AKLIMDAKİ SORULAR

864 48 2
                                    

Sabah uyandığımda gözlerim çok acıyordu. Aynaya baktığımda göz altlarım morarmış, şişmiş,soluk bir ten gördüm.Berbat görünüyordum. Aynı eski günlerde olduğu gibi...
Duşun iyi geleceğini düşünerek kendimi banyoya attım.Duş aldıktan sonra formalarımı giydim. Saçlarımı kuruttum ve şekil verdim. Seda daha yeni uyanmıştı.Beni görür görmez boynuma atladı.Bende ona sarıldım."Hadi üzerini giy, geç kalmayalım yine"dedim."Tamamdır"dedi neşeli bir sesle.Bende aşağı inip kahvaltı hazırlamaya başladım. Seda da çok geçmeden geldi ve beraber kahvaltı yaptık.Evden çıktık. Akın ve Deniz bizi almaya gelmişti.Elimde olmadan Akın'a karşı soğuktum. Mesafeli davranıyordum. Bunu ona belli etmek istemiyordum. Umarım sorgulamazdı. Çünkü eğer sorarsa ona geçmişimi anlatmak istemiyordum. Buraya yeni bir başlangıç yapıp her şeyi geride bırakmaya gelmiştim.
Akın'ın yanına gittiğimde yanağıma bir öpücük kondurdu. Bende ona gülümsedim ve arabaya bindim. Okula geldiğimizde sıraya geçtik. O sırada Cenk'i gördüm. Bana bakıyordu. Hemen bakışlarımı başka tarafa çevirdim. Sınıfta derslere fazla katılmadım.Hatta hiç katılmadım demek daha doğru olur. Sürekli düşünüyordum. Ne yapmış olabilir? Sorusu beynimi kemiriyordu. Belki Seda haklıydı. Sadece bizi ayırmak için aklımı karıştırıyordu. Ama o zaman neden Akın sorularımı cevaplamıyordu!!
Son teneffüste Akın"Ece,iyi mısın? Sabahtan beri doğru düzgün konuşmadın. Düzelirsin diye bekledim ama aynısın. Bir sorun mu var?"dedi.
Ben hemen"Yoo,iyiyim. Ne sorunu olucak. Sadece gece çok uyuyamadım. Belki ondandır"dedim. İnanmış gibi görünmüyordu.Ama üstelemedi. Çıkışta Seda'yla alışveriş yapacağımızı söyledik. Halbuki eve gidip bir sürü çikolata yemek asıl plandı. Sırf Akın'la daha fazla yan yana durmamak için bahaneydi sadece.
Ne kadar eve bırakmak isteseler de sonunda ikna oldular ve gittiler.Biz de Seda'yla eve doğru yürümeye başladık.Tam evin önüne gelmiştik ki yanımda hızla bir araba durdu. Baktığımda bunun Cenk olduğunu gördüm. Arabadan indi ve yanıma geldi"Ece, konuşabilir miyiz?"
Ben ne diyeceğimi bilmiyordum. Aklımı karıştırmasına izin vermek istemiyordum ama bir o kadar da merak ediyordum."Ne konuşacağız?" Cenk"Ece,bak Akın iyi biri değil. Seni tanımıyorum ama onun sana zarar vereceğini biliyorum. Hep öyle olur çünkü. Dikkat etmelisin"dedi.
"Cenk, şifreli konuşmayı bırak. Benden ne yapmamı istiyorsun?"dedim.Cenk sakin bir şekilde"Sadece dikkat et ve doğru kararlar ver"dedi.
Ben ne yapacaktım böyle...
Cenk arabaya doğru yürümeye başladı"Dur,Cenk. Her defasında bir şeyler söylüyor sonra açıklama yapmadan gidiyorsun"dedim. Cenk de "Öyle olması gerek.Ben sadece sana yardım etmeye çalışıyorum. İster faydalanırsın ister böyle devam eder sonunda zarar görürsün. Senin seçimin"dedi ve arabaya binip gitti. Arkasından öyle bakakaldım...
Seda 'ya döndüğümde o da şaşırmışa benziyordu. Hızlı adımlarla eve girip kendimi koltuğu attım ve düşünmeye başladım...

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin