Jisung csak a fejét fogva próbálja ignorálni a mellette lelkesen magyarázó Hyunjin, Felix és Jeongin triót, akiknek be nem áll a szája a ma esti buliról, amit az egyik osztálytársuk, Seonghwa rendez. Már vagy ezerszer kérték Jisungot a nap folyamán, hogy menjen velük, de a szőke hallani sem akart róla, éppen ezért próbál menekülni előlük, amint kicsöngettek és kifele veszik az épületből az irányt. Iszákos tinédzserek, hangos zene és sok ember? Jisungot a rossz érzés is kirázza, ha csak a helyzetre gondol. Sosem volt az ilyen fajta kikapcsolódás híve és nem éppen érzi úgy, hogy most kellene elkezdenie.
- Gyere el! Esküszöm, hogy jó lesz! A többiek is ott lesznek - kérleli őt Felix sokadjára, hatalmas kiskutya szemekkel nézve rá.
- Gondolom az este folyamán Chan ágyában kötsz ki, szóval nem akarok gyertyatartó lenni, mert mással meg nem mennék - morogja Jisung a szeplősnek, mire a fiatalabb csak lebiggyesztett ajkakkal fordul Hyunjin felé, aki védelmezően átkarolja az alacsonyabbat, csúnyán nézve Jisungra.
- Nem kell bunkónak lenni! Csak szeretnénk, ha kicsit másképp is kikapcsolódnál.
Jisung épp visszaszólna, mikor nekimegy valakinek, de az illető csak szorosan megölelve őt tartja meg a karjaiban a szőkét. Jisung ijedten néz fel, de csak Minho mosolyával találja szembe magát, mire neki is egy halvány ajakgörbület lesz az ajkain.
- Mi a gond? - kérdezi a négy fiútól, mire a lemaradt három csak panaszkodni kezd, hogy Jisung nem akar velük elmenni a buliba. - Miért nem? Ezek a bulik jók szoktak lenni. Én is gondolkodtam rajta, hogy elmegyek. Ismerem Seonghwa tesóját, szóval engem is, meghívtak.
Jisung csak habogni kezd, hogy miért nem akar menni, de Minho szemeibe nézve csak nagyot nyel. Az idősebb érdeklődve néz rá, de mikor pár perc után Jisung még mindig nem mond semmit, csak vállvonogatva elengedi őt, maga mellé állítva a szőkét.
- Ha nem, akkor nem. Minek erőltetni? Jisung elég idős már, hogy eldöntse, mit akar.
A trió újra neki kezd állni a panaszkodásnak, de egy idő után alább hagy a problémázásuk, tekintve, hogy amint elmegy mellettük a lány, aki Jeonginnak tetszik, ő azonnal róla kezd beszélni, Felix meg Hyunjin pedig hallgatják, ahogy áradozik a rövid hajú lányról. Ez idő alatt Jisung csak érdeklődő tekintettel néz Minhora, aki mosolyogva pislog vissza rá.
- Akkor te is mész? - kérdezi az idősebbtől, mire a barna hajú vállat von.
- Ha nem jössz, már nem annyira van kedvem. Engem is csak addig érdekelt a buli, amíg ott volt az esély, hogy jössz, de így az is megfelel, ha átmehetek és befejezzük azt a sorozatot, amit annyira szeretsz - mondja neki Minho, miközben intenek egyet a fiúknak, majd elindulnak Jisung háza felé. Ha Jisungnak jól rémlik, Minho sem az a bulizós fajta, de néha szeretett igenis kicsit normál fiatal módjára ellazulni és kirúgni a hámból. Jisung igazából kissé félt, hisz sosem volt alkohollal igazán kapcsolatban. Néha ivott anyukájával egy-egy pohárka bort, de ennél tovább soha sem ment. Mikor már az ő ágyán ültek, megosztotta a másikkal ezeket a félelmeit, mire Minho kellemesen kinevette őt, egyáltalán nem rosszindulatúan.
- Ugye tudod, hogy ha nem akarsz, nem kell innod? Vannak ott ám sima üdítők is, a lényeg, hogy kicsit elfeledkezz a suliról meg a problémáidról, alkohollal, vagy anélkül.
- Ha azt mondom, menni szeretnék, eljönnél velem? - kérdezi Jisung és még ő maga is elképed, hogy mikor kezdett el ennyire függeni a másiktól. Mikor Minho csak mosolyogva bólint, Jisung még mindig kissé bizonytalanul, de kijelenti, hogy akkor elmehetnek abba a bizonyos buliba.
YOU ARE READING
I love you more than...[MinSung]
FanfictionJisung beteg. Még ő maga se tudja elfogadni és felfogni, de beteg. A sikertelen öngyilkossági kísérlete miatt kórházba került, és ott találkozik Lee Minhoval. A fiúval, aki igaz, sokat mesél magáról, a barátairól, vagy úgy mindenről, de arról, hogy...