24• මියැදෙන හීන ☔︎

1K 217 292
                                    


* jackson pov *

         " හෙයොන් සිකිව්රුටි එකෙන් කෝල් කලේ.. කා එක පාක් කරපු තැන අවුල් මන් හිතන්නේ. මන් ගිහින් බලලා එන්නම්"

   " හරි.. මම මෙයාව ඇතුලට එක්ක යන්නම්.."








     බඩපිස්සා ආයි ලිෆ්ට් එකට දිව්වා අපේ කා එක ගැන බලන්න. මේ මෝඩ කොල්ලට බෑනේ හරියට වාහනයක්වත් පාක් කරන්න. දැන් ඉතින් ඕක ආයිත් තව අස්සක ගහලා එන්නෙ නැතැ.  මම ජිමින් දිහා බැලුවේ හිනාවෙවී. මගේ පිස්සූ මොලේ කියනවා ඔන්න කොල්ලෝදැන් තමයි වෙලාව කියලා.  මගේ ඇගට බරවෙලා හිටපු හුරතල් ජිමින්ව මම තව ටිකක් මට තුරුල් කරගෙන අපි බුක් කරපු රූම් එකට එක්කගෙන ගියා.

    " ජැකී හෙයොන්.. මම හොදින්... කරදර වෙන්න්...නෙපා... මන්..ගැන.. ගෙදර යන්නෝනේ.... ම්... සු...සු...ගා... හෙයො...නුත්... ත.නියම...නේ... ඉක්මන්ට.... යන්න.. ඕ..."

     මෙයාට වෙරි වෙලත් අර වංචාකාරයව මතක් වෙනවනේ. ඔයාට මෙච්චරදෙයක් කරපු ඒ මිනිහ ගැනම හිතන්නේ ඇයි ඔයා ජිමින් ආ..  ඔයා ඔච්චර කරුනාවත වුනාට ඒ වංචාකාරයාට ඒවා වැඩක් නෑ. එයා ඔයාගෙන් ප්‍රයෝජන ගන්නවා. මහ බොරුකාරයෙක්.

මට යුන්ගි කිසිම වැරැද්දක් කරලා නෑ. ඒත් මට මොකක්දෝ තරහක් ඒ මනුස්සයා එක්ක තිබුනා. ඒ ජිමින්ට රිද්දුව හින්දම නෙවේ ඒක ඊට වඩා දෙයක්. එයා ජිමින් එක්ක ඉන්න හදන එකත් එක්කයි මට තියෙන තරහා මට හිතෙන්නේ එහෙම.

            ජිමින්ට තවත් වචනයක්වත් කියන්න නොදී මම එයාගේ ඉන වටේ අත යවලා හරහට උස්ස ගත්තා. ඕහ් දැන්නම් අපි කපල් එකක් වගෙයි. මට ලැජ්ජත් හිතුනා.
              ජිමින් හිටියේ පුදුම අමාරුවකින්. එයාට මේ ඉන්නේ කොහෙද කියලවත් හරියට පෙනුනේ නෑ. හැමදේම බොද වෙලයි පෙනුනේ. එයා ඇස් ඇරලා එක දිගට ඇහිලිය ගහද්දී මට ඒක තේරුනා.

       ජිමින් කෙදිරි ගගා දිගින් දිගටම කිව්වේ එයා හොදින් එයාට දැන් ගෙදර යන්න ඔනේ කියලයි. ඒත් මටනම් ජිමින්ව එහෙම ගෙදර යවන්න කිසිම උවමනාවක් තිබුනේ නෑ. ජිමින් ඉන්න තත්වෙත් එක්ක දැන් එයාව අරන් ගියොත් තවත් අමාරු වෙන එක සහතිකයි.

       මගේ අත් උඩ බබෙක් වගේ ඉන්න ජිමින්ගේ ඇස් වලට මම ආයිම වශී උනා.
           'ජිමින් මම කිසිම වෙලාවක ඔයාට වැරදි විදිහට ලන්වෙන්න උත්සාහා කලේ නෑ. එහෙම නේද... මම එහෙම කරන්නෙත් නෑ.. මට ඔනේ ජිමින්ට ගොඩාක් ආදරේ කරන්න... ගොඩාක්... ඔයාව මන් ලගින් තියාගෙන කුමාරයෙක් වගේ බලා ගන්න මට ඔනේ. ඔව්.. මට පුලුවන් ඔයාව එහෙම බලා ගන්න.  ඔය ඇස් දැකලා මම මෙච්චර පිස්සෙක් උනනම් ඔයා මූන දැකලා මම කෝම පිස්සෙක් වෙයිද..? '

~ U̶g̶l̶y̶ ~Where stories live. Discover now