9. Fejezet - Téli csók

5.5K 300 77
                                    

Közelebb hajolt, de én egy kicsit elhajoltam tőle, azt jelezve, hogy ezt most kihagynám.

Újra megpróbálkozott, így csak a vállába fúrtam a fejem.

- Bocs.. nekem ez nem megy.. - szólaltam meg, és őszintén szólva rohadtul szarul éreztem magam.

- Nem gond..Az én hibám volt.. - lassan ellépett tőlem, és felment a szobájába.

Utána szóltam volna, de úgy voltam vele, hogy nincs értelme.

Egy kis idő múlva én is felmentem a szobámba, és ledőltem az ágyba. Pontosan mi is történt az előbb? Theo meg akart csókolni? Ugye csak viccelni akart? Mármint.. szeretem őt, de nem úgy.. gimi óta legjobb haverok vagyunk, így nálam ez mindig is tabu volt. És egyébként is, úgy tudom, hogy Theo hetero. Tehát nem homokos. Szóval.. nem értem..

Másnap egész nap hagytuk egymást, kivéve, hogy elindultunk. Mert hát.. ma van a buli. A privát buli. Ahol Mark nem lesz. Remélem.

Mikor beléptünk, Theo szokás szerint lepacsizott, meg beszélgetett az ismerőseivel. Én pedig.. csak követtem őt, akár csak egy hűséges kutya. Nem valami kecsegtető program, főleg hogy feszkós köztünk a helyzet tegnap óta. Persze engem is megkérdeztek, de ezek a tipik sablon kérdések voltak, mint a "És téged hogy hívnak?" vagy pedig a "Mióta ismeritek egymást Theoval?" szóval kb ilyenek.

Azért lecsúszott nekem is egy-két pohár alkohol.

A buli még elég laza volt, én pedig úgy voltam vele, hogy inkább elhelyezkedek a kanapén. Mikor leültem, ajtó nyitást hallottam meg.

És ahogy odanéztem, megpillantottam... Markot. Egy csajjal az oldalán. Nem is akármilyen csajjal. Hirtelen összeszorult a nyomrom, és gombóc keletkezett a torkomban. Picsába.

Üdvözölt szinte mindenkit, és körbejárta az egész nappalit, a konyhával együtt. Megjegyzem, elég nagy nappali volt. Voltunk vagy 90-en.
És ő minimum 80 embert ismert személyesen. Ez azért elég durva szerintem.

Theo lehuppant mellém, a kezében egy sörrel. Elég közel ültünk egymáshoz.

Mark pedig a csajával.. hát.. leültek egy közeli kanapéra, ami legfeljebb másfél méterre lehetett tőlünk.

Ők beszélgettek, én pedig kezdtem elsüllyedni, bár nem igazán látszott. Theo megbökte észrevétlenül a vállamat, én pedig kérdően ránéztem.

- Minden oké? - kérdezte, normális hangon, mivel a zene elég hangos volt, így csak bólintottam.

- Hoznál nekem valami piát? - kérdeztem meg tőle, ő pedig szó nélkül felállt.

Hátradőltem a kanapén, és elkezdtem dobolni az ujjaimmal, ami amúgy egyáltalán nem hallatszott.

Mark és a lány látványosan egyre közelebb került egymáshoz, mármint, konkrétan úgy nézett rá a csaj Markra, mintha 1 hónapja nem evett volna, és hozzájut végre valami kajához. Na. Konkrétan így nézhettek ki. Markból kaja lesz, de nem bánja nagyon. Király.

Theo éppen megérkezett egy sörrel, és átadta nekem, mikor... smárolni kezdtek. Nagyot nyeltem. Theo odapillantott, majd rám, és látszott a tekintetén, hogy őszintén sajnál.

Ittam pár kortyot a sörből, és észrevettem, ahogy Mark rám néz. Miközben a csajt tervezi valószínüleg megfektetni.

- Én ezt nem bírom tovább.. - felálltam, Theo pedig hagyta, hogy menjek. Felkaptam a kabátomat, és azonnal kimentem a friss levegőre, és éreztem, ahogy mentem patakokban kezdenek folyni a könnyeim. Levágtam magam a földre.

Hát így hagysz el.. [18+] || ✅Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt