SONSUZA DEK

759 49 2
                                    

Seda'yla beraber neler olabileceğini düşüne düşüne bir hal olmuştuk. Ela teyze iş gezisine gidecekti. Çok uzun bir süre orada kalacaktı. Bizi yalnız bırakmak istemiyordu ama biz tek kalmak için yalvarıyorduk.

15 tatile çok az kalmıştı. Okulla beraber bir geziye gidecektik. Zaten evde olmayacağımız için Ela teyze sonunda ikna oldu. Bizde onunla vedalaştıktan sonra Seda'yla tatil planı yapmaya başladık. Saat 24.00 olmuştu.

Akın'ı seviyordum. Aklımda soru işaretleri olabilirdi ama aşk sorgusuzca güvenmek değil miydi zaten?

Belki de Cenk sadece aklımı karıştırmak istiyordu ve ben buna daha fazla izin vermeyecektim. Mutlu olmalıydım.

Her şey olacağına varır. Bende artık düşünmeyi bıraktım. Madem öğrenemiyorum Akın'a soğuk davranmayı kesip onu tanımaya çalışmalıydım.

Aldığım kararları Seda'ya açıkladım. En doğru şeyi yaptığımı söyledi.
Bende sevinçle Akın'ı aradım.

- Alo

- Selam canım

- Nasılsın bakalım

- Oo bakıyorum moraller iyii. İyiyim sen?

- Bende iyiyim. Yarın bir şeyler yapalım mı?

- Tabi yaparız sen iste yeter

- Teşekkür ederim. Bugün içinde kusura bakma

- Önemli değil.Ama kötü olduğunda benden uzaklaşmak yerine benimle ol Ece.

- Hep seninle olucam

- Sonsuza dek.

- Hadi uyu bakalım. Yarın kapımın önünde olmalısın. Beklemem ona göre.

- Ben uyumasam da olur. Sen uyu. Hadi kapatıyorum. Seni seviyorum.

- Bende seni seviyorum

Dedim ve kapattım. Mutlu bir şekilde yatağa uzandım ve uyumaya başladım.

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin