ÖNCELİKLE ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ ÇOK BEKLETTİM BİLİYORUM.AMA GERÇEKTEN YAZMAYA ÇALIŞIYORUM.BU BÖLÜM HER ŞEYİN BAŞLADIĞI YER.İYİ OKUMALAR.ÖPÜLDÜNÜZZZZ.
Multimedaya da Akın varrrr...
Yeni başladığımız lise eğitim yönünden çok iyiydi. Ama öğrenciler sanki biraz fazla egoist ve tehlikelilerdi. Okuldaki ilk günümüzün ardından formalarımızı almaya gittik. Burası iyi bir lise olduğu için kılık-kıyafete önem veriliyordu. Öğrendiğime göre bu liseye parayla öğrenci alımı da varmış. Yani özel okul gibi. Seda'yla forma satan mağazaya girdik. Okulun forması kurşunu renk pantolon üstüne krem rengi gömlek ve kravattı. Benim bildiğim kravatı erkek takar bu ne yaaa. Ama en azından etek giymiyoruz. Seda hemen bedenlerini alıp kabine girdi. Bende kabine girdikten sonra hemen formaları alıp çıktık.Biraz vakit geçirmek için cafelerden birine geçtik. Seda " Ece bizim okuldaki çocuklar çok tipli ya. hepsi kaya gibi maşaallah.Şu Cenk ve Deniz de çok hoş çocuklara benziyor değil mi "dedi." off Seda bence onlar çok tekin tipler değiller. Berki Cenk tamam da. Görmedin mi Deniz'in çetesini. Onlar bize göre değil" dedim. Seda da üzgün bir ifadeyle beni onayladı. Az ileride bir hareketlilik gördük. Cafenin girişinde kavga vardı. Sandalyeler yerlerde yumruklar havada. Hemen yerimden kalktım ve Seda'ya " acaba kim kavga ediyor. Bakalım ne olurrr" dedim Seda da" tamam hadi bakalım dedi. Kapıya doğru ilerledik. Sonra olduğum yerde kaldım. Kavga Denizlerin grubu ve Cenklerin grubu arasında oluyordu. Bir müddet şok altında kaldıktan sonra HEMEN TOPARLANDIM ve " SEDA hemen ayıralım şunları dedim. Seda benden önce davranıp "durun ne yapıyorsunuz? kesin kavgayı !"diye bağırmaya başladı. Ama dinleyen kim. Sanki sinek vızıldıyordu. Elime bir anlık cesaretle sandalyelerden birini aldım ve kavganın arasına fırlattım. Hepsi geri çekildi ama Deniz'in olduğu çetenin başı olduğunu düşündüğüm çocuk sandalyenin ayağı alnına gelince onu havada yakaladı ve yere fırlattı. Gözlerinden alev saçıyordu. BİR AN "ANNE YARDIM ET !"demek istedim. Seda hemen yanıma geldi ve "sen ne yaptığını sanıyorsun?" dedi. Evet haklıydı ben ne yaptığımı sanıyordum. Birden Cenk 'in sesiyle kendime geldim. "Bu kavga burada bitmez. Şimdi kızların hatırına gidiyoruz "dedi ve son model arabasına atlayıp uzaklaştı. Bende hemen kafasına sandalyeyi geçirdiğim çocuğun yanına doğru ilerledim. "Çok özür dilerim. B- Ben sözümü daha tamamlamadan daha doğrusu nasıl tamamlayacağımı bilemeden çocuk "Sen ne yaptığını sanıyorsun ha "dedi ve kolumu sıkmaya başladı. "B-Bırak kolumu "Bırakmazsam ne yaparsın? "dedi. Bende artık sinirlenmiştim. Özür dilerim yaa Bırak kolumu dedim sana "diye bağırarak kolumu silkeledim. "Hem suçlusun hem güçlü şuna bak ya şimdi ben sana ne yapayım "dedi. Acaba bana bir şey yapar mı diye düşünürken yanımdan hızlıca geçip bir masaya oturdu. Bende hemen yanına doğru ilerleyerek "Tamam bak özür dilerim. İstersen yarana pansuman yapabilirim. Azıcık kaşın üstüne gelmiş çok büyük değil "dedim. Bana baktı ve alayla Sen pansuman yapmasını da mı biliyorsun? Bana bulaşmaman gerektiğini bilmiyorsun ama "dedi. Alaylı tanrının yerini sinir almıştı. Deniz bana doğru yaklaştı ve "Ece tamam o biraz sinirli şimdi. Akını biraz yalnız bıraktım. Sen üzülme yanlış bir şey yapmadın "dedi. Bay tehlikenin adı Akınmış demek. Akın hemen yerinden fırladı ve Deniz 'in karşısına geçti. "Nasıl yanlış bir şey yapmadı. Yerinde otursaydı. O Cenk pisliğinin işini bitirecektim." dedi. Deniz "Ece daha buraya yeni taşındı. Okulda da yeni zaten. Seni beni tanımaz Akın" dedi. Akın " demek Ece ha" dedi. Sinirli bir gülümseme takınarak ve karşıma geçti. Bundan sonra ayağını denk al Ece. Bu burada bitmez. Sana birinin kuralları öğretmesi gerek "dedi. Seda olayın şokundan yeni çıkmış olacak ki "Akın mısın nesin biz sizin gibi her gün kavga görmediğimiz için ve Deniz e Cenk i tanımadığımızdan dolayı böyle bir şey yaptık. Bir daha tekrarı olmaz "dedi. Deniz ve Akın aynı anda bize doğru döndü ve Akın "demek Cenk i tanıyorsun. Öyle mi? "dedi. Deniz biraz şaşkın biraz da öfkeli bir şekilde bize bakıyordu. Ben hemen "Evet Cenk şimdi pansuman istemiyorsan biz gidiyoruz "dedim. Akın bana alaycı bir gülümsemeyle "Bu kadar çok mu pansuman yapmak istiyorsun? Bana "dedi. Şimdi tutmayın beni. En ne kadar ukalasın ya ""Yürü Seda gidiyoruz "dedim Arkamı döndüm ve kapıya yönelmiştim ki bileğimi tuttu. Baktığımda bu kişinin Akın olduğunu gördüm. Biraz sinirli bakıyordu 'Sen az önce bana ukala mı dedin? 'dedi." Evet ukala dedim "Hala anlamadın galiba bana laf söyleyemezsin sen kimse bana bir şey diyemez ve sen çıkmış ukala diyorsun. Bunun bedelini ağır ödersin. "dedi. Hemen Seda "gel Ece yürü dedi. Ben Sedayı dinlemeyerek "Hem ukala hem egoist manyağın tekisin. Kendini bu kadar değerli sanma. Dünya senin etrafında dönmüyor "dedim. Akın bileğimi daha sıkı kavradı ve beni duvara yapıştırdı. "Bu söylediklerine pişman olacaksın Ece. Bana yalvaracaksın. Yanlış yapan herkesin yaptırdığı gibi. Ama ben seni dinlemeyeceğim. "dedi. "Asla sana boyun eğmeyeceğim. Bunu kafana sok. Ben yada Seda biz diğerleri gibi değiliz.Şimdi çekil diye bağırdım .Bana acıyarak baktı ve önümden çekildi. Sedayla eve doğru yürümeye başladık. Eve vardığımızda derin bir nefes alıp kapıyı kitledik. Tüm pencereleri kapadık ve odalarımızı birleştirdik. Artık aynı odada kalacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...