Akınla birlikte arabadaydık.Ama tahmin edeceğiniz üzere hiç ama hiç konuşmadık.Bende dışarıyı izliyordum.Şuan içinde bulunduğum durum gerçekten çok tuhaftı.En son dayanamayıp "niye benimle partiye gidiyosun"dedim.Akın her zaman ki gibi ciddiyetini bozmadan "keyfimden gitmiyorum.Cezanı çekmen gerekiyordu.Ben de bunu uygun gördüm."dedi.UKALA UKALA UKALA
"Ya sen hala ne cezasından bahsediyosun.Ben özür diledim senden zaten ne uzatıyosun ki !!"dedim.O da hafif sinirli bir tavırla "bir özürle kurtulamazsın.Dua et daha kötü bir ceza vermedim.Deniz'in hatrına"dedi.Ya ben bu odun kadar egoist birini görmedim Allah'ım bana sabır ver.Ben yine söze başladım.
"O partiye bir sürü kızla gidebilirdin.Niye ben.Git eğlen onca kız var"dedim.O da küçücük bir tebessüm etti ve yine her zaman ki gibi hemen kayboldu."Off sen hiç susmaz mısın?!Sevgilim rolü yapacaksın"dedi.Ben"Neeeeee!"diye ufak bir çığlık attım ve devam ettim"hayatta olmaz.Tam bir saçmalık.İndir beni .Akın beni eve bırak"dedim.Akın usanmış bir tavırla arabayı sürmeye devam etti."Ya ben ne diyorum.Git başka birini bul.Sevgilin olsun"dedim.
Akın"Sevgilim olmak isteyen bir sürü kız var.Ama ben senin olmanı istiyorum"dedi.Eğer şuan benim yerimde başka bir kız olsa hemen cıvır susar ve utanır ama ben öyle değilim işte.Olamam da.Huyum bu.Huylu huyundan vazgeçer mi?Geçmez.Allah'ım ne diyorum ben.İçimden konuşurken bu ruh halinden çıkıp"neden benim gelmemi istiyorsun?"dedim.
Akın "Çünkü benim peşimdeki onca kızla uğraşmak hiç kolay değil ve seni çıldırtmaya yeter "dedi.Artık pes etmiştim.Bütün yol boyunca hiç konuşmadık.Sonra kumsalın olduğu yoldan gitmeye başladık.Az da olsa müzik sesleri gelmeye başladı.Akın arabayı durdurduğunda başımı pencereden kaldırıp dışarıya baktım burası çok güzel.Her yerde ışıklar var ve çok sıcak bir havası var.
Arabadan aşağı indim.Akın yanıma geldi ve elini belime koyup yanımda yürümeye başladı."Çek o elini "dedim dişlerimin arasından konuşarak.Akın hafif bana doğru eğildi ve "Biraz mutlu görün yoksa kötü olacak"dedi.
Ben de kaderine mahkum hafif tebessüm ederek yürümeye başladım.Bu sırada etrafıinceliyordum.Kırmızı pufların olduğu tarafta Seda ve Deniz oturuyordu.Bunların arasında bir şey var demedi demeyin :)
Biz de onların yanına oturduk.Her şey çok güzel görünüyordu.Seda bana arada imalı bakışlar atıp alttan alttan gülüyordu.Ben de ona senle eve gidince görüşeceğiz bakışlarımı yolluyordum.Zaman böyle geçiyordu.Telefonumu çıkarıp saate baktım.Daha yarım saat mı geçmişti.Sonra mutsuzca telefonumu çantama koyup iyice yerime kuruldum.
Yanımıza bir erkek grubu yaklaştı."O Akın naber.Görünmüyordun ortalıklar da" dedi.Akın soğuk bir şekilde"iyi"dedi ve Deniz'den tarafa döndü.Diğer çocuklar ayrılırken Akınla konuşan çocuk bana bakıp"Ben Emre"dedi.Bende gülümseyerek"Bende Ece"dedim.Akın sinirlenmiş görünüyordu.Emre ondan tarafa dönüp "bu sefer ki güzelmiş Akın"dedi.Bu bakışlar beni rahatsız etmişti.
Sonra yanımızdan ayrıldı.Bir kızla arkasında bir iki kişi bizim masaya doğru geliyordu.En öndeki sinirliye benziyordu.Kız bizim yanımıza gelip"Beni bu kız için mi bıraktın Akın?!"dedi.Akın umursamaz bir tavırla"Aslı git "dedi.Demek adı Aslıymış.Akın zorlanırsın derken bu gibi durumlardan bahsediyordu heralde.Aslı sinirli bir şekilde"Ne diyosun sen be.Şuna bak nerden buldun ha bunu.Ben varken bu sürtüğü mü tercih ediyorsun"dedi.
Bakışları bana iğrenerek ama bir o kadar da kıskançlıkla bakıyordu.O bu lafları bana mı söyledi ha.Bu kız bana sürtük mü dedi.Ayağa kalktım.Akın da benle kalktı ve beni arkasına alıp Aslı'ya sinirli bakışlarını yolladı.Herkes eğlenmeyi bırakmış bizi izliyordu.Müzik çalmayı bırakmıştı.
Akın"Sana defol dedim"dedi.Aslı hiç vazgeçeceğe benzemiyordu.Ama bende vazgeçmeyecektim.Gerçekten çok sinirlenmiştim.Aslı "Ya bunu mu bana koruyosun?"dedi.Ama artık tutmayın beni.Akın'ın önüne geçtim ve ona 1 dakika işareti yapıp konuşmaya başladım
"Ya sen kendini ne zannediyosun.Benim bir adım var Ece.Sen ne ima ediyosun söylesene "dedim.Aslı gülerek "bence neden burada olduğunu gerçekten hepimiz biliyoruz."dedi.Ben"ne biliyormuşsunuz"dedim.Aslı "Akın seni eninde sononda bırakıcak.Kendini çok değerli sanma.O zaman anlarsın.Tekrardan bana dönecek ama üzülme ben seni teselli ederim."dedi.
"Bence senin teselli edilmeye ihtiyacın var.Şu haline bir bak.Ne kadar da seviyesizsin.Kendini soktuğun şu duruma bir bak.Emin ol ben terkedildiğimde senin gibi buraya gelip bana dön ayaklarına yatmam.Bence buradaki herkes senin nasıl biri olduğunu biliyor"dedim.Aslı kendini güçlü göstermeye çalışıyordu ama bu laflar onun canını acıtmıştı.Tam benim saçımı çekecekken Akın onun elini tuttu ve "akılından bile geçirme.Burada tek bir sürtük varsa o da sensin."dedi.
Aslı "bunun hesabını sizden soracağım"diyerek gitti.Bizde yerlerimize oturduk.Sonra slow bir şarkı çalmaya başladı.Deniz Seda'yı dansa kaldırdı.Ardından bize bakarak "Akın hadi sizde kalkın"dedi.Ben ifadesizce başka taraflara bakıyordum.Sonra önüme döndüm ve bir çift bakışla karşılaştım.Eliimi tuttu ve beni kaldırdı.Sonra bizde piste çıktık.
Dans ederken Akın'a baktım.Ne kadar da ifadesizdi.Gözlerinden ne düşündüğünü anlamak mümkün değildi.Sanki bir perde çekmiş ve o perde tüm duygularını saklıyordu.O da benim gözlerime bakıyordu.Sonra başımı aşağı indirdim.Tekrardan kaldırdığımda o hala beni izliyordu.Sonra DJ'in sesi geldi"Akın'a ve güzel sevgilisine teşekkür ederiz".O anda neye uğradığımızı şaşırmıştık.Etrafımızda kimse yoktu ve pistte tek biz dans ediyorduk.
İkimizde yerimize oturduğumuzda Deniz ve Seda bize gülerek bakıyordu.Niye pistte tek biz kalmıştık ki.Aradan biraz zaman geçti.Akın ve Deniz bizi eve bıraktı.İçeriye girmemle Seda "Kızım siz neydiniz be öyle"diye başladı konuşmaya.Ben koşarak odama çıktım.Üstümü değiştirdim ve doğru yatağa.Artık şu manyağın dırdırını sabah çekeriz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...