BUNU NEDEN YAPTIN?

1.3K 68 3
                                    

Akın geri çekildiğinde tam gözlerime bakıyordu. Nefesini hissedebiliyordum.Ama İkimizde konuşmuyorduk.Sessizliği ben bozdum.

"Bunu neden yaptın?"
Sesim çok az çıkmıştı ve çok şaşkındım.Akın birkaç adım geriledi ve sonra hızla yukarı çıktı. Ben olduğum yere çöktüm.
Hiç ses gelmiyordu. Nasıl olmuştu bu?
Biz Akın'la öpüşmüştük.
Ta ona karşı az da olsa bir şeyler hissediyordum ama onun hislerini bilmeden böyle bir şey yapmak daha doğrusu ben bile emin değilken.

Kendimi basit bir kız gibi hissetmiştim.Ama bir yandan da Akın'ın öpüşü aklıma geldi.Çok güzeldi.Öpüşünden bana karşı bir şeyler hissettiğini anlamıştım.Ama davranışları çok farklıydı. Böyle bir şey yaşamıştık vben hala onun evindeydim.
Buradan hemen gitmeliydim.Ama anahtarlar Akın'daydı.Şimdi utancımdan asla onun yanına gidemem ki.Yavaşça kapının yanına gittim,kilitliydi.
Pencereden dışarı baktım. Aslında çok yüksek değildi. Ama telefonumu buradaydı. Bende hn bir peçete alıp üstüne bulduğum bir kalemle
"BEN EVE GİDİYORUM.TELEFONUMU VE EŞYALARIMI DAHA SONRA GETİRİRSİN" yazdım.
Pencerenin önüne geldim.Oturdum ve kendimi yavaşça aşağı ittim.Ma korkuyordum.Sonra ellerimle sıkıca tutundum ve atladım. Ayaklarım ve dizlerin acımıştı.Ma en azından evden çıkabilmiştim.
Hızla yürümeye başladım. Nereye gittiğimi bilmiyordum.Hava daha kararmamıştı.Ama yarım saate güneş batardı.Hızlı olmalıydım.

==AKIN'DAN==
Ben ne yaptım öyle?
Onu asla öpmemeliydim.Ben yukarıda bu şekilde bir o tarafa bir bu tarafa yürürken aklımda tonlarca düşünce vardı.
Sonra aklıma Ece geldi.Aşağıdan hiç ses gelmiyordu. Hızla aşağı indim.Salonda yoktu.Banyoya ve diğer odalara da baktım orada da yoktu.Son olarak mutfağa geldim.Masanın üstünde bir peçete vardı.
"BEN EVE GİDİYORUM.TELEFONUMU VE EŞYALARIMI DAHA SONFA GETİRİRSİN"
Eeee kapı kilitliydi. Başımı kaldırdığımda açık olan pencereyi farkettim.Bunu yapmış olamaz herhalde. Ani şokun etkisinden çıkıp anahtarlarımı aldım ve hemen arabaya atladım.
Nereye gitmiş olabilir ki?
Aklını kaçıracaktım.Eğer ona bir şey olursa bu benim suçumdu.Yarım saat boyunca gidebileceği yerlere baktım ama yoktu.Bende ormanın içinden gitmeye başladım. Karşıda bir yol görünüyordu. Arabayı kullanırken karşıda bir hareketlilik farkettim.
Daha fazla yakınlaştım.Bu Ece'ydi.
3-4 serseriyle kavga ediyordu.Hemen arabayı çektim.Ece beni gördüğünde şok geçirdi.

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin