Těžce jsem vydechla vzduch, co mě pálil v plicích, mezitím, co se mi smál.
Zavrtěla jsem hlavou, abych zahnala bolest hlavy, ale nepomohlo to. Poodlezla jsem o trochu dál od místa, kde jsem před chvílí zvracela a lehla si na záda. Se zájmem mě pozoroval. Dělala jsem, že to nevidím.
Sledovala jsem hvězdy a ze všech sil se snažila nemyslet na tu noc v Útočišti na střeše.
Cassiopeia, malý vůz ....
"Chceš je pozorovat zase sama?" zašeptal a já zrudla.
Velký vůz ...
Nevidí on mi do hlavy? Jestli ano, tak jsem v pěkným průšvihu ...
Zadívala jsem se na něj.
"Jak víš, na co myslím?" zeptala jsem se, ale ve skutečnosti jsem odpověď znát nechtěla.
Usmál se. Tak neodolatelně, jak jen to umí.
"Nebylo těžké to poznat"
"Hmmm" zabručela jsem a složila si ruce pod hlavou. Hlavně v klidu a neupozornit na plán, co se mi rodí v hlavě.
Co sakra budu dělat? Jsem vůbec schopná jít Daryla hledat? Nebo mám počkat, až přijde? Možná se napřed nechám zkontrolovat od doktora a vydám se ho hledat, pěkně podél řeky. Nemůže být daleko, když se sem vrací. Tak, tohle udělám. Pěkně nádech, výdech. Splašeným jednáním nic nedocílím. Chce to přemýšlet.
Z přemýšlení ve vytrhl dotek jeho ruky na mém břiše. Zamýšleně mě pozoroval.
"Neublížila sis?" zajímal se.
"Já ani nevím." zamumlala jsem a zvedla se na jednom lokti, než jsem si vyhrnula tričko. Břicho bylo mírně červené, vypouklé a v jeho dolní části byla ... vyboulenina?
Co to do hajzlu ... ??
"To mi ho kurva vyndej!" vykulil oči a rozesmál se.
"Co? Co to je?"
"Copak ty to nevíš? Ale notak, myslel jsem si, že jsi chytřejší"
Ztuhla jsem a přejela po vyboulenině rukou. Byla tvrdá, na dotek nepoddajná, ale když jsem na ní lehce zatlačila, zmizela.
"Ježíšmarjá" vyjekla jsem a ucukla rukou, jako bych se spálila.
Vyděšeně jsem se podívala do jeho ještě udivenějších očí.
"No na mě se nedívej, moje to není" smál se mi.
To přeci není možný ... Nebo jo?
Zvedl ruku a já ho nechala. Byla jsem tak vykulená, že mi ani nedošlo, co dělá.
Zlehka se dotkl mého břicha a v tom momentu, kdy se naše ruce spojili a moje srdce poskočilo, se pod našimi spojenými prsty cosi rozhýbalo.
Bylo to ... Úžasné. Úžasné a děsivé zároveň.
"Neuvěřitelný" zamumlal si pod vousy.
Dívali jsme se jeden druhýmu do očí a vnímali pohyby, které se nám opírali do našich rukou a v tom momentu mi konečně došlo, co to znamená.
Jsem těhotná. Jsem těhotná a čekám Darylovo dítě.
A do hajzlu ...
ČTEŠ
Daryl Dixon: Kolik mrtváků jsi zabila?
FanfictionFF o Darylovi Dixonovi a dívce jménem Sue. Přeci jen, komu v seriálu nechyběla nějaká větší romance s tímhle krasavcem že? :) ❤️ Obsahuje drsnější mluvu, sex a násilí. Příběh vznikl 24. Února 2020 #1 - zombie ♥️ od léta 2022 do dubna 2023❤️ a znovu...