- Valakim? Mármint, pár? - pislog hatalmasakat Jisung és inkább csak azért kérdez vissza, mert nem igazán tud mit válaszolni Jeongin kérdésére. Hisz amióta csak az eszét tudja, csak a tanulásnak szenteli minden egyes percét, nem is adott esélyt ismerkedésre, ezért volt az egyetlen személy Felix, akivel a családján kívűl még kommunikált. Sose nézett egy lány után se, ha őszinte akart lenni magához, soha nem is érdekelték őt a csinos, karcsú testek, esetleg a telt idomok. Még csak fiúkat se nézett meg. Nem igazán vetette meg azokat az embereket se, akik a saját nemükhöz vonzódtak, hisz akkor Felix nem lenne a barátja, és tudta a szeplősről, hogy nem tagadja, számára mindkét nem is szóba jöhet, de inkább a saját oldalára kacsintgat. Viszont, hogy maga Jisung ki felé kacsintgatott? - Nem igazán. Még csak tetszeni se tetszett senki...se?
Jisung egy apró pillantást ejt Minho felé, aki csak mosolyogva iszogatja az üdítőjét. Ha magához is őszinte akart lenni, nem mondaná, hogy tetszene neki az idősebb. Legalábbis, nem biztos benne, ugyanis egyáltalán nincs tisztában a saját érzéseivel se. Egyelőre csak baráti ismerkedésnek mondaná azt, ami közöttük van. A szőke azonnal elkapja a tekintetét a másikról, amint összetalálkozik a tekintetük, mielőtt bárki is észrevehette volna a mozdulatát és megrázza nemlegesen a fejét. - Nem, nincs senki. Mert neked van?
Egy szóval se kellett több Jeonginnak, azonnal mesélni kezd az egyik osztályában lévő lányról, hogy mennyire "bejön neki", a szavaival élve. Jisung körbenéz az asztalnál. Jeongin nagy beleéléssel mesél, Changbin meg Seungmin pedig folyamatosan kérdezgetnek tőle. Felix Hyunjinnal kezdett beszélgetni, Chan meg csak hallgatja őket. Szinte kiszúrja a szemét, hogy Chan mennyire vigyorog, miközben Felix combját simogatja, de Felixnek a reakciója csak egy apró mosoly. Jisung magában jót szórakozik, úgy tűnik, valaki már, vagy hamarosan, de a párkapcsolatban lévő részhez fog tartozni a csapatban. Tekintete a végén Minhora esik, aki csak maga elé bámulva mered az asztalra, Jisung kezét még mindig szorongatva, óvatosan cirógatva.
- Minden okés? - hajol kicsit közelebb hozzá Jisung, mire az idősebb pár pislogás után hatalmas szemekkel néz rá, és kedvesen elmosolyodik. - Elgondolkodtál?
- Nem, inkább csak bambultam - neveti el magát a másik. - Szóval azt mondod, hogy nincs senkid?
- Minho, nem akarlak megbántani, de ha ezt eddig nem vetted volna észre, akkor jó vak vagy - válaszol neki kapásból a fiatalabb mindenféle érzelem nélkül, mire Minho csak hangosan elneveti magát. - Mert neked van?
- Igen, van. - hagyja abba egy pillanat alatt a nevetést a másik, és ő is szintén póker arccal néz Jisungra. Azzal a különbséggel, hogy míg Minho érti a viccet, Jisungot ez inkább elbizonytalanítja. Szinte érzi a szőke, hogy az ereiben megfagy a vér, de azért megpróbál magából valamiféle kínos nevetést kicsikarni. Minho csak sóhajtva elmosolyodik, és most az ő ölébe húzza a kezeiket. - Vagyis, még nincs. De remélem egy nap az lesz az illető.
Jisung csak zavart, vörös fejjel kérdezett volna valamit, de Felix ekkor dönt úgy, hogy megzavarja őket, és azonnal a szőkével kezd diskurálni valamiről, amit se Minho, se Chan nem hallanak.
YOU ARE READING
I love you more than...[MinSung]
FanfictionJisung beteg. Még ő maga se tudja elfogadni és felfogni, de beteg. A sikertelen öngyilkossági kísérlete miatt kórházba került, és ott találkozik Lee Minhoval. A fiúval, aki igaz, sokat mesél magáról, a barátairól, vagy úgy mindenről, de arról, hogy...