3.fejezet

621 58 1
                                    

- Képzeld - pattan az ágyba Felix, miután bekopogott a szobába, és mivel látja, hogy a barátja egyedül tartózkodik a helyiségben, nincs se orvos, se nővér mellette, ledobva a táskáját kényelmesen elhelyezkedik Jisung mellett a széles ágyon. - Hallottam, amikor anyud az orvossal beszélt a folyosón. Ha minden igaz, holnap egy másik beteg mellé raknak be, mert jobban vagy.

Jisung nagy és értetlen szemekkel néz legjobb barátjára. Nem érti teljesen amit mondott; másik beteg mellé? Mert elméletileg az orvos elmondása szerint "jobban" van? Nem mintha a napokban nem érezte volna jobban magát, mert valóban, mintha az élet egy cseppje visszatért volna a testébe, de arra még nem érezte magát késznek, hogy egy másik emberrel is megossza a nyugodt és csendes pillanatait.

- Ez biztos? - tette félre a tányérját, amin épp a kórházi koszt volt, amibe, ha Felix rá nem parancsol, bele se kóstól. - Ez a harmadik napom, és máris valakivel együtt kell lennem?

- Nyugi - simogatja meg a szőke hajú a barátjának a vállát, aki a hír hallatán az ujjait kezdte tördelni idegességében. Sose szeretett új emberekkel találkozni, mert akkor beszélnie kell, amitől csak rosszul érzi magát minden egyes alkalommal. - Ha minden igaz, akkor egy nagyjából veled egykorú lesz a szobatársad, és ő se sokáig. Csak azért mondom el ezeket, hogy fel tudj készülni, mire az orvos neked is elmondja ezeket.

Jisung az ajkait harapdálva bólint, és, hogy valamennyi erőt tudjon szerezni, Felix felé eső kezét megfogja, és összefonja az ujjaikat.

- Azt tudod mikor lesz ez az áthozatal?

Mielőtt a vörös megszólalhatna, az orvos bekopog, majd megkéri a szeplős arcűt, hogy fáradjon ki a váróba pár percre, amíg beszél az idősebbel.

- Jisung, lenne egy-két jó hírem a számodra - mosolyog rá az idős ember. - Ma estétől egy nagyjából veled egyidős fiú lesz a szobatársad addig a pár napig, amíg itt leszel. Neki is hasonló problémái vannak, mint neked, és úgy gondoljuk Ahn doktornővel, hogy ez jót tenne mindkettőtöknek. És még valami! Négy nap múlva, azaz szerdán már haza is mehetsz. Meglátjuk, hogy leszel a napokban, lehet, már előbb is kiengedünk majd.

A fiú ijedten néz az orvosra. Akkor, amit Felix mondott, az nem holmi humbuk volt, hanem tényleg találkoznia kell majd valakivel, megosztania a szobát, ahol eddig tökéletesen rendben volt egyedül, ráadásképp az orvosok szándéka szerint még meg is kéne ismernie a fiút.

- Rendben lesz ez így, Jisung? Ha nagyon zavar, akkor mondhatsz nemet - szólal meg az eddig csendben álló anyukája, és egy biztató mosolyt küld szeretett fia felé. Jisung egy pillanatra ránéz, és összeszorítja az ajkait, hogy egy pillanatra elgondolkodjon és mérlegelni tudja az egész helyzetet. Már épp mondaná, hogy nem, ő még erre nem áll készen, de egy mondaton megakad, amit az orvos mondott.

"Neki is hasonló problémái vannak, mint neked."

Akkor az a fiú is úgy szenvedhet, mint ő?

- Rendben van.

I love you more than...[MinSung]Where stories live. Discover now