Part 16

814 59 2
                                    

Harry elégedetten pakolta össze az utazó ládáját, mivel másnap indult vissza a Roxfortba. A kúriába való visszatérése óta, eltelt két hét, ami alatt szinte csak Voldemortot kínozta.

Az irodája felragasztása után, hirtelen a ruhái kezdetek rózsaszínre változni, ami a halálfalók nem bírtak visszatartani a nevetésüket, ami persze órákig tartó kínzásokat eredményezett. Az első hét végére, már szinte az összes varázsló megpróbálta távol tartani magát a Sötét Nagyúrtól. Az egyedüliek Piton es Malfoy voltak, akik nem kaptak kínzást, egyedül ők tudták hatásosan elrejteni az érzelmeiket.

Voldemort tombolt, de nem bírta Harryt leállítani, már százszor megbánta, hogy annyira megkínozta a kölyköt, és számolta a napokat mikor végre visszatér az iskolába.

A pakolás végeztével Harry úgy döntött ideje megkeresnie Voldemortot. Persze a férfi, mint mindig az irodájában tartózkodott.

Az idősebb amint meglátta a fiút szinte azonnal dühbe gurult, nem tudta mit eszelt ki megint a kölyök, de már nem bírta tovább.

-Tűnj el! Elegem van belőled!

-Nyugi, békével jöttem. – tartotta fel Harry a kezét megadóan.

-Békével? Te?

-Persze. Már befejeztem a csínyeket ellened.

-Hála Malazárnak. – sóhajtott fel. - Már azon gondolkoztam, hogy lehet, jobb lenne eltenni téged láb alól.

-De hát az apukák nem bánthatják a gyerekeiket! – nézett ártatlanul Voldemortra.

Voldemort a kezébe temette az arcát. Már megbánta, hogy anno üzletet kötött a gyerekkel. Ha tudta volna, milyen szenvedéseken kell átmennie, sosem egyezett volna meg vele.

-Mit akarsz?

-Csak az iskola időben történő támadások miatt kerestelek. Nem lesz feltűnő, hogy nem veszek részt rajta?

-Az lenne. Pont ezért szereztem neked ezt. – nyújtott a fiú felé egy idő nyerőt, amit a fiókból húzott elő. –Ez egy 24 órás idő nyerő. Minden támadáson nem kell ott lenned, de amit Haloweenkor tervezek, azon muszáj lesz.

-Mit tervezel akkor?

-Megtámadjuk a minisztériumot. Kell a jóslat, amit az az iszákos banya mondott.

-Milyen jóslat? Meg egyebkent is minek? Mióta hiszel a jóslatokban?

-Nem hiszek bennük. De az az idióta igazgatod igen. Muszáj lesz megtudnunk, hogy mi áll pontosan benne, hogy milyen szerepet kell tovább játszanod.

-Nem jó az amit most teszek?

-De, viszont hogy átvegyük az irányítást a varázsvilág felett, muszáj lesz úgy tenni, mintha le akarnál győzni engem.

-Ahh. Értem. Rendben, Haloweenkor itt leszek.

-Megtesszük az első lepéskét. Hamarosan a miénk lesz minden.

Harry persze nem volt ennyire pozitív, Dumbledor túl nagy erőt képviselt ahhoz, hogy minden egyszerűen menjen. Mivel az igazgató problémája még várhatott, inkább elment lefeküdni, hogy kipihenten térhessen vissza az iskolába.

A vonatút valami borzalmasan telt a fiúnak. A nyáron felszedett izmai, es az a plusz 10 centi, amit nőtt nagyon sokat dobtak a külsöjén, amit a lányok, és néhány fiú is nyál csorgatva konstatált. Ráadásul mint kiderült, az igazgató értesítette a „barátait" a nyáron történt támadásról a rokonai ellen, akik sajnálkozva figyelték minden egyesmozdulatát, hát zokogásba törne ki a veszteség miatt.

Mire a Roxfortba értek, már mindenkit megölt vagy 100x gondolatban. Valahogy nem tudta elképzelni, hogyan fogja elviselni, ha egész évben mindenki ezt fogja csinálni, bár legalább be tud cserkészni néhány fiút az új külsöjének hála.

Nem örökletesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang