeye oturmuştu.Bir anda eline bir cep telefonu aldığında Aiden şaşırmıştı.Teknoloji ve Drakula?

Aiden, Kont'un neler söylediğinden emin değildi.Mai yanındayken de gizlice onu dinlemek için  kendini ikna edemiyordu.Konuşma bittiğinde daha fazla dayanamamıştı.

-Neden  burdayız?! Cevap vermeni istiyorum.

Diye bağırdı bu sefer.Kont öfkeyle ayağa fırlamıştı.

-Beni sorgulamayı kes çocuk!Yoksa...

-Yoksa ne?!

Diye çıkıştı Aiden kendine bile şaşırarak.

Kont hafif bir hareketle sivri dişlerini gösterdiğinde mesajı almıştı.Yine de geri adım atmadı.

-Senin esirin değilim!Madem ailenin bir parçasıyım, bunu bana açıklayacaksın.

Kont burnunun dibine kadar gelmişti ve pürüzsüz teniyle tezatlık oluşturan siyah gözleri öfkeyle doluydu.

-Haddini bil Aiden...

Sinirler geriliyordu.Bu her şeyi berbat edebilirdi.Mai bunun farkına varmıştı.

İki tarafı da sakinleştirmeliydi.

-Lütfen, şimdi bunun sırası değil.Ben...Kendimi kötü hissediyorum.

Hafiften kendini bıraktığında ikisi de başına gelmiş birbirlerini yemeyi kesmişti.

DRACULA(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin