Sıkıcı bir okul gününden sonra Seda'yla birlikte eve geldik.Ben kısa bir dış aldım ve kendimi odama attım.Seda da yanıma geldi.Beraber oturup konuşuyorduk.Benim telefonuna gelen mesaj sesiyle oturduğum yerden kalktım ve telefonu açtım.Yabancı bir numaradan gelmişti.Mesajı okumamla şok oldum ve ardından gelen kapı zili...
Mesajda"Kızlar kapının önüne gelin.Biraz konuşalım"yazıyordu.Kimden gelir ki böyle bir mesaj.Seda'ya da mesajı okuttum.Hemen koşarak evin önünü gören bir pencereye gittik.Dışarıda Cenk ve grubundaki bir çocuk vardı.Bizi fark ettiklerinde elleriyle gelin işareti yaptılar. Kapıyı açtık. Cenk sırıtarak "Korkmayın ya" dedi.Ben hemen"Telefon numaralı nereden buldun?"dedim.Biliyorum çok soru soruyorum ama ne yapayım ben böyle şeylere alışık değilim.Cenk daha yayvan bir sırıtışla "Ben ne istersem onu bulurum.Sizinle bir şey konuşmak istiyorum." dedi.Zaten nerede belalı tip var bizi bulur.
Bu ne ya! Belalı mıknatısı diye bir şey olsaydı ilk örneği biz olurduk herhalde.Seda "Ne konuşacağız? " dedi.Cenk"Eve davet etmek yok mu?"deyince bende istemeyerek de olsa "geçim" dedim.Cenk sanki sinirliydi ama yüz ifadesi avını kandırmaya çalışan bir kurt gibi sinsiceydi.Ben "Evet,şimdi konuşalım bakalım" dedim.Cenk"Tanışmamıştık doğru düzgün.Bizde tanışmak için geldik"dedi.Ben anlamaz bir ifadeyle "Benim bildiğim böyle tanışılmaz." dedim.O da gülüşünü yaya yaya "Siz çoğu şeyi bilmiyorsunuz zaten.Ama ben size ögretebilirim" dedi.Ne ima etmeye çalışıyordu acaba.Seda "Ağzındaki baklayı çıkar Cenk" dedi."Tamam.Akın ve Deniz iyi birileri değil"dedi.Seda şok olmuş bir suratla "Bundan sanane" dedi.
Cenk'in yanındaki çocuk"Bakın bize sizin onlarla dolaştığınız söylendi.Biz de sizi uyarmaya geldik"dedi.Ben"Sizin de onlardan geri kalır yanınız yok gibi "dedim.Cenk masum bir yüz ifadesiyle bana yaklaştı ve önümde durdu." Tamam,sinirlenme.Bak biz kötü değiliz.Ama görüyorum ki onlar sizi kandırmayı şimdiden başarmış. Bir sorununuz olursa yanımıza gelin"dedi.
Tam o sırada kapı çaldı.Seda kapıyı açtığında Akın ve Deniz direk içeri girdi.Çok sinirlilerdi.Sonra Akın bana baktı.Olamaz şuan Cenk'le olan durumum berbattı.Tam önümde duruyordu ve yanlış anlaşılmaya çok müsaitti.Ben iki adım geriledim.Deniz bağırarak "Ne işiniz var lan sizin burada" dedi. Tamam iç ses sakin ol.Şuan iç sesim avazım çıktığı kadar bağırarak odama çıkmamı söylüyordu. Cenk'in sesi beni düşüncelerimden çıkardı. "Tamam,Bizde şimdi gidiyorduk beyler." dedi.Ne kadar da küçümser bir konuşmaydı o öyle.Akın hemen "Defolun gidin.Yoksa kötü olur" dedi.Cenk ve yanındaki çocuk hiçbir şey söylemeden çıkıp gitti.Deniz kapıyı bir hışımla kapatıp bize döndü"Siz bu pislikleri nasıl eve alırsınız?Ne dedi onlar size?Konuşun!!!"dedi.Bu ne sınır böyle.Hop de bir yaaa.Ben tam konuşacaktım ki Seda söze girdi."Deniz bak düşündüğünüz gibi bir durum yok.Ece'nin telefon numarasını bulmuşlar.Bize mesaj attılar.Kapının önüne gelin.Biraz konuşalım diye.Biz de pencereden baktık. Onlar bizi farketti.Biz de kapıyı açtık. Bir şey söylemediler zaten."dedi.Deniz biraz yatışmıştı ama Akın'ın yüzünde daha çözemediğim bir ifade vardı.Deniz,Seda'ya sarıldı.Ne kadar tatlıydılar.Bir de şu Akın'a bak ODUN.
Deniz"Bak, Ece sana da söylüyorum.Onlardan uzak durun.Nerede ne yapacakları belli olmaz onların"dedi. Ben tam söze girişip ağzımı açtım ki Akın yerinden sonunda kımıldadı ve "Bence Ece halinden çok memnun" dedi.Bu ne cürret ya. KÜSTAH.Ben "Sen ne ima etmeye çalışıyorsun Akın ?" dedim.O da "Bence sen çok iyi anladın ama anlamamazlıktan geliyorsun " dedi.Akın'a doğru iki adım attım."Sen kendini ne zannediyorsun ya!Benim Cenk'le ne alakam olabilir?Seda her şeyi anlattı.Anlama kıtlığın mı var ?"dedim.O da alayla "En başından beri onunlaydın zaten.Bana saf numarası yapma." dedi."Bana bak!Burada saf numarasına yatan biri varsa o da sensin.Her şeyi çevirip istediğin gibi anlıyorsun"dedim.O da güldü ve bana bir adım yaklaştı.Aramızdaki mesafe çok azdı."Çok yakındınız Cenk'le.Sende diğerleri gibisin"dedi.
O anki sinirle suratına bir tokat attım ve "ODUN PİSLİĞİN TEKİSİN!!!" deyip hızla odama koştum ve kapıyı kilitledim.Sonuçta o öküzün ne yapacağı belli olmaz...
Aşağıdan çok fazla ses geliyordu.Deniz ve Seda Akın'ı durdurmaya çalışıyordu herhalde.Ama yaptığının arkasındaydım.Bana resmen sende diğerleri gibisin dedi. Birden kapının tekmelenme sesiyle irkildim."Aç lan kapıyı!Sana bu yaptığının hesabını soracağım.Lan bak kırarım.Aç lan!!!"diye Akın bağırıyordu. Aramızdaki kapıya güvenerek "Açmayacağım.Git diğerleri sana kapıyı açar " dedim."Lan başlatma bana!!!Bunun hesabını vereceksin "dedi ve yine tekmeledi.Uzun bir süre bu şekilde bağırdı Akın.Bende daha fazla şansımı zorlamamak için artık susuyordum.Sonunda sesler kesildi ve Seda'nın kapının arkasından sesini duydum" Ece, aç kapıyı benim."dedi.
Bende kalkıp kapıyı açtım.Seda da beni haklı buluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...