21• එයා කැමතිද සුගාට☔︎

1.1K 271 241
                                    

* jackson pov *

ජිමින් ඔයාට බොන්න ඔනෙද... ඒකද ඔයා ඔය කියන්නේ.. ආ යුරේකා... ඔව් ඒක තමයි කියන්න ඇත්තේ...

අනී අන්දේ... ඇත්තටම එයා මොකක්ද ඒ කිව්වේ... 🤔

නරක විදිහට හැසිරෙන්න ඔනේ කියලත් කිව්වා 😒 මොකක්ද ඒ කතාවේ තේරුම... මගේ කුඩා මොලේ පිස්සු නටනවද.. ආ ඒකට කුඩා මොලේ සම්බන්ද නෑ නේ... ආ.... මට මඤ්ඤං වගේනේ... ආ.... මේ කොල්ලව තේරුම් ගන්නේ කොහොමද මම...

" මොකද මෙච්චර දාඩිය දාන්නේඒඒ... ac ac "

ඔහ් ඒක කලින්ම වැඩී කරලා තියෙන්නේ... ඇයි දෙයියනේ මට මෙච්චර දාඩිය දන්නේ එයා එහෙම අමුතු කතාවක් කිව්වම... බැරි වෙලාවත් ජිමින් මට කැමතිද... ඔහ්... ඒක එච්චර ලේසීද... ඔහ්...

" ආ අනියා...."

ඔහ් මම ඒක ටිකක් සද්දෙන් කිව්වා.. ඔහ්...

" ජැකී හෙයොන්... ඔයා මොනාහරි කිව්වද.... "

" ආ.. අනියා... "

" හ්ම්..."

එයා හිනාවෙලා ආයිමත් අහක බලාගත්තා.

මට තේරෙන්නේ නෑ එයාට මොනාද ඒ කරන්න ඔනේ කිව්වේ කියලා... ක්ලබ් එකකට අරන් යන්නේ කොහොමද මම ජිමින්ව. එයාට ඔනේ මොන වගේ දෙයක් කරන්නද..බොන්න්ද... නැත්තන් වෙන දෙයක්ද... මට ඒක ජිමින්ගෙන් කෙලින්ම අහන්න බෑනේ... එයා කිව්ව එක තේරුනා වගේ මම දිගටම ඩ්‍රයිව් කලා.

යුනිවසිටි එක ලගදි මම එයාට සමු දුන්නේ ඉක්මන්ට වෙලාව පලයන් කියලා අහසට ඇගිල්ල දික් කරගෙනයි. මගේ මයිල් කෙලින් වෙලා තිබුනේ ජිමින් මා එක්ක එලියට යන්න හා කිව්ව වෙලේ ඉදන්.
ඒත් එයා ඉස්සරහා මට ඒ සතුට එලියට දාගන්න බැරුවයි හිටියේ. ජිමින් යුනිවසිටි එකට ඇතුල් වෙලා නොපෙනි යනකල්ම අත වනාගෙනම හිටපු මන් ජිමින් පේන්නේ නැතිවෙද්දිම

" හුරේ......... "

කියාගෙන උඩ පැන්නා පැනිල්ලක් ආයේ නෑ... ආ......... එයා මට කැමති වෙයිද... කොල්ලෙක්ට ආදරේ කරන එකත් හරි අමුතු දෙයක් කලින් මට මෙච්චර අමුතු ෆීලින්ග් එකක් දැනිලා නෑ... ඔහ්.... එයාගේ මූනවත් හරියට නොදැක.. මම එයාට ආදරේ කරනවා....

~ U̶g̶l̶y̶ ~Where stories live. Discover now