Tüm gece en sevdiğim şarkıları baştan dinledim. Bazen hüzünlenip ağladım. Bazense sadece kendime aynadan acıyarak baktım. Bir türlü mutlu olamıyordum.
Beş şarkı seçmiştim. En sona kapanış olarak seçtiğim şarkı söylerken kendimi o ana ait hissetmemi sağlıyordu. Belki de şarkı söylememin sebebi bu. Duygularımı sözlerle ve müzikle hissediyorum.
Sabah okula gittiğimde Akın gelmemişti. Bu benim için daha iyiydi. Çünkü dünden sonra ona bu denli sert çıkışım kalbimi acıtıyordu. Yumuşamak istemiyordum.
Öğle arası ve bir iki ders müzik sınıfında Serap hocayla prova yaptık. Şarkıları çok beğenmişti. Cumartesi günü akşamı her şeyin oldukça güzel ve özenli olmasına dikkat ediyordu. Bugün Perşembeydi. O an aklıma takılan soruyla afalladım. Ne giymeliydim. Asi görünmeliydim. Bir o kadar güzel ve güçlü. Zaten öyle rengarenk giyinen bir kız değilim. Ama o gün için daha çok özenmeliyim. Seda ve Zeynep'e alışverişe çıkma fikrini sorduğumda hemen kabul ettiler.
Kız dediğin alışverişten bıkmaz. Okul çıkışı Deniz bizi Zeynep'in çok beğendiği butiklerden birine bıraktı. Biz çok hakim değildik sonuçta.
Dolabım hep siyah,koyu yeşil ve mavi tonlarından oluşuyordu. Tarzım olmayan bir şey zaten giymezdim. Bir sürü şey denedim. En son kırmızı üstü siyah baskılı bir bluz, altına siyah zımbalı şort ve kalın topuklu botlarım çok uyumlu görünüyordu. Üzerime deri uzun ceketimi giyersem tam istediğim gibi olurdu.
Mutlulukla mağazadan çıktım. Cumartesi günü benim günüm olmalıydı. Seda'yla ve Zeynep'le güzel vakit geçiriyordum. İyi ki varlar.
Eve geldiğimde annemle konuştum. Onu gerçekten çok özlemiştim. Yanımda olmasına ihtiyacım vardı ama ona bu halimden bahsedersem canı çok sıkılırdı. Söylememek en iyisiydi.
Uzun süre sohbet ettik. Zaman su gibi akıp geçmişti.
Cumartesi günü
Çok heyecanlıyım. Okulda çoğu kişi şarkı söylediğimi bilmiyor ama bugün çoğu kişi bunu öğrenecek ve ben gelecek tepkileri çok merak ediyorum. Umarım herkes beğenir.
Merak ettiğim bir başka nokta Akın orada olacak mı?
Ya da benimle konuşur mu? Sinirli biliyorum. Ama bunun sebebi sadece onun davranışları.
Seda'yla beraber hazırlanmaya başladık. Ben siyah ağırlıklı makyaj yapmıştım. Saçlarımı açık bırakmış ve uçlarını hafif dalgalandırmıştım. Artık hazırdım.
Organizasyonun olduğu yere gittiğimizde oldukça kalabalık olduğunu gördük. Sanki tüm okul buradaydı. Heyecanlıydım. Hem de çok fazla...
Serap hoca beni görünce hemen yanıma geldi ve bana sarıldı. "Çok güzel olmuşsun canım. Bu akşam herkes büyülenecek."dedi.
Utanmıştım. "Teşekkür ederim. Siz de çok şık olmuşsunuz"dedim.
O da teşekkür etti. Ve masalardan birine oturduk. Serap hoca gelenlerle ilgilenmek için yanımızdan ayrıldı. Zeynep de gelmişti. Ama ne Deniz ne de Akın ortalıklarda yoktu.
Serap hoca açılış konuşmasını yapmıştı. Her şey güzel ilerliyordu. Bir saat sonra benim adımı anons etti ve sahneye çağırdı. Seda ve Zeynep'e "Bana şans dileyin"dedikten sonra kalktım ve yürümeye başladım.
Tam sahneye yaklaşmıştım ki biri kolumu tuttu. Baktığımda bunun Cenk olduğunu gördüm."Çok güzel olmuşsun"dedi.
Bende aceleyle "Teşekkür ederim"dedim ve sahneye çıktım. Şarkıları söylemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...