Gyorsan összepakoltunk, nagyjából egy óra alatt, Marknál voltak ruháim, amiket régebben még ott hagytam, szóval szerencsénk volt.
Kivettünk egy hotel szobát egy várossal arrébb. Az úton nem igazán beszéltünk egymáshoz, talán csak összeszedtük mindketten a gondolatainkat.
Én nyitottam be elsőnek a szobánkba, ami elég kis igényes szoba volt, és tetszett. Nem volt nagy szám, a falai szürkék voltak, volt egy ajtó még, ami valószínüleg a fürdő szobát rejtette. Volt egy hatalmas ablak pont szemben, a kétszemélyes ágy pedig jobb oldalt helyezkedett el. Mellette egy hatalmas gardrób szekrény helyezkedett el, ezen kívűl volt még egy kis dohányzó asztal elhelyezve három darab kis székkel, de mást nem tartalmazott a szoba. Amint beljebb léptem, Mark rögtön jött utánam, és letette a cuccainkat az ágy mellé. Közben becsuktam az ajtót, és némán egymásra néztünk. Nem tudom, mit kéne neki mondanom, ezért csak némán bámultam a szürke szempárt, ami szintén, kissé tanácstalanul bámult rám.
Végül egy nagy levegővel az ágyhoz indultam, és leültem a szélére. Mark ugyanígy tett.
- Meddig akarsz itt lenni?
- Legszívesebben azt mondanám, maradjunk itt örökre, de egy hét jó lenne. Csak mi. Hogy tisztázzunk mindent. Nem foglak megállítani, ha ezután visszautasítassz. - elmosolyodtam.
- Rendben. Egy hét.. - néztem rá mosolyogva. - Akkor.. mi lenne, hogy ha kikapcsolnánk a telefonokat, hogy mindenképp a mi hetünk legyen? - ajánlottam fel az ötletet, Mark pedig először kissé bizonytalan volt a dologgal kapcsolatban, de végül beleegyezett. Kikapcsoltuk a mobiljainkat, így innentől kezdve senki nem zavarhatott minket. Nem pittyegett a telefonunk, ha üzenetet kaptunk, nem rezgett, ha hívtak.
Miután el is tettük a telefonjainkat a bőröndbe, egymásra néztünk, és újra letelepedett pár másodpercre ránk a csend.
Mark, kissé váratlanul, de odahajolt hozzám, és tétovázva megcsókolt. Tudtam, mire megy ki a játék, de nem hibáztathattam érte. Velem ellentétben, ő azóta nem feküdt le senkivel. El sem tudom képzelni, mennyire vágyakozik már arra, hogy valaki megérintse.
Visszacsókoltam. Lágy, puha csók volt, én lassan pedig a mellkasára simítottam a bal kezemmel aztán a jobbot a vállára helyeztem, és magamra húztam kicsit, jelezve, hogy mit szeretnék. Abban a pillanatban hátradöntött az ágyon, és folytattuk a csókcsatát. Ahogy a nyelve megérintette az alsó ajkamat, éreztem, hogy fellobban bennem a vágy. Olyan volt, mintha én sem feküdtem le volna senkivel hetek óta. Úgy tűnik, Mark az egyetlen, aki ki tud elégíteni, annak ellenére, hogy Alannal is élveztem a szexet. A nyelvét átcsúsztatta a számba, ami még jobban fokozta a hangulatot, közben pedig én a pólója alá nyúlva az egyik kezemmel végigsimítottam az izmain, a másikkal pedig a tarkója fölötti hajába túrtam.
Érezni akartam Markot, teljesen ki voltam éhezve rá. Csak akkor vált el tőlem, mikor már alig kaptam levegőt. Azon nyomban lekaptam róla a pólóját, és felültem, hogy az enyém is lekerülhessen.
Szeretlek, Mark. Azt akarom, hogy tudd. Tudd, hogy mit váltasz ki belőlem, hogy miattad mindent megkérdőjelezek, és miattad mindent eldobnék, amim van, ha tehetném. Ki akarom kiáltani az ablakon, hogy Mark Fostert szeretem. Másra nem vágyom.
A nyakamba hajolva elkezdte csókolgatni és szívogatni a nyakamat. Kissé meglepődtem, így a szokásosnál hangosabban sóhajtottam, mint általában.
- Mark.. - sóhajtoztam halkan, és végigsimítottam addig a hátán, ameddig értem azt.
Hirtelen fordítottam a helyzeten, Markot lenyomtam az ágyra, és az ölébe ültem. Kérdően fürkészett, de közben vigyorgott.
Pont, hogy a merevedésére ültem, így eléggé elpirultam, mikor felfogtam a dolgot.
Mark a derekamra markolt két oldalról a két kezével, én pedig értettem, hogy mit szeretne. Óvatosan, lassan, elkezdtem csúszkálni előre-hátra az ölében.
Nem kellett sok, pár perc alatt már kipirulva sóhajtozott, amit én is nagyon élveztem, mert láttam, hogy mit válthatok ki belőle. Hátrébb csúsztam, és levettem róla a nadrágját, az alsójával együtt.
- Baszki, Dan', olyan, mintha újra elveszteném a szüzességem.. - imádom, mikor mocskosan beszél. Bár még ezelőtt ezt nem igen csináltam, de óvatosan ráfogtam a férfiasságára, mire kipattantak a szemei, és rám nézett, majd a kezemre, ahogy fel-le mozog. Gondolom, hogy tetszhetett neki a látvány, mert halványan elpirult, és nyögni kezdett.
A nyakához hajolva elkezdtem csókolgatni azt, majd meg is csókoltam, ő pedig hevesen visszacsókolt, de továbbra sem álltam le a kezemmel, így néha belenyögött a csókba is. Szóval ilyen Marknak, mikor én csinálom ezt. Miután elváltunk egymástól, gyorsítottam a kezemen, ő pedig már eléggé a csúcson volt, így nem kellett sok neki, el is élvezett.
- Kell egy zsebkendő.. - mutattam fel halványan elvigyorodva a kezem, Mark pedig csak némán bámulta.
Leszálltam róla, és inkább úgy döntöttem, hogy lemosom. Miután visszatértem a fürdőből, Mark ugyan úgy feküdt ott, ahogy eddig, csak visszahúzta a nadrágját. Mellé másztam.
- Mi az? Valamit rosszul csináltam? - néztem rá kérdően, Mark pedig rám szegezte a tekintetét.
- Dehogy. Csak meglepett, hisz előtte nem csináltál ilyet. - simított az arcomra.
- Csak.. Örömöt akartam szerezni neked. De ha nem tetszett..
- De! Nagyon is tetszett! - a derekára húzott, és pedig lenéztem rá. Elmosolyodva nézett rám. - Nagyon jó volt. Tényleg.
Elmosolyodtam én is, és az ajkaira nyomtam egy puszit.
- De mára ennyi elég. Rendeljünk valami vacsit, és dőljünk le. Elég fáradt vagyok..
- Okés. Akkor rendelsz valamit? Rád bízom, addig én lezuhanyzok. - másztam volna le, de megragadta a karomat, én pedig kérdően ránéztem. Lehúzott, és megcsókolt, én pedig viszonoztam azt.
Miután nagy nehezen elengedett zuhanyozni, letusoltam, és egy szál alsóban jöttem ki, de általában pizsamában vagyok, csak éppenséggel Marknál pizsamám nem volt.
Hallottam, ahogy Mark az ajtó előtt beszélget, valószínüleg a futárral. A bőröndjeinkez lépve kivettem Markéból egy fekete pólót, és belebújtam. Eléggé nagy volt rám a darab, de Mark illata volt rajta, ami kárpótolt. Visszacipzároztam a bőröndöt, és leültem az ágy szélére.
Mark elköszönt, majd belépett a szobába és először észre sem vett, lerakta a pizzát az asztalra, majd mikor kiegyenesedett, megpillantott engem.
- Mi van rajtad? - nézett rám kérdően, mert így, hogy ültem, szerintem nem fogta fel. Felálltam az ágy széléről, és ekkor csak pislogott párat, jól végig mérve. Akaratlanul is elvigyorodtam, és odaléptem hozzá, átkarolva a nyakát.
- Bocsánat, csak nem hoztam pizsamát. Remélem, hogy nem probléma, hogy felvettem a pólódat..
- Nem gond. Neked jobban áll.. - simított végig az oldalamon az egyik kezével, majd óvatosan a fenekembe markolt.
- Mark! - szóltam rá halványan elpirulva.
Elvigyorodott, majd elengedve leült a székre, és enni kezdett zavartalanul.Megrázva a fejem én is helyet foglaltam, majd enni kezdtem. Jól indult ez a kis kiruccanás.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hát így hagysz el.. [18+] || ✅
Любовные романыKöszönöm az 200k reads-et♡ Helyesírási hibákért ne harapjátok le a fejemet xc Helyezések, amikre büszke vagyok: #1 hun #1 hungary #1 random #1 gay #1 lmbtq #1 lgbt #1 meleg #1 boyslove #2 fiúxfiú #3 bl A középpontban Daniel van, aki egy meleg srá...