(Milyen ironikus más btw, hogy a 18. fejezet pont 18+.. xDD Szerk.)
Amint beleültem Mark ölébe, érdekes érzés fogott el. Már maga az egész háznak a hangulata arra sarkalt, hogy egymásnak essünk. A halvány kék ledes fényben fürkésztem Markot pár pillanatig, majd mintha csak erre vártam volna, lassan megcsókolt.
Szenvedélyesen csókoltam vissza, Mark kezei pedig lassan a felsőm alá kalandoztak.
Felsóhajtottam.
Ahogy elváltam, Mark kicsit erősen megharapta az alsó ajkamat, én pedig fogtam magam, és lassan kicsatoltam az övét.
Kívűlről úgy nézhettünk ki, mint valami romantikus filmben.
Levettem Mark felsőjét, ő pedig az enyémet.
A nyakamnak esve csókolt, ha olyan helyre tért, ami pólóban nem látszik, akkor meg is szívogatta az adott pontot, én pedig a hajába markoltam kicsit erősen, és hátracsuklott fejjel sóhajtoztam, Mark kezei pedig a combomat simogatták.
- Haa.. - csúszott ki a számon.
Éreztem, ahogy Mark egy pillanatra megremeg, de rögtön folytatta.
Egy pillanat alatt Mark felállt a kanapéról, és a fenekembe markolt, én pedig a lábaimat a dereka köré fontam, és kapaszkodtam, közben pedig Mark elindult velem fel a lépcsőn.
Amint felért a lépcsőn, én fogtam magam, és leszálltam róla, majd a falhoz toltam, mivel már nem bírtam tovább, akartam őt, és végre nem kellett félnem attól, hogy bárki megzavarhat minket.
Szóval, úgy jó formán pár pillanat alatt már mindketten ruha nélkül voltunk, elég gyorsan kész voltunk az "előjátékkal", közben pedig Mark fordított a helyzeten, és a hátam hozzácsapódott a hideg falhoz.
Mark hirtelen felkapott, úgy, ahogy felfelé menet emelt fel, de most csak a szemembe nézett, majd belémhatolt úgy, hogy erősen kapaszkodtam belé.
- E-ezh így nem leszh jóh.. - ziháltam erősen.
- Nyugih.. Nem vagyh nehéz.. - ezzel zárta le a vitát.
- Deh.. Várj má- - nyögtem fel, mivel lökött egyet. - H-hülyeh.. Ezután tuti megöllekh.. - néztem ra összehúzott szemöldökkel, teljesen kipirulva, ő pedig csak vigyorgott rám idiótán.
Ezután Mark lassan elkezdett lökni, én pedig csak kapaszkodtam, ahogy tudtam, és eldöntöttem, hogy kicseszek vele, hogy végig csendben maradok, de ez a terv úgy a felénél kudarcba fulladt, amint Mark megtalálta a gyengepontomat. Hülye Mark Foster.
(Erre a részre bőven elég ennyi, sorry guys, de más terveim is vannak. ;3)
Már egy hete nem voltam Marknál, mivel kicsit sűrű neki az egyetem, én pedig egyedül maradtam teljesen, mivel Theo azóta sem jelentkezett. Valószínüleg otthon maradt, és bekamuzta, hogy valamilyen ok miatt nem tud hazajönni.
Ami azt illeti, unalmas volt itthon. Valami hiányzott. Bár Bella itt volt velem, akkor is Theo más. Ő a legjobb barátom, annak ellenére is, ami történt. Ja, egy dolgot elfelejtettem említeni. Emily most nálam alszik 3 napja, mert a pasijával összeveszett, és egy lakásba laknak. Szóval Theo szobáját most kibérelte Emily ideiglenesen. Mégsem vagyok annyira egyedül.
Mikor épp Bellát etettem, kopogtak az ajtón. Óvatosan bezártam a ketrecet, és elraktam gyorsan a kajáját a ketrece alatti fiókba. Igen, Bellának van egy saját fiókja, ahol az ő cuccait tartom. Kaja, meg ilyenek.
Mikor kinyitottam, Mark állt előttem, és megpuszilta az arcomat.
- Szia, tudunk beszélni? - nézett rám kérdően.
ESTÁS LEYENDO
Hát így hagysz el.. [18+] || ✅
RomanceKöszönöm az 200k reads-et♡ Helyesírási hibákért ne harapjátok le a fejemet xc Helyezések, amikre büszke vagyok: #1 hun #1 hungary #1 random #1 gay #1 lmbtq #1 lgbt #1 meleg #1 boyslove #2 fiúxfiú #3 bl A középpontban Daniel van, aki egy meleg srá...