9• රැවටීම ☔︎

1.1K 266 156
                                    


"අද ඔම්මට වැඩ නැද්ද....???"

" නැහැ රන්කද.... මම අද ඔයා එක්ක නවතිනවා.... මගේ පුතාට අද ලෙච්චස් නෑනේද... "

" ආනේ... නැහැ.... හුරේ.....😍 එහෙනම් අද කොයි හරි යමු නේද ඔම්මා........."

" හරි... අපි යමූකෝ......... ඊට කලින් දැන් මට මේක ලස්සන කරන්න උදව් වෙන්න හරිද.."

" ආ ඔම්මා මේවා හදන්නේ කාටද..."

" අම්... ඔන්න බලන්නකෝ.... කාටද කියලා..."

උදේම ජීවූයි ජිමිනියි කිචන් එකට වෙලා හරි හරියට වැඩ. ජිමින් අද යුනිවසිටි යන්නේ නැති නිසා අද ගෙදරට වෙලා ඉන්නයි ජිමින් හැදුවේ... ජීවුත් අද ජිමින් එක්කම නැවතුනේ අද එයාලට විශේශ දවසක් නිසයි. ඉතින් ජීවුට ඔනේ උනා වෙනසක් කරන්න වගේම කෙනෙක්ව සතුටු කරන්න.
ජීවූ කේක් එක අයිසින් කරලා අන්තිමට ජිමින්ගේ ප්‍රශ්නෙට උත්තරේ හොයලා දුන්නා. උත්තරේ කේක් උඩ ගහපු ජීවූ ජිමින් දිහා බලලා හිනා උනේ ජිමින්ගේ ඇසුත් එක්ක පුදුමෙන් ලොකු වෙද්දියි.

" හැපි බර්ත්ඩේ සු....සුගා.... "

  " අද සුගාගේ උපන්දිනේ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" අද සුගාගේ උපන්දිනේ... ඉතින් මන් කේක් එකක් හැදුවා.... මතකද මේ වගේම එකක් මම මගේ රන්කදටත් හැදුවා... ඉතින් මේක ලස්සනයිද....?"

" ඔ.. ඕ ඔම්මා...😐 ඒක හරිම ලස්සනයිනම් තමයි...☺️ මගේ ඔම්මා තරම් රසට කේක් කාටවත් හදන්න බෑ... 😋😎"

" ලස්සනයිද...☺️ එහෙනම් සුගත් කැමතිවෙයි... ආ...මෙන්න මේක.... ඔයා සුගාට දෙන්න... හරිද..."

ජීවූ අද නිවාඩු ගත්ත නිසා යුන්සන් උදේම ගිහින් තිබුනා එයාගේ වැඩ වලට. ජීවූට කලින්ම ගෙදර එනවා කියලා පොරොන්දුවෙලයි යුන් සන් යන්න ගියේ.
ජීවූ කේක් එකත් ලෑස්ති කරගෙන ඉටිපන්දම් ගහද්දී ජිමින් ඔම්මා දුන්න තෑග්ග දෑතින්ම අල්ලගෙන බලන් හිටියා හරියට
'මේකෙන් මගේ මූනටම දමලා ගහයිද දන්නෑ' කියලා වගේ.

~ U̶g̶l̶y̶ ~Where stories live. Discover now