Araba durduğunda bir gece kulübünün önündeydik.Bu kadar da olmaz ki canım!Ben hayatımda hiç gitmedim.Akın bana ilklerimi yaşatıyordu.Arabadan indim ve öylece bakmaya başladım.
Akın farketmiş olacak ki "Ne oldu?"dedi.Demek ki o da insan olabiliyormuş.n de "hiç"dedim.Akın kulağıma eyilerek "sevgili rolüne devam "dedi ve beni yine belimden sararak yürümeye başladı.Acaba nereye kadar bu böyle devam edecekti
içeri girmemizle karşılaştığımız manzara korkunçtu.Yani en azından benim için.Herkes içki içiyor.Erkekler kızlara sarkıntılık ediyordu.Bu gördüklerim yüzüme yansımış lacak ki akın"korkma yemezler"dedi.Bende sesimin titrememesine özen göstererek "Ne korkması ya.Hadi oturalım bir yere"dedim.Akın bir şey söylemedi ama sırıtıyordu.Sonra Deniz ile Seda'yı gördüm.Köşedeki puflara oturmuşlardı.Çok eğleniyor gibiydiler.
bizde onların yanına oturduk.Seda"Nerede kaldınız ya"dedi.Bende "Geldik işte "dedim.Biraz oturduktan sonra Akın "içecek bir şeyler getireyim"dedi.Ben hemen kolunu tuttum.Artık hangi cesaretle ilmiyorum ama "İçeceğe gerek yok oturuyoruz işte "dedim.
Akın anlamamış ir yüz ifadesiyle "Gerek var"dedi.Seda hemen "biz bir şey içmeğiz "dedi.Bende onu oyaladım Akın "Bekleyin geliyorum "dedi.Şimdi YANDIK.Ben ve Seda hayatta içki içmeyiz.Daha önce de içmedik zaten.Akın elinde iki içki şişesiyle geldi.Yok artık.Onu nerelerine içeceklerse.
Masaya şişeleri bıraktı ve 4 bardak getirdi.OLAMAZ.Sonra yanıma oturdu.Ben Akın'a dönerek"Bunu içmeyeceksiniz değil mi?" dedi.O da sert bir ifadeyle"Hepimiz içeceğiz "dedi.Ben "Hayır içmiyoruz"dedim.o DA "nİyeymiş içeceksin"dedi.Ben"Hayır bak dediklerini daha önce yaptım ama bunu yapmam.Hem sendde içmeyeceksin.Sonra başıma kalırsın.Sarhoş haline katlanamam"dedim.
O da sırıtarak"Ben sarhoş olmam"dedi.Seda söze girerek "Biz Ece'yle kokteyl alalım.Siz içki için dedi.Akın hiçbir şey söylemedi ve bardağına içki doldurarak kafasına dikledi.Biz kokteyl içiyorduk.Akın'la Deniz ise içki içiyordu.İnşallah sarhoş olmazlar da.Biraz elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra yürümeye başladım.Yaklaşık 1 saattir buradaydık ve çoğu kişi sarhoştu.Hızlı adımlarla masaya doğru yürürken biri kolumu tuttu.Arkamı döndüm.Bu bir erkekti ve sarhoştu.Hemen kolumu kurtarmaya çalıştım ama nafile.Yapamadım.Şuan çok korkuyordum.Bağırsam bu gürültüde sesimi de duyuramazdım.
ARKADAŞLAR NORMALDE BÖLÜMÜN DEVAMI VARDI AMA ÇOK KÖTÜ HASTAYIM VE ISRARLARINIZI KIRAMADIĞIM İÇİN YAZABİLDİĞİM KADARINI YAZDIM.KUSURA BAKMAYIN.AMA ÇOK HEYECANLI OLUCAK.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.SEVGİLERİMLE :) :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...