Akın ve Deniz 1 haftadır okula gelmiyordu. artık gerçekten onlardan korkmaya başlamıştım. öğrendiğime göre Cenk 9/C sınıfına gidiyormuş. da 1 haftadır okula gelmiyormuş. acaba 1 haftadır ne yapıyorlar? 5 gün boyunca kavga edecek halleri yok heralde. cuma günü okul çıkışı Seda'yla eve geldik.Ela teyze 2 hafta evde olmayacaktı.Adnen amca'yla bir iş gezisine gideceklerimiş.açıkcası bu bizim işimize gelmişti.hemen üzerimizi değiştirip markete gittik.bir sürü abur cubur almıştık.elimizde dlu poşetlerle eve doğru ilerlemeye başladık.kapının önüne doğru yaklaşmıştık ki Akın ve Deniz'in orada beklediğini farkettim.hemen Seda'ya "şunlar Akın ve Deniz değil mi ?" dedim.Seda da "evet onlar.niye gelmişler ki?" dedi."hadi onlara görünmeden arka kapıdan girelim.onlarda gitsinler."dedim.biz sessizce arka bahçeye geçtik.anahtarla kapıyı açıp içeri poşetleri geçirirken aldığımız gazozlar yere düştü.hemen aceleyle tüm poşetleri içeri fırlattım ve kapıyı kapatacaktım ki " BİZDEN KAÇABİLECEĞİNİZİ Mİ SANDINIZ?" diye bir ses duymamla arkamı döndüm.
Akın alayla gülüyordu.Deniz'in de ondan geri kalır yanı yoktu hani.Seda'yı da çekip kapıyı kapatmaya çalıştım ama nafile öyle bir ittiriyordu ki hayvanlar.Seda’yla tüm gücümüzle kapıya yüklenmiştik ki bir anda dengemizi kaybettik ve yere kapaklandık.Deniz’le Akın gülme krizlerine girmişti.Sonradan bizde Seda’yla gülmeye başladık. Akın içeri geçti ve kapıyı kapatıp koltuğa oturdu. Sanki kendi vi beyfendinin. Biz zar zor toparlandık ve ayağa kalktık. Deniz sırıtarak “ bu evin hali ne tüm poşetler yerde yiyecekler kapıda “ dedi. Bende sinirlenmiş gibi yaparak” size görünmeyelim diye içeri geçirelim dedik ama halimiz hüsran. Gördüğün gibi”dedim. Deniz daha çok gülmeye başladı. Seda “siz bizim evi nereden biliyorsunuz artı niye geldiniz”dedi ve oda koltuğa oturdu. Akın “sizinle bitmemiş bir işimiz vardı hatırlatırım”dedi.
İşte şimdi yandık.Ben “öyle bir işimiz yok. Şimdi evden çıkın. Hem Deniz şu ayıdan beklerdim de senden beklemezdim. Daldınız eve ya”dedim hafif sinirli bir şekilde. Deniz”valla benim bir suçum yk. Hepsi Akın’ın fikri. Yoksa ben yapar mıyım öyle şey”dedi.
Seda “yapmassın tabi”dedi ve güldü. Bende Seda’nın yanına oturdum ve “ne istiyorsunAkın”dedim. Ciddi bir şekilde sırıttı.”Sadede gelelim diyorsun yani”dedi.”Evet uzatma”dedim.”Öncelikle benim dediklerimi yapmak zorundasın.Seni uyardım ama sen kaşındın KÜÇÜK HANIM.Şimdi de bedelini ödeyeceksin”dedi Akın
Yok ya bakışı attım ve “Allah allah başka emrin.Ben yapmam gerekeni yaptım.Özür de diledim.Şimdi başka bir şey yoksa çık evimizden”dedim.Bana seni mahvederim bakışını attı ve konuşmaya başladı”Bir özürle kurtulabileceğini mi sandın?Şimdi ikiniz üstünüze güzel bir şeyler giyin ve aşağı inin”dedi.Ben şaşkın bir şekilde “Niye güzel giyiniyoruz ki?”dedim.”Sana ne diyorsam onu yap “dedi ve yerine iyice kuruldu.
Seda “Bari nereye gideceğimizi söyleyin”dedi.Akın “yukarı çıkın”diye emir verircesine konuştu.Bende onun inadına altıma ispanyl kot bir pantolon,üstüne beyaz salaş kahve kemerli bir gömlek giydim ve aşağı indim.Seda hala kıyafet seçiyordu.Aşağı inmemle Akın beni baştan aşağı süzdü ve”böyle mi geleceksin?doğru düzgün giyin”dedi.Ben de”Ne varmış kıyafetimde?Ben beğendim”dedim. Üzerime doğru yürümeye başladı.Bende geri geri geliyordum. Birden ayağım arkadaki merdiven basamağına geldi tam düşüyordum ki Akın beni kaldırdı ve belimden tutum beni kendine doğru çekip tam gözlerimin içine bakmaya başladı. O kadar derin bakıyordu ki bir an kalp atışlarımın içinde bayılacağımı sandım.
Bende onun gözlerine bakıyordum.Ne kadar süre öyle kaldık bilmiyorum. Bir anda olanları daha yeni anlamış gibi “şimdi git ve üstünü değiştir”dedi.Nefeslerimiz birbirine karışıyordu. Bende hemen”hayır”dedim. O anda neye uğradığımı şaşırdım.Beni omzuna almış yukarı çıkıyordu.”Sen kaşındın KÜÇÜK HANIM”dedi. Ben olayın şokundan çıkıp sırtını yumruklamaya başladım.”Akın indir beni.NE YAPIYORSUN SEN.DENİZ ŞUNA BİR ŞEY DE.AKIN BIRAK BENİ”diye bağırmaya başladım.
Seda sesimi duyacak olucak ki kapının önünde durmuş alttan alttan gülüp bize bakıyordu.Ben gösteririm sana.Ben böyle içimden sayarken Akın odaya girdi ve beni yere indirip dolabı açtı.”Bu kadar çok kıyafetin var ve sen bunu mu giydin?” dedi.Bende “Evet ben sana kıyafet beğendirmek zorunda mıyım”dedim. O da “evet” diye karşılık verdi ve devam etti.”Şimdi güzel bir elbise giy. Yoksa ben giydiririm”dedi
Ben şok geçirmiş bir surat ifadesiyle”SEN SAPIK MISIN YA”dedim. O da pişkince “Süren doluyor”dedi.Bende “tamam tamam .deniz kenarı,sahil türü bir yer mi?yoksa abiye giyilecek bir yer mi?dedim. “ÇOK SORU SORUYORSUN “diye karşılık verdi.”Cevap ver “dedim.”SAHİLDE BİR PARTİ oldu mu küçük hanım. Son 2 dakika dedi.”Tamam ya çık sen odadan yürü” dedim .O da arkasını döndü ve gitti.Seda içeri girdi.”Ben hemen” sen ne yapıyorsun kızım ya “dedim. O da “HAVADA AŞK KOKUSU VAR “dedi.Hemen bir yastık fırlattım ona. “Sahilde bir partiye gidecekmişiz “dedim.O da “tamam “ dedi .birllikte dolabı karıştırmaya başladık…..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...