ASLI'LI BİR GÜN!

1.4K 68 5
                                    

Yine bir okul günü...Aslında bugün okula gitmeyi hiç istemiyorum.Tamam itiraf ediyorum.Akın'dan çok korkuyorum.Çünkü o psikopatın yapabileceklerinin sınırı yok.Ama yinede gitmeliyim.Seda ile bir şeyler atıştırdıktan sonra okula gittik.Akın ortalıklarda görünmüyordu.Ama hemen karar vermemeliydim.Sınıfa girdik.
Akın'la oturmayacağım için Seda'nın yanına geçerken biri çantamı tuttu ve çekti. Arkamı döndüğümde bir çift sinirli gözle karşılaştım. Akın "Arkada beraber oturuyoruz" dedi.Bende"Hayır,ben Seda'yla oturacağım "dedim.Akın " Bence şansını zorlama prenses.Çünkü hiç havamda değilim ve yaptıklarını unutmadım"dedi.Bende oflayarak arka sıraya geçtim. Ona çok kızgındım.Ama sınırlarımı zorlamak da istemiyordum.Akın yanıma oturdu.Ama ona hiç bakmıyordum.
Bana baktığını hissediyordum.Daha fazla dayanamadım ve hızlıca sıradan kalktım. "Seda hadi lavaboya gidelim" dedim.Seda da beni onaylayarak ayağa kalktı ve koridorda yürümeye başladık.
Lavaboya girdiğimizde tanıdık bir yüzle karşılaştık. Bu o geceki sürtüktü.Herhalde adı Aslı'ydı.O da beni tanımış olacak ki kötü kötü bakmaya başladı ve "Bakın burada kimler varmış" dedi.Ben hiç cevap vermedim."Akın'ın yeni oyuncağı bu okuldaymış demek "dedi.Ben sadece sinirlendiğimi belli ederek ona bakmaya başladım." Ne oldu sinirlendin bakıyorum. İki gün sonra Akın seni bırakır.Yeniden bana döner ama merak etme ben sana destek çıkarım"dedi.Artık susacak takatim kalmamıştı."Sen kim oluyorsun da benimle böyle konuşuyorsun?"dedim.Kız "Ben Aslı canım tanıştığıma memnun oldum ama sen çok memnun kalmadın galiba.Gerçekler acıtır" dedi.Bende "O gerçekler bence senin canını acıtıyor. Şu haline bak.Ne kadar da seviyesizsin" dedim.Aslı sinirlenmişti."Sen ne dediğini sanıyorsun? "Dedi ve beni arkaya doğru itti.Seda " Hop orada dur bakalım!"dedi.Aslı hala vazgeçmemiş olacak ki "Durmazsam ne olur?" dedi.Bende kendimi tutamayarak"Seni rezil ederim"dedim.Aslı "Hadi durma " dedi ve kapıyı açarak "Seni bekliyorum!!" diye bağırdı.
Bu kız gerçekten hasta!Ama geri adım atmayacaktım.Dışarı çıktım. Daha şimdiden koridor kalabalıklaşmaya başlamıştı. Daha önce büyük çaplı kavgalara katılmamıştım.Ama bu sefer hiç geri duracak değildim.
Aslı bağırarak "Bakın,okulun güzel kızı Ece,Akın'ın oyuncağı olduğunu reddediyor arkadaşlar " dedi.Bende"Aslı sınırlarını zorlama bence "diyerek ona doğru bir adım attım.Aslı kahkahalar atarak " Ne oldu canım zoruna mı gitti?"dedi.Bende"Bence sen Hastasın.Bak seni son kez uyarıyorum. Bunu yapmak istemezsin."
Aslı yanındaki iki kıza güvenerek "Ne yaparsın?" dedi.O da bana doğru bir adım atmıştı. Bende "Bunu sen istedin" dedim ve Seda'yı arkama alarak "Evet arkadaşlar, bakın ben artık hiçbir şeyden sorumlu değilim " dedim.Aslı gülerek "Sen ne hiçbir şeyin sorumlusu ne de sahibisin" dedi ve bana doğru bir adım daha attı. Ben "Ayyy yazık canım biliyor musun? Sen bence bir psikoloğa görün kıskançlık krizlerine girmişsin" dedim.Aslı buna sinirlenmişti. Ama bozuntuya vermiyordu. "Sen şimdi bunları söylüyorsun ama iki gün sonra okula gelemeyecek duruma gelirsin.O zaman sen psikoloğa gitmem zorunda kalacaksın" dedi.Ben sinirlenerek bir adım daha attım ve "Ben en azından senin gibi gururumu ayaklar altına almam.Şu halina bak." dedim iğrenerek.Aslı"Senin benden bir farkın yok Ece bence bunu herkes biliyordur" dedi.
O alttan alttan bana sürtük demişti. Sen kaşındın kızım. Ben ona doğru yürüyerek "Ben asla senin gibi olmadım olmayacağım da.Herkes beni böyle kabullensin" dedim.Aslı aşağılayıcı bir bakış atarak"Çok komiksin.Bakıyorum da bir sürtük olarak çok fazla cesaretlisin "dedi.Ben o anki öfkeyle Aslı'ya bir tokat attım.Dengesini kaybeden Aslı'nın saçından tuttuğum gibi yere yapıştırdım.Yanındaki kızlar bana vurmaya yeltenirken Seda " Hop orada durun"dedi ve kızların üzerine atladı. Bende Aslı'nın hizasına eğildim ve "Sana yapma demiştim" dedim.Aslı ayağa kalkacağı sırada tekrar saçından tuttum ve çekmeye başladım. "Bırak!!!" diye bağırmaya başladı. Tam ona vuracakken biri beni tuttu ve kendine çekti.Arkamda onun vücudunu hissediyordum. Ama şuan onun kim olduğuyla ilgilenmiyordum.Yere oturmuş sızlanan Aslı'ya "Kimmiş sürtük!!!" diye bağırdım ve arkamı döndüm. Bu Akın'dı.Ama eğer şimdi onun yanında olursam her şey boşa gidecekti.Hızlıca oradan uzaklaştım.
Arkamdan Akın'ın "Ece!!!" diye bağırdığını duydum. Tam sınıfa girecekken Aslı'nın "Yeter,tamam" diye bağırışlarını duyarak sınıfa geçtim.Sırama oturdum ve kafamı gömerek sakinleşmeye çalıştım...

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin