Bylo horko. Slunce se muselo přiblížit k mé kůži blíž, než by mělo. Mé tělo bylo strašné horké a přitom studené. Napadlo mě, jestli se jen nedívám do trouby, jestli už je hotové kuře a trouba na mě dýchne oblak horkého vzduchu a já, místo abych uhnula, schytám plnou.
Otočila jsem se ze zad na bok.
Ležím na pláži. Horké letní slunce krásně hřeje na kůži a já se zavřenýma očima poslouchám moře, jak si tak bezstarostně šumí.
Bolí mě rameno, otočím se znovu na záda.
Vajíčka. Když rozklepnu vajíčko na horkou pánev, ozve se syčivý zvuk.
Z neuvěřitelného horka mě vytrhne neskutečné studené mokro. Otevřu oči a vyjeknu.
Zamrkám a zjistím, že mě v náručí drží Daryl a stojíme ve vodě?
"Několik hodin máš horečku" vysvětluje, "a já ji nemohl srazit. Tohle je poslední, co mě napadá. Ne, neusínej!"
Jenže já jsem unavená, tak moc unavená ...
Rozklepu se zimou.
***
Probudím se a převalím se na bok, rovnou něčí hruď. Jenže ne zrovna povědomou.
"Dobré ráno, sluníčko"
Vystřelím do sedu a zadívám se na Rositu.
"Co tu děláš?"
"Hlídám tě." zasměje se, ležíc na mé posteli na zádech s rukama za hlavou a pozoruje mě.
"Hm?"
"Přinesl tě sem Daryl, měla jsi horečku a on i přes to, že tě ochladil v řece, beztak se tě horečka držela. Byla potřeba větší pomoc než jen tu, co ti mohl dát."
"A kde je?"
"Šel se podívat na lidi tady v Alexandii, dlouho tu nebyl, tak ho napadlo, to napravit."
"Takže zase utekl" konstatovala jsem a padla zády do polštářů.
"To nevím, nejsem jeho chůva. Jsem tvoje. A jako tvoje chůva se ptám, jestli sakra víš co děláš?"
"Atrey?"
"Hlídá ho Michonne. Ale o něm nemluvím. Máš ještě přítele, vzpomínáš?"
"Negan?"
"Ano, přesně ten. Kde ho máš?"
"Počkej cože? On tu není?"
"Neeeee?? Měl by?"
"Do prdele" ulevila jsem si.
"Co?"
"Tam, kam nás unesli mi řekli, že utekl. Myslela jsem, že už je dávno tady a Daryl říkal ..."
"Myslíš ten Daryl, kterýmu je Negan konkurencí?"
"Já jsem tak pitomá, sakra!" zaječela jsem a vyskočila z postele.
V mžiku byla u mě a držela mě za ramena.
"Víš, co děláš?"
"Ne! Jen ho musím najít! Sakra! Tak já strávila dny s Darylem a on mezitím může být mrtvý? Musím ho najít!"
"V kliduuuu, dýchej. Šup, nádech, výdech"
Poslechla jsem ji.
"Taaak, a teď, dokážeš to místo najít?"
"Myslím si, že jo"
"Fajn, vezmem věci a pár lidí a zajdeme tam, jasný?"
"Daryl to nesmí vědět!"
"Co jako? Že jdeš hledat svýho přítele?"
"Rosito!!!" zavyla jsem zoufale.
Jen se smála a poslala mě se vysprchovat s tím, že všechno domluví. A taky domluvila.
***
Kráčeli jsme lesem. Já, Rosita, Morgan a Aaron.
"Měli jste zůstat doma, zvládla bych to"
"Nesmysl" odkývali jednohlasně.
"Fajn" zabručela jsem a stiskla šíp pevněji.
"Je nutný, abys měla ten šíp venku z toulce?" zajímal se Morgan.
"Ano je. Minule jsem kvůli tomu skončila v nějakým smradlavým sklepě, takže jo, je to ultra nutný" uzemnila jsem ho.
Šli jsme dál. Nějakou dobu se nic nedělo. Nic jsem nenašla, takže jsem začínala být zoufalá.
"Do hajzlu! Tady to někde bylo!" chodila jsem v kolečku a pozorovala jeden strom za druhým a snažila se určit sever.
Protože přeci na severu jsem byla. Nebo na jihu? Kudy jsem to sakra běžela? Kudy jsme to s Darylem šli?
Bože! Soustřeď se!
Sedla jsem si na bobek, oběma rukama jsem si zajela do vlasů a sepjala si ruce na temeni hlavy. Sklonila jsem hlavu k zemi a snažila si nejlíp jak to šlo vybavit cestu.
"Hej Sue.." houkl na mě Aaron.
"Co je?!" vyjela jsem po něm, ale hlavu jsem nezvedla.
"Kluci, koukněte se támhle, já si s ní promluvím" poplácala Rosita Aarona po rameni, než došla ke mě.
"Nechci nic slyšet!" zarazila jsem ji a podívala se na ni.
"Fajn, tak nebudu mluvit, ale poslouchat. Co se děje? A neříkej, že nic, protože to vidíme všichni, že něco jo."
"Fajn. Nevím co mám dělat s klukama. Co s Neganem? Co s Darylem? Nějak si nedokážu představit být už bez Negana a zároveň chci být s Darylem! Nevím co mám s tím dělat. Když si představím, že bych byla bez jednoho z nich, je mi špatně, třesu se, chce se mi brečet. Bojím se, že se Neganovi něco stalo a zároveň se bojím, jestli je Daryl stále v Alexandii nebo ode mě zase utekl."
"Hej holky! Něco jsme našli!" houkl na nás Aaron.
"Jedno po druhém, Sue. Teď najdeme Negana. Pak vyřešíme zbytek, jasný?" usmála se na mě a vztáhla ke mě ruku.
Ušklíbla jsem se a přijala ji. Pomohla mi se postavit.
"Pojďme, najdeme tvýho kluka"
ČTEŠ
Daryl Dixon: Kolik mrtváků jsi zabila?
FanficFF o Darylovi Dixonovi a dívce jménem Sue. Přeci jen, komu v seriálu nechyběla nějaká větší romance s tímhle krasavcem že? :) ❤️ Obsahuje drsnější mluvu, sex a násilí. Příběh vznikl 24. Února 2020 #1 - zombie ♥️ od léta 2022 do dubna 2023❤️ a znovu...