26. ඩිමෙන්ශියා ☔︎

566 139 70
                                    

* No one pov *

කාලය ආපස්සට.. ජිමින්ගේ පරන ස්කෝලේ කාලෙට🕢🕖🕐

" බලහන්කෝ මූනේ හැටී... 🥱"

" ඊයා හොටු පෙරාගෙන අඩනවා..🤢 "

" අපෝ ගද... දැන්නම් මුලු ස්කෝලෙම හෝදන්න වෙයි...🤮 "

දොර ඇරගෙන ක්ලාස් එකට ආපු ලමයගේ ඇගට දොර උඩ අඩමානෙට තියලා තිබ්බ කුනු බාල්දිය වැටුනා. ක්ලාස් එකේ හැමෝම ඒ ලමයට මේ වගේ දේවල් හැම වෙලේම කරනවා. අදනම් ඕනාවටත් වඩා දුර දිග ගිහිනුයි නැවතුනේ. ඒ ලමයා හොදටම අඩන්න ගත්තා. ලමයි හැමෝම හිනාවෙවී එයාලගේ පොත් වලින් කොල කඩලා ගුලි කරලා ඒ ලමයගේ ඇගට ගගහා අමුතු සතුටක් වින්දා.

මේ වෙන කවුරුත් නෙවෙයි. ඒ තමයි අහිංසක ජිමින්.

" මූ හරිම අන්ලකී. මූ ළඟින් ඉඳ ගත්ත එකෙක් යහතින්නම් ඉන්න එකක් නෑ. ඔන්න දැන්ම කිව්වා ඔය ලග පාත ඉන්න අය පොඩ්ඩක් සයිඩ් වෙලා මාස්ක් එකක් එහෙම දාගෙන අදහන දෙවි කෙනෙක් සිහි කරගෙන පරිස්සම් වෙලා ඉන්න හොදේ.... ආයි පස්සේ.. අපි කිව්වේ නෑ එහෙම කියන්නෙපා... මූට සාපයක් වැදිලා තියෙන්නේ..😨 "

" ඔව් අලයක්වගේ කැත මූනක් එන්නත් ඇත්තේ ඒ නිසා වෙන්න ඇති.....🤣.. "

ඒ කතාවලට භය වුන ජිමින් ළඟ ඉදන් හිටපු හැමෝම නැගිටලා වෙන ළමයි ළඟට ගිහින් ඉද ගත්තා. කාටවත් වරදක් නොකරපු ජිමින්ට එහෙම කරද්දී ජිමින් අනික් පැත්තට දුවලා ගියේ බාතෲම් එකට. හැමදාම වගේ ජිමින් පීරියඩ් එකක් ඉවර වෙනකල්ම එතන ඉදන් ඇඩුවා. මේ දේවල් නිසා ජිමින්ගේ ඔම්මට ස්කෝලෙට ඇවිල්ලා බැනුම් අහන්න පවා උනා. ජිමින් ක්ලාස් කට් කරනවා කියලා.

වර්තමානයට.. Haeundae Bumin Hospital හී 🕢🕖🕐

 Haeundae Bumin Hospital හී 🕢🕖🕐

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~ U̶g̶l̶y̶ ~Where stories live. Discover now