Multimedyada Ece'nin söylediği şarkı var.Dinlemenizi tavsiye ederim
Sabah erken kalktım ve duşa girdim.Üstümü değiştirip saçlarıma şekil verdikten sonra aşağı indim.
Seda kahvaltı hazırlamıştı.Beraber masaya oturduk.O sırada kapı çaldı. Gelen Ela Teyze'ydi.İşleri halledip dönmüştü.
İkimizde ona sıkıca sarıldık.Beraber kahvaltı yaptık. Ve daha sonra vedalaşıp evden çıktık. Tam o sırada Akın ve Deniz geldi.
Bizde arabaya bindik.Okulun kapısına geldiğimizde arabadan aşağı indim. Akın da indi ve yanıma geldi. Sonra elimi tuttu.
O an karnımda o kadar çok kelebek uçuyordu ki yüzümdeki aptal gülümsemeye engel olamıyordum.
Okulun bahçesinde el ele yürürken herkes bize bakıyordu. Bundan rahatsız olmuştum. Herkes bizim hakkımızda konuşuyordu.
Sınıfa geldiğimizde her zamanki yerimize oturduk.Ama bu sefer isteksizce değil de sevgili olarak.
Evet,bunlar çok küçük şeyler ama beni mutlu ediyor işte.
Acaba Akın ne hissediyordu?Ona baktığımda o da bana bakıyordu. Daha önce olsa İkimizde kafamızı çevirirdik.Ona bakarken yakalandım der lanetler savururdum.
Ama şuan öylece bakıyoruz işte.Sonra ben bir anda güldüm ve önüme döndüm.
Akın "Niye güldün?" dedi.
Bende"Şu halimize bak.Daha iki gün önce nasıldık?Şimdi nasılız?"dedim.Akın "Evet,öyle" dedi.Sonra ders başladı. Ben yanımda sevgilimin oturması durumuna biraz zor alışacaktım galiba.
Bir türlü dersi dinleyemiyordum. Sonunda teneffüs olmuştu. Deniz"Ben kantine gidiyorum.İstediğiniz bir şey var mı?"dedi.
Ben "Yok,sağol" dedim.Seda ve Akın da benimle aynı cevabı verdi.Deniz gidince Seda arkasını döndü.Birlikte konuşmaya başladık. Sonra Akın "Burada bir sevgilin olduğunu unutma! İhmali sevmem" dedi.
Ben de "Unutmuyorum zaten.İki çift laf ediyoruz şurada.Ne ihmali?" dedim.Akın hiçbir şey demedi ve arkasına yaslandı.
Çok sıkıcı derslerden sonra müzik dersine girdik.Müziğe ayrı bir ilgim vardı. Dinlemeyi de söylemeyi de çok seviyordum.Ortaokulda her gösteride solo olarak şarkı söylerdim.
Ama şimdi farklı bir ortamdaydım ve bunun nasıl karşılanacağını bilmiyordum.Müzik dersi farklı bir sınıfta işleniyordu.
Hep birlikte oraya gittik.Müzik öğretmenimiz bayandı.
Öğretmen "Evet,arkadaşlar şimdi aranızda müziğe ilgi duyan var mı?" dedi.Seda hemen "Ece hadi el kaldır" dedi.Bende "Seda bilmiyorum" dedim.
Seda da "Öğretmenim Ece bu konuda çok iyidir." dedi.Serap Hoca hemen"Öyle mi Ece?"dedi.Bende"Yani hocam beni dinleyen herkes sesimin güzel olduğunu söylüyor. "Dedim
Serap Hoca" Peki bu konuda daha önce bir şeyler yaptın mı?" dedi.
"Hocam ortaokuldayken hemen her etkinlikte solo olarak şarkı söylüyordum.Arkadaşlarım ve öğretmenlerim yarışmalara katılmamı söylüyorlardı.Ama ben bu konuda herhangi bir şey yapmadım" dedim.Serap Hoca'nın gözleri parlamıştı."Çok iyi Ece.Mikrofonla solo olarak şarkı söylemek zordur.Yetenek ister "dedi.Bende" Teşekkürler Hocam"dedim.
Serap Hoca"Bize bir şeyler söylemek ister misin?Sesini duymak istiyorum "dedi.
Ben şaşırmış bir şekilde " Şimdi mi?"dedim.Serap Hoca "Evet,hadi sahneye çık. Söylemek istediğin şarkıyı şu bilgisayardan seçebilirsin" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...