Alarmı kurmayı unutmuşuz.O yüzden okula geç kaldık. İkinci derse yetiştik.Teneffüste geç kaldığımızı söylemek için müdürün yanına gidecektim.Ders bittikten sonra Seda'ya "Ben müdürün yanına gideyim.Gelirim birazdan" dedim.
Seda"Bende geleyim mi?" diye sordu.
"Yok canım ne gerek var?Çocuk muyuz biz?Gidip geliyorum" dedim.Sınıftan çıktım. Müdürün yanına gidip durumu anlattım. O da anlayışla karşıladı zaten.Çok seviyorum ya bu adamı...
Odadan çıktıktan sonra Cenk'le karşılaştım.Yine bana bakıyordu. Bende ona "Ne var niye bakıyosun?" bakışlarımı attım. Bana doğru gelmeye başladı.
"Selam" dedi.
Bende düz bir tonda "Selam" dedim.
Cenk sevecen görünüyordu.
"Nasılsın bakalım?" diye sordu.
"İyiyim sen?"
"Bende iyiyim işte" dedi.
Ben de gülümsedim.Sonra gidecektim ki Cenk kolumu tuttu ve beni durdurdu.
"Çıkışta bir şeyler yapalım mı?" dedi.
Böyle bir şeyi nasıl soruyordu ki?
Herkes Akın'la sevgili olduğumu biliyordu. Ve şuan Cenk'in benim kolumu tuttuğunu kim görse yanlış anlayacaktı."Kusura bakma Cenk.Gelemem" dedim.
Cenk bozulmuş bir şekilde "Neden Ece?Akın yüzünden değil mi?" dedi.
Ben hiçbir şey söylemedim. Sonra "Sizin aranızda ne var?Gerçekten merak ediyorum." dedim.Cenk"Akın anlatmadı değil mi?Anlatamaz zaten"dedi ve güldü.
Ben merakla "Niye anlatamaz?" dedim.
"Kim suçlu olduğu bir konuyu anlatır ki?Gerçekleri öğrenirsen onu bırakırsın" dedi.Kafam çok karışmıştı. Akın ne yapmıştı ki?
"Cenk neden bahsediyorsun? Akın ne yaptı ki?" dedim.
Cenk hiçbir şey söylemedi ve arkasını dönüp gitti.
Ne olmuş olabilirdi ki?Kafam karışık bir şekilde sınıfa gittim.Akın'ı tanıyor muydum gerçekten?
Ya çok kötü bir şey yapmışsa...
Ya Cenk suçsuzsa...Aklımda bin bir düşünce vardı.
Seda hemen bir şeyler olduğunu anlamıştı. Ama sormaması için ona işaret ettim.
Okul çıkışı Cenk'i görmedim. Akın ve Deniz bizi eve bıraktı. İşleri olduğunu söyleyip gittiler.
Olanları hemen Seda'ya anlatmalıydım.Ben salondaki koltuğa oturdum ve ağlamaya başladım. Seda yanıma geldi ve "Ece ne oldu? Neden ağlıyorsun?" diye sordu.
Bende "Cenk'le konuştum.Akın'ın yaptıklarını anlatamayacağını onun suçlu olduğunu eğer gerçekleri öğrenirsem onu bırakacağımı söyledi."
Seda ne diyeceğini şaşırmıştı.
"Ece canım kendini üzme.Belki de Akın'la aranızı bozmak için söylemiştir." dedi.Ben öyle olduğunu düşünmüyordum.
"Eğer öyle olsa Akın'a defalarca sorduğumda bana anlatırdı. Neden anlatmadı?" dedim.Seda "Bilmiyorum Ece.Lütfen ağlama" dedi.
"Ben aynı şeyleri yaşamak istemiyorum Seda.Tekrar kırılmak,ölmek istemiyorum.
Bu sefer toparlayamam.O olaydan sonra ilk defa Akın'a güvendim.
Onu tanıdığımı düşündüm. Ama şimdi bilmiyorum. Ya yine hata yapmışsam...
Ne yapacağım ben Seda?" dedim.Ağlayışım elimde olmadan daha da fazlalaştı.
Seda da "Her şey güzel olacak canım. Her şeyi zamana bırakalım.Artık eskileri unut.Lütfen" dedi ve bana sarıldı.Yeniden aynı şeyleri yaşayamazdım...
== 2 YIL ÖNCE ==
Etrafımdaki herkes birileriyle çıkıyordu.Ben hiç kimseyle çıkmamıştım.Böyle şeylerle ilgilenmiyordum.
Ben kendi halinde okula gidip geliyordum.Arkadaşlarım sevgililerini anlatıyordu. Bana "Senin ne zaman sevgilin olacak?" diye soruyorlardı.
Bazıları "Onun hiçbir zaman sevgilisi olmayacak" deyip gülüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)
Fiksi RemajaHayalim olan ve hayatımın en güzel zamanlarını geçireceğimi düşündüğüm üniversiteyi kazanmak için en yakın arkadaşımla atıldığım bu maraton karşıma neler çıkaracaktı bilmiyorum.Değişecek şeyler elbette ki olacaktı.Peki baştan sona hayatım buna dahil...