Sabah kalktığımda saat 09.30'du.Evde çıt yoktu.Demek Akın uyanmamıştı.Bu sefer bir macera yaşamaya niyetim yoktu.O yüzden yavaş yavaş yukarı çıktım. Tek tek yine odaları gezmeye başladım. Akın'ın odasının yan tarafındaki kapıyı açtığımda burasının misafir odası olduğunu gördüm.Ben salonda koltukta yatayım,burada boş boş misafir odası dursun.
Odanın içindeki lavaboda elimi yüzümü yıkadım ve tam kapıyı kapatıp dışarı çıkacakken karşımda duvara yaslanmış bir Akın gördüm.
"Ne var?" dedim.
Akın da "Burada ne yapıyorsun?" dedi alayla.
Bende " O kadar misafirperversin ki.Ben tüm gece salonda yattım ama bir misafir odan varmış. Çok sağol "dedim alayla.Akın kendini beğenmiş bir tavırla " Sen misafir değilsin ki.Sen tam bir baş belasısın.O yüzden neden sana misafir odasında kal diyeyim ki?"dedi.
"Allah Allah ya.Tamam iş işten geçti zaten. Şimdi telefonumu ver ve beni eve bırak odun" dedim. Akın da "Yoooo eve gitmeyeceksin." dedi.Bende "Hayır, gideceğim. Ne yapayım ben burada ya?" dedim.
Akın da "Bana kahvaltı hazırlayarak işe başlayabilirsin." dedi.
Bende"Hizmetçin miyim ben senin?"dedim.O da "Benim evim,benim kurallarım" dedi.
Bende çok acıkmıştım.O yüzden sinirli sinirli mutfağa gittim.Dolap doluydu. Peynir,zeytin,reçel vs.çıkarttım ve masanın üstüne koydum.Sonra patatesleri çıkarıp sodyum ve küçük küpler şeklinde doğradım.
Onları tavaya koyup pişirmeye başladım.Bir yandan da portakal suyu sıktım.İki bardak portakal suyunu da masaya koyduktan sonra yumurtaları çırprım ve patateslerin üzerine döktüm. İyice pişirdikten sonra onu da servis tabaklarına koydum.Son olarak domatesleri dilimleyecektim ve sofra hazırdı.
Yavaş yavaş domatesi dilimlemeye başlamışken "Bunları sen mi yaptın?" diye bir ses duymamla bıçakla parmağımı kestim. "Ayyyyy.Ne yapıyorsun sen yaâa.Parmağımmmm" diye Akın'a çıkışmaya başladım.
Akın "Ne yaptım yaa.Dur bakayım" dedi.Elimi Akın'a uzattım.Akın elimi tuttu ve parmağıma baktı. "Çok fazla derin değil" dedi.Beni musluktan tarafa çevirdi ve elimi suya tuttu.
Çekmecelerin birinden yara bandı aldı ve parmağıma yapıştırdı. "Sağol yaaa" dedim.
Akın hiçbir şey söylemeden masaya oturdu.Bende karşısına oturdum. "Nasıl olmuş bak bakalım?" dedim.Akın patatesli yumurtadan yedi ve "Hmmm idare eder" dedi.
Bende"Egoist"dedim.O da kendini bilmişçe sırıttı.
Kahvaltıyı bitirdikten sonra Akın "Ben üstümü değiştirip geliyorum" dedi.Bende "Tamam" dedim.
Öylece mutfakta oturmaya başladım. Sonra sıkıldım. Masayı toplamaya başladım. Bari kahvaltı hazırladım.Şuraları da toplayayım hayrına.
Ben masayı toplamış bulaştıkları da makineye düzmüştüm.Akın tam da o sırada geldi.Yüzünde şaşkın bir ifade vardı. Benim bu kadar becerikli olmamı beklemiyordu anlaşılan.
Ben"Şuan Seda beni çok merak etmiştir. Eve gitsek olur mu?"dedim.
Akın"Ben Deniz'i söylemiştim. Merak etmemiştir. "Dedi.
Bende" Olsun yinede.Eve gidip bir üstümü falan değiştireyim"dedim.
Akın da "Tamam, hadi yürü" dedi.
Tam kapının oraya doğru adım atmıştım ki Ayağım sandalyeye takıldı ve düşecekken Akın beni tuttu.Aramızda 2 santim vardı. Beni kaldırmadan "Sen ne kadar baş belasısın böyle" dedi.
Ben düşmenin etkisiyle bu söze tepkisiz kaldım.
Akın Gözlerimin içine baktı ve
"Ama benim başımın belasısın" dedi.
O an neye uğradığımı şaşırmıştım.Elimde olmadan gülümsedim.
Akın da gülümsememe karşılık verdi.ŞUAN RESMEN ONUNLA SEVGİLİYDİK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Roman pour AdolescentsHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...