Sınıfı incelemeye başladık.Bir grup çocuk (bunlarda kendi aralarında çeteydi herhalde)hemen yan tarafımıza oturmuş konuşuyorlardı.Hepsi birbirinden yakışıklıydı.Zilin çalmasıyla biz Seda'yla konuşmaya başladık.Az önce dikkatimizi çeken gruptan bir çocuk yanımıza yaklaştı ve "Bu gece bir şeyler yapalım mı kızlar?" dedi.O anda Seda'yla birbirimize öyle bir baktık ki.Ben hemen kendimi toparladım."Sen ne dediğini sanıyorsun be gerizekalı !!!" dedim. Çocuk sırıtışını daha çok belirginleştirerek " Oof zoru oynamana gerek yok bebeğim.Ben sizi tanırım.Rahat ol."İşte o anda başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Yerimden kalktım.Seda da yanıma geçti.Bir anda çocuğun suratına bir tokat attım."Biz senin bildiğin kızlardan değiliz.Demek ki bizi tanımıyormuşsun.Şimdi defol git ve bir daha da gözüme gözükme.Anladın mı beni !!" dedim.Diğer grup üyeleri bizi izliyordu.Çocuk birden benim kolumu tuttu ve duvara yapıştırdı."Anlamadım.Ama sen şimdi bittin.Umarım anlatabilmişimdir!!" dedi.Seda hemen çocuğa bir yumruk atmaya yeltendi ama nafile çocuk elini havada yakaladı."O bir kere olur güzelim." dedi.Ben hemen durumu fırsat bilip duvardan kenara çekildim ve çocuğun erkekliğine bir tekme attım.Çocuk neye uğradığını şaşırdı ve bana bağırmaya başladı.Bir yandan da duvardan destek almış kıpkırmızı kesilmişti.Başka zaman olsa gülerdim ama şuan hiç gülünecek bir durumda değildik.Koşar adımlarla çocuğun yanından geçtim ve Seda'nın kolunu kavradım.Sınıftan çıktıktan sonra koşarak kızlar tuvaletine girdim ve gülmeye başladım.Seda da benle beraber gülüyordu."İlk günden olay kızım ya.Biz neyiz böyle.Ünlü falan mı?" dedi Seda."Onu bunu bırak ta biz sınıfa nasıl gireceğiz onu düşün"dedim.Zil çalınca sınıfa girdik.Daha hoca gelmemişti.İşte şimdi bittik.Çocuk üzerimize doğru gelmeye başladı.Korkuyordum ama bunu belli etmemeliydim.Sert bir şekilde ona bakmaya başladım.Çocuk önümde durdu." Bunun bedelini ağır ödeyeceksiniz.Anladınız mı beni ?!!" dedi. Tam o sırada yine o gruptan bir çocuk geldi ve "Sen ne yapıyorsun Serdar .Geç yerine otur.Zaten yeterince rezil oldun " dedi.Sesi çok ciddi geliyordu.Çocuk bize öldürücü bakışlarını atarak yerine oturdu.Az önceki çocuk bana doğru döndü ve " Şey kusura bakmayın.Arkadaş biraz gerizekalıdır da.Onun yerine ben özür dilerim" dedi."Önemli değil ama bir daha tekrarlanmasın" dedim.Çocuk "Asla tekrarı olmayacak.Bu arada ben Deniz " dedi.Seda hemen "Ben Seda bu da benim arkadaşım Ece "dedi."Çok memnun oldum okula hoşgeldiniz" dedi.Biz de hemen " Hoş bulduk" dedik. Deniz" Yeni mi taşındınız?"dedi. Seda hemen "Evet biz buraya yeni taşındık" dedi.Seda'nın yüzünde güller açıyordu.Deniz biraz üzülmüş gibi yaparak " Zaten burda olsaydınız kesinlikle farkederdim.Keşke daha önce karşılaşmış olsaydık.Ben sizinle vakit geçirmek isterim.Takılmak ister misiniz?" dedi."Tabi neden olmasın.Yeni arkadaşlıklar kurmak her zaman iyidir değil mi Ece? " dedi Seda.
Bende hemen "Tabi" diyerek geçiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...