- Ebbe minimális alkohol van, próbáld ki és csak az után ítélkezz - ad Hyunjin Jisung kezébe egy újabb poharat. Ez nagyjából már az ötödik pohár, amit kóstoltatnak vele, így nem meglepő módon a szőke szúrós szemmel néz a magasabbra, kijelentve, hogy ez után a pohár után ő több alkoholt nem hajlandó kóstolni. Jeongin és Felix is nagy szemekkel figyelik az eseményeket, a saját italaikat kortyolgatva, közben a zenére ringatva magukat. Chan a szeplős derekát átölelve beszélget Minhoval, aki a két szőke között áll így, figyelve, hogy Jisunggal minden a legnagyobb rendben legyen. Mikor Jisung fintorogva veszi el a poharat a szájától, megjegyzi, hogy "ez nem olyan rossz, mint a többi", így a másik három fiú ujjongva koccint vele, mintha legalább a vizet helyben borrá változtatta volna.
- Szóval ízlik a vodkabull, de a vodkanarancs túl erős volt? - kérdezi hirtelen az idősebb, amitől Jisung kezében egy pillanatra megremeg a pohár, ahogy váratlanul éri Minho mély hangja közvetlen a füle mellett.
- Lehet ezt is kiöntöm, csak várom, hogy elmenjenek a közelemből - mondja Minhohoz közel hajolva, aki elneveti magát a szavain. Jisung a hangos zene ellenére is tisztán hallja a barna hajút, amitől a szíve szabályosan kihagy egy ütemet. Már a látványától is érezte ezt, hisz Minho teljesen kitett magáért. Bőrnadrág, fekete ing, aminek a felső gombjai nincsenek begombolva, ízlésesen beállított haj és Jisung meglepetésére egy teljesen más parfümmel. Egy sokkal markánsabb, hivakodóbb illat, ami szinte csábítja az embert, hogy a közelében maradjon.
- Ugyan, ha ez már valamennyire ízlik, vagy legalábbis elviselhetőbb az elmondásod alapján, akkor próbáld meg az egészet meginni, nem? - pislog rá hatalmas szemeivel Minho, a fiatalabb pedig elgondolkodik. Egy bizonyos idő után csak a vállát megvonva fogadja meg az idősebb tanácsát, mire Minho csak jót kacagva öleli át a vállát és húzza magához a szőkét közel.
- Menjünk a kertbe, tuti van ott valami esemény - viszi magával Jisungot, mire mindannyian elindulnak. Kint egy elég szép mennyiségű ember néz vissza rájuk ami miatt Jisung nagyot nyel, de mikor Minho megszorítja a vállát, hogy itt van mellette, egy biztató mosollyal nézve a fiatalabbra követik a barátaikat.
- Ott üvegeznek! - mondja jókedvűen Jeongin és Hyunjinnal azonnal beülnek a körbe. Jisung nem akart ebben részt venni, mert ennek a játéknak sosincs jó vége, de csak csendben álltak a kör felett, figyelve a játékosokat.
- Jeongin, igaz, hogy kajtatsz Mira után? - kérdezi a fiútól egy srác, akit Jisung nem ismer és érdeklődve néz ő is a barátjára.
- Érzem, hogy az év végéig meg lesz - mutatja fel az öklét, mintha már most megnyerte volna az említett lány szívét, mire a társaság csak fütyülve és szórakozottan mutatja ki a biztatását.
- Előtte próbálj meg vele először beszélni - jegyzi meg Felix, mire mindenki elröhögi magát, hisz valóban, beszélni még nem látták őket.
- Nehéz, ha a legjobb barátod Hyunjin és mindig mindenhol ott van - vág vissza a fogszabályzós, mire az említett hüledezve köpi ki majdnem a szájában lévő italt.
- Szerezz neki valami barátnőt - jegyzi meg ugyanaz a fiú, aki feltette a kérdést, de mikor Hyunjin csak elfordul, mintha a csillagokat nézné, az egész társaság hurrogni kezd. - Vagy már van is valaki kiszemelt?
- Nincs - von vállat a másik, újabbat kortyolva a poharából, magabiztosan nézve a csapat fiatalra, egészen addig, amíg Jeongin meg nem szólal.
- Hazudsz - mutat a magasabb rángatózó lábára, amire Jisung elhúzza a száját. A rángatózó láb sosem jó jel, bármi legyen. Mikor Hyunjin megjegyzi, hogy hát nem is rajta van az üveg, miért vele beszélnek meg róla, az egyik mellettük lévő lány felé fordítja, ezzel Hyunjinből kierőszakolva egy cinikus "kössz"-t.
- Jeongin tudja, mikor hazudsz, szóval ki vele, ki a szerencsés lány?
- Muszáj ezt?
A csapat csalódottan felsóhajt, majd Hyunjin nevét kántálják, ami nem csak az említettet, de Jisungot is nagyon feszülté teszi. Segíteni akar a fiúnak, de ötlete sincs, mit tehetne, így segítségkérően néz Minhora, aki szintén kissé tanácstalanul figyeli a helyzetet.
- Na, elmondod ma még? - unszolják a szegény fiút az igazságra, mire Hyunjin csak frusztráltan, szenvedve túr bele a hajába.
- ...in -motyogja halkan, mire mindenki elcsendesül és visszakérdeznek. - Jeongin bazdmeg!
YOU ARE READING
I love you more than...[MinSung]
FanfictionJisung beteg. Még ő maga se tudja elfogadni és felfogni, de beteg. A sikertelen öngyilkossági kísérlete miatt kórházba került, és ott találkozik Lee Minhoval. A fiúval, aki igaz, sokat mesél magáról, a barátairól, vagy úgy mindenről, de arról, hogy...