Másnap délután Harry izgatottan kezdett öltözködni. Felvette a halálfalókra jellemző fekete talárt, a maszkot kicsit átalakította, hatalmas kissé őrült mosolyt varázsolt a fehér maszkra, ami megkülönböztette az összes többitől, nem akart olyan lenni mint Voldemort talpnyalója, végül is nem is volt az.
A tükörben megszemlélte magát, és elégedett volt a kinézetével. A fekete talár eltakarta a teste nagy részét, de a széles vállai szépen kirajzolódtak benne. Szerencsére a nyár alatt nyúlt vagy tíz centit, hála a megfelelő étkezésnek és edzésnek, így elég magas ahhoz, hogy senki ne ismerje azonnal fel. A teste is szépen megizmosodott, bár nem látszott a köpeny miatt. A haját hagyta megnőni, így hátul összefogva horda. Az arca is valahogy karakteresebb lett, férfiasabb, egyedül a szemei és a homlokán éktelenkedő heg, ami felismerhetővé tette, de azt a maszkkal el lehetett takarni. Harry biztos volt benne, hogy amíg nem akarja, senki sem fogja tudni ki is van a maszk alatt. Még egyszer belenézett a tükörbe, majd elégedetten indult a gyűlésre.
A halálfalók már kisebb csoportokban beszélgettek a terem előtt mikor megérkezett, várták uruk hívását. Harry persze nem fecsérelte az idejét rájuk, egyszerűen csak bement a terembe. A felháborodott morgásra nem is figyelt, ami a meglepett halálfalók felől érkezett.
-Késtél! - förmed rá a sötét mágus, bár már kezdte megszokni, hogy a fiú nem egy túl pontos fajta. Voldemort tudta róla, hogy nem direkt késik, egyszerűen csak nem figyelte az időt. Valahogy még ezt is kedvelte a fiúban, mondjuk ezt soha nem vallotta volna be neki.
-Ó bocsáss meg hatalmas Voldemort. - hajolt meg látványosan a férfi előtt.
-Látom, legalább tudod hol a helyed. - horkant fel elégedetten.
-Aha, ez volt az első és utolsó alkalom, mikor ezt látod tőlem. - huppant le a Voldemort mellett előkészített trónra Harry.
-Komolyan elgondolkozom rajta, hogy mi a fenéért tűrlek el?!
-Unalmas lenne az életed nélkülem morcoska. - gügyögte a fiú. Voldemort csak horkantott egyet. Nem akarta bevallani a fiúnak, hogy igaza van, de nem is kellett, Harry tisztában volt vele.
-Kezdjük. - lendítette meg a pálcáját Voldemort, mire a hatalmas ajtó kitárul, és a halálfalók beözönlöttek a terembe. Urukra sem nézve azonnal a földre vetették magukat üdvözlés képpen.
-Be akarok mutatni nektek valakit. - kezdte Voldemort, mire mindenki felnézett. -Az új társam, Lucifer nagyúr. Egyenlőre nem kell tudnotok ki is ő valójában, de úgy kell engedelmeskednetek neki, mintha én mondanám.
-De nagyuram, ő nem te vagy! - akadékoskodott Bella.
-Akarsz bizonyítani? - fordult Harry felé, aki csak bólintott, majd elindult a térdeplő nő felé.
-Gyere. Megadom az esélyt, hogy kipróbáld milyen is vagyok. - nézett le rá kissé undorodva a fiú.
A halálfalók mind félrehúzódtak Bellán kívül, hogy teret adjanak a párbajnak.
-Kezd te, adok egy kis előnyt. - vigyorodott el Harry a maszk alatt.
Bella nem is hezitált, egyből elkezdett támadni, de egy átka sem ért célba. Az összes lepattant Harry pajzsáról.
Pár percig unottan nézte a nőt, majd egy jól irányzott átokkal leterítette és egy olyan kínzó átkot küldött rá, ami csak akkor kezd aktiválodni, ha megszólal.
-Igazán kegyetlen vagy. - nevette el magát Voldemort.
-Csak nem akarom hallani a rikácsolását. - rántotta meg a vállát a fiatalabb.
Miközben Harry visszaült a helyére, a nő elkezdett ébredezni.
-Mi... - kezdte és szinte azonnal be is fejezte, mivel az egész testét embertelen fájdalom kezdte ostromolni.
-Nézd nézd! - hívta fel Voldemort figyelmét a fiú a szenvedő Bellára.
-Meddig tart az átok?
-Amíg le nem szedem.
-Ne hagyd rajta örökké, még szükségem van rá. - sóhajtott az idősebb beletörődve.
A halálfalók ámulattal figyelték a párost. Kellően megfélemlítve érezték magukat a Bellával történtek miatt is, de főleg attól rémültek meg, ahogy az urukkal beszélt az idegen. Annyira barátságosan, ahogy még urukat soha sem látták, sőt nem is tudtak, hogy van egy ilyen oldala. Így akaratlanul is tisztelet ébredt bennük az idegen iránt, és persze irigység is. Sokan szerettek volna Voldemorthoz közel kerülni, de eddig még senkinek sem sikerült igazán, még a belső körének sem.
ESTÁS LEYENDO
Nem örökletes
FanficHarry Potter nem nem túl jó ember. de miért is csodálkozik bárki is rajta, tudva milyen gyermekkora volt? Nem követi a könyv eseményeit!! Gonosz Harry! Fiúxfiú viszony