ODUN SEVGİLİM

1.4K 70 5
                                    

Akın beni kaldırdığında İkimizde gülümsüyorduk.Sonra ben bu durumdan fırsat bilip "Şimdi biz sevgili miyiz?" dedim.
Akın "Sen ne dersen de.Ama artık yanında ben olmadan tek bir adım bile atmayacaksın." dedi.

Bende"Koruma mısın sen ya?"dedim.O da "Hayır "dedi alayla.Bende" Tam bir odun olduğun kesin."dedim.Akın da gülerek "Biraz olabilir" dedi ve elimi tuttu.Bende ona yaklaştım ve "ODUN SEVGİLİM" dedim sırıtarak. Akın "Bunu sevdim" dedi.Bende elimde olmadan gülüyordum.Akın'ı seviyordum. Bunu anlamıştım.

Ama aşık mıydım?Orasını zaman belirleyecekti.Akın "hadi gidelim" dedi.Bende "Tamam" dedim.
Önden yürümeye başladım. Arabanın yanına geldiğimde arkamı döndüm ve Akın'a baktım.

Bana doğru gülümseyerek geliyordu. İlk defa Akın'ı içten bir şekilde gülerken görüyordum.Akın arabayı açtı.Bende hemen bindim.
O da bindiğinde bana baktı. Şuan İkimizde olayın şokundaydık.Böyle bir şey olmasını beklemiyorduk.Akın evin önüne geldiğimizde arabayı durdurdu.

Deniz'in arabası bizim evin önündeydi.Ben hemen"Çok şaşıracaklar "dedim.Akın da " Seda'yı bilmem de Deniz'in şaşıracağı kesin"dedi.
Bende güldüm ve arabadan indim.Evin kapısını açtığımda Seda'nın mutfaktan sesi geliyordu. Deniz de televizyonun karşısına oturmuştu.
"Ben geldim" diye bağırdım. Seda mutfaktan çıktı,boynuma sarıldı ve "Hoşgeldin" dedi.
Deniz de ayağa kalktı ve yanımıza geldi."Ortalıkta görünmüyorsunuz.Naber?"dedi.
Bende "İyi,siz?" dedim.Seda da "Bizde iyiyiz" dedi.

Akın "Tamam,imalı imalı bakmayı kesin" dedi ve elimi tuttu.Bende gülüyordum.Seda bana sarıldı. Bende ona sarıldım.Deniz de Akın'ın yanına geldi "Helal bee" dedi.
Seda "Biz de Deniz'le film izleyecektik.Hadi siz de oturun" dedi.
Bende"Tamam,yukarı çıkıp üstümü değiştireyim geliyorum"dedim.

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin