OKULDA İLK GÜNÜMÜZ

3K 120 20
                                    

Sabah 06.30'da kalkmıştım.Hemen duşa girdim.Saçlarımı kuruttum ve düzleştürdim.O sırada Seda dolabının karşısına geçmişti bile.Ben de hemen yanına geçtim ve dolabı karıştırmaya başladım.Gri bir omzu düşük, örgülü bir bluz,altına deri siyah bir pantolon ve siyah ayakkabılarımla aksesuarlarım çok uyumluydu.Evden çıkıp sokakta yürümeye başladık.Okul evden 15 dakika uzaklıktaydı.Okulun kapısının önünde bir sürü öğrenci toplanmıştı.Düzensizce sıra olunmuştu.Bizde bir yerde ayakta dikilerek beklemeye başladık.Yanımıza bir erkek grubu yaklaştı."merhaba siz yeni öğrenciler olmalısınız"dedi.Ben hemen kendimi toparlayıp" evet" dedim.Aralarından başları olduğunu düşündüğüm çocuk tekrar söze girdi." ben Cenk.Bunlarda arkadaşlarım Selim ve Buğra" dedi.Çocuklarda çapkın bir sırıtışla Cenk'i onayladılar.Seda hemen söze girişti."Bende Seda buda arkadaşım Ece " dedi.Bende hemen gülümsedim.Cenk" Tanıştığımıza memnun olduk kızlar.Umarım tekrar görüşürüz.Bir sorununuz olursa bize gelebilirsiniz" dedi ve yanımızdan geçip gitti.Aslında Cenk'i sevmiştim.İyi bir çocuğa benziyordu.Herkes sınıflarına dağılır dağılmaz bizde hemen müdürün odasına çıktık. Sınıfımızın 11/A olduğunu öğrenerek sınıfımızın yolunu tuttuk.Kapıyı tıklatarak sınıfa girdik.İçeride bayan bir öğretmen öğrencilerle tanışıyordu.Biz de hemen arka sıralardan birine geçtik ve oturduk.

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin