BAKIŞLAR

1.3K 67 17
                                    

Ve yine okula gittik.Herkes benim Akın'la sevgili olduğumu biliyordu. Her yere birlikte gidiyorduk. Kantine,bahçeye,sınıfa...
Aslı bizi çekemiyordu.Her fırsatta bana öldürecek gibi bakıyordu.

Akın'la biz çok iyi bir çift olmuştuk.Küçük tatlı tartışmalar yapıyorduk ama onlarda ilişkinin tadı tuzuydu.
Hafta sonları hep birlikte vakit geçiriyorduk.Her şey çok mükemmeldi.
Yazılılar da olmasa daha güzel olacaktı. İlk dönemin yavaş yavaş sonuna geliyorduk.
Yazılılara çalışmak çok sıkıcıydı. Ama geleceğimi ancak çalışarak kazanabilirdim.Bu yüzden okul sonraları daha erken eve geliyorduk.

Ben ve Seda yazılılardan önce her zaman çikolata yerdik.Akın ve Deniz de bu duruma alışmıştı.Her yazılı öncesinde bizi kantine indirip çikolata alıyorlardı.

Masalardan birine oturup çikolata yemeye başladık. Bir yandan da sohbet ediyorduk.Bir anda kantinin girişinde birinin bana baktığını farkettim.
Dikkat ettiğimde bu kişinin Cenk olduğunu anladım. Benim onu gördüğümü farkettiği halde hala bakmaya devam ediyordu.

Cenk iyi birine benziyordu ama biraz farklıydı.Belki de onu tanımadığım için böyle düşünüyordum.
Akın'la neden kavgalı olduklarını çok merak ediyordum. Ne zaman bu konuyu açsam Akın beni susturuyordu veya cevap vermiyordu.

Cenk'in bana bu şekilde bakmasından hoşlanmamıştım.
Seda'nın "Ece bir şey mi oldu?" sorusuyla hemen "Yoo ne olacak ki?" dedim.
Seda da "Bilmem,daldın gittin" dedi.
Bende "Öylesine dalmışım işte" dedim.

Daha sonra hep birlikte sınıfa çıktık. Yazılı olduk.Gayet iyi geçti. Okul çıkışı bir şeyler yemeye karar verdik.
Tam arabaya bineceğimiz sırada Cenk'le yine göz göze geldik.

Duvarın arkasından bana bakıyordu. Acaba Cenk neden bana bakıyordu?

Eve gittiğimizde hemen bir duş aldım ve Seda'yı karşıma oturttum.
"Seda sana bir şey söyleyeceğim ama bunu ne Akın'a ne de Deniz'e söylemeyeceksin.Anlaşıldı mı?" dedim

Seda merakla hemen "Tamam,söylemem de ne oldu?" dedi.

Bende "Aslında emin değilim.Cenk okulda sürekli beni izliyor. Nereye baksam onunla göz göze geliyorum." dedim.

Seda "Allah Allah hiç dikkatimi çekmedi. Sen son zamanlarda biraz tuhaftın.Bu yüzden mi?" dedi.

Bende "Evet,göz göze geldiğimizde bile gözünü kaçırmıyor.Bilerek görmemi istiyor sanki." dedim.

Seda şaşırmıştı"Neden böyle yapıyor ki?Ece bunlar Akın'la kavgalı biliyorsun.Ya Akın'ın canını yakmak için senin canını acıtmak istiyorsa.Ne bilim intikam falan"dedi.

Bende "Bilmiyorum Seda.Korkuyorum. Cenk o kadar kötü birine benzemiyor ama onu tanımıyoruz. İnsanlar göründüğü gibi olmayabilir. Ne zaman Akın'a niye kavgalısınız diye sorsam cevap vermiyor" dedim.

Seda da "Tamam canım merak etme sen.Bana söylemen de iyi oldu. Okulda bende dikkat ederim.Neymiş derdi anlarız " dedi.

"Seni çooook seviyorum" diyip Seda'ya sarıldım.Ama bu normal bir sarılma olmadı tabiki... Resmen kızın kemiklerini kırdım.

Biraz daha konuştuktan sonra ikimizde uyuduk.

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin