18

703 69 3
                                    


                                                                                         +18!!!



Harry a szobába belépve egyből a királyi méretű ágyra nézett, és a fejében egyből bevillantak az emlékek, amitől egyből kemény lett. Mivel a szoba elég puritán volt és csak egy ágyat meg két éjjeliszekrényt tartalmazott, varázsolt megának az ággyal szemben egy kényelmes fotelt.

A fotelba elhelyezkedve türelmetlenül várta a két férfit. Már kezdte elveszíteni a türelmét, mikor végre megérkeztek.

-Mi tartott eddig? – mordult a két férfira, akik úgy toporogtak az ajtóban, mint két szűzlány.

-Haladhatnánk?

A két férfi erre elkezdett vetkőzni, majd nagyon feszülten leültek az ágyra. A fiú ezt megelégelve egy bűbájt küldött rájuk, amitől azonnal egymásnak estek.

Pereslus szinte erőszakosan tépte Lucius ajkait, majd ezt megunva hátra lökte az ágyon a szőkét és azonnal a lábai közé térdelt.

Harry élvezettel nézte a férfiakat, annyira megbabonázta a látvány, hogy észre sem vette és már az ágy mellett állt. Perselus hirtelen kinyúlt a fiú felé, Harry pedig érezte, hogy a bűbáj átterjed rá is.

Harry kellemes melegben ébredt. Kicsit mocorgott, hogy még jobban beleolvadjon a kellemes melegbe, mikor tudatosul benne, hogy két test veszi körül, és mindkettő ölelte. Hirtelen felült, amivel felébresztette a két férfit is, a gyors mozdulattól azonnal fel is jajdult, a feneke nem vette jó néven a hirtelen mozdulatot. A fájdalom hatására azonnal kitisztult az agya, lepörgött előtte az egész éjszaka.

Miután Piton berántotta maguk közé, onnantól fogva nem volt megállás a három férfi számára, egész éjszaka vadul szeretkeztek.

-Nem értem, nem tarthatott ilyen sokáig. Hibásan végezem volna el? – morogta magában. A két férfi nézte a zavarodott fiút, majd megunva visszarántották maguk közé.

Tudták, hogy haragudniuk kellene a fiatalra, de valahogy az éjszaka után nem tudtak volna haragudni rá, valahogy teljesnek érezték magukat, mikor Harry is beszállt közéjük.

-Jól végezted el, nem volta benne semmi hiba. A bűbáj csak egy órán keresztül hatott. – morogta Lucius Harry nyakába, amit mondandója után el is kezdett csókolgatni.

-Akkor hogy? – nyögte a kérdést. A nyakát kényeztető ajkak hatására azonnal elkezdett felizgulni.

-Egyszerűen csak ilyen hatással voltunk egymásra. – mondta Piton, miközben a kezével megtalálta Harry ágaskodó szerszámát és elkezdte az kényeztetni.

A három férfi még órákig nem hagyta el a bájitalmester szobáját. Mikor végre kikeveredtek, buta vigyor ült még a mogorva bájitalmester száján is.

-Azt hiszem, hogy ezt meg kellene beszélnünk. – dobta le magát Harry a kanapéra, kissé el is fintorodott, mivel a feneke nem vette túl jó néven a hirtelen becsapódást.

-Mégis mit kellene ezen megbeszélni? – nézett Lucius a fiatalra.

-Nem értem, hogy hogy történhetett ez! – mordult fel Harry.

-Ezt hívják vágynak, Nagyuram! – gúnyoltódott rajta Piton.

-Nem vagyok hülye! Ne kezelj úgy, mint valami kis taknyost! – kelt ki magából Harry, majd idegesen elhagyta a bájitalmester lakosztáját. Egyszerűen össze volt zavarodva. Hogy a fenébe engedhette ennyire szabadjára a vágyait? Soha senkinek nem engedte még, hogy domináljon felette, de a két férfi mellett valahogy természetesnek vette, hogy ő az alárendelt fél, és baromira élvezte. Annyira, hogy nem is tudta mit kellene kezdenie ezzel a dologgal, inkább elrohant.

-A mi Nagyurunk kissé indulatos. – nézett Lucius a dühösen távozó fiú után.

-Ne foglalkozz vele, majd lenyugszik.

-Remélem nem gondolja azt, hogy végeztünk. Harry Potter a miénk, ha bárki hozzá mer érni, megölöm.

-Meg fogjuk neki mutatni Luc. A fiú hozzánk tartozik, és meg is fogja tanulni! – a két férfi gonoszul össze nézett, élvezni fogják a fiú betörését. Az ágyon kívül lehet ő az Uruk, de az ágyban azt fogja tenni amit ők mondanak neki. Alig bírták kivárni, mire újra rá tehetik a kezüket arra a formás testre.

Nem örökletesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang