A két fiatal hamar megtalálja azt a japán éttermet, amit Jisung beszélt meg Minhoval. Nem, mintha olyan nehéz lett volna, mert az étterem előtt már ott álldogált a csapat nagyobb része. Chan és Seungmin kulturált felnőtt módjára beszélget a falnak támaszkodva, míg Hyunjin a legkisebbet nyúzza a csoportból. Jeongin csak sikoltozva és vihogva menekül előle, de az idősebb mindig elkapja őt, és szorosan magához öleli, majd csiklandozni kezdi. Jisung jót mosolyog a jeleneten, miközben int egyet a társaságnak. Amint odaállnak melléjük, Felix Chanra mosolyog, és mellé áll, míg Seungmin Jisung hogyléte felől érdeklődik, a maradék két fiút pedig hagyják birkózni, amíg a hiányzó tagok a csapatból meg nem érkeznek. Seungminnal épp az iskolát beszélik át, amikor az étterem előtt megáll egy fekete autó, aminek az első üléséből Changbin pattan ki, és segít a nehezen kimászó Minhonak, aki a hátsó ülésről csak addig a pontig jutott el egyedül, hogy kinyissa az ajtót.
- Csak egyszer vegyék le ezt a rohadt gipszet, még a maratont is le fogom futni - hallatszik a morgolódása egészen Jisungig, aki ezen jót nevet, és azonnal odaáll Changbin mellé, hogy segítsen az idősebbnek. Minho hálásan tekint a szőkére, és belekapaszkodva a vállába engedi, hogy rá támaszkodjon, miközben Changbin a barna hajú táskáját halássza ki az ülésről.
- Itt a mankód, lehetőleg ne borulj el vele megint - szólal meg egy nő hátulról, és Jisung az ismerős hangra azonnal megfordul, hogy a pszichológusával találja szembe magát, aki szintén meglepődik egy pillanatra, majd egy hatalmas mosoly kúszik ajkaira. - Jisung, drága szívem!
- Ahn doktornő? - képed el Jisung, és Minhora néz, aki csak megforgatja a szemét.
- Jisung, gondolom nem kell bemutatnom anyukámat.
- Nem is mondtad, hogy Jisung is itt lesz - adja a fia kezeibe a mankóit, és Minho azonnal használatba is veszi őket, hogy ne Jisung támogassa őt. Még pár szót beszélnek egymással, miközben Minho unottan álldogál közöttük, majd Ahn doktornő elköszön tőlük, így hagyva, hogy a fiatalok egész csapata már együtt legyen, és bemehessenek enni.
Mindannyian jókedvűen lépnek be az étterembe, és azonnal elvezetik őket az asztalukhoz, amit Minho foglalt le a találkozó alkalmára. Épphogy csak leadják a remdeléseiket, Changbin már azonnal panaszkodni kezd, hogy mennyire éhes, és alig várja, hogy végre ehessen, miközben próbálja figyelmen kívül hagyni, hogy Hyunjin elkezdi nyomkodni a felkarját, miszerint "kezd túlgyúrt lenni". Changbin csak elhessegeti a másik piszkálódó ujjait, és felvont szemöldökkel vág vissza a magasabbnak, hogy nem ő túlgyúrt, csak Hyunjin vézna hozzá képest.
- Inkább járnál velem edzeni, minthogy a legtöbb idődet a stúdióban töltöd. Most úgyse lenne kivel menned, mert Minho vagy két hónapig nem táncolhat még, és nem egyszer mondtad, hogy egyedül meg nem érzed olyan jól magadat. Talán valakit fel is szednél a végén. - böki meg a könyökével a másikat, aki csak enyhén elpirult arccal fordul el inkább az alacsonyabbtól és kezdi el szemlélni az étlapot.
- Neked van valakid? - kérdezi kíváncsian Felix Changbintól, aki büszkén előhúzza a telefonját, hogy megmutassa a hátterét, amin ő pózol egy nagyon csinos lánnyal az oldalán.
- Haejung a neve. Végzősök voltunk, mikor összejöttünk.
- Ez aranyos. Valaki még foglalt közülünk? - kérdezi Felix a többieken végignézve, de leginkább Christ célozza meg a kérdéssel, remélhetőleg nem feltűnően. Seungmin felemeli a kezét, miszerint ő és a barátnője, Munhee csak két hónapja lettek egy pár, de természetesen gratulált neki Felix, és kíváncsian leste a mellette ülő göndör hajút, aki csak egy sunyi mosolyt elejtve néz vissza rá. Felix szíve azonnal meglódul, és ajakharapdálva fordul el egy pillanatra, hogy Jisungra nézzen, de barátja épp valamit ügyködik az asztal alatt, ezért kénytelen visszanézni a másik ausztrálra, aki már szélesen vigyorog Felix zavartságán.
YOU ARE READING
I love you more than...[MinSung]
FanfictionJisung beteg. Még ő maga se tudja elfogadni és felfogni, de beteg. A sikertelen öngyilkossági kísérlete miatt kórházba került, és ott találkozik Lee Minhoval. A fiúval, aki igaz, sokat mesél magáról, a barátairól, vagy úgy mindenről, de arról, hogy...