39. Fejezet - Költözés [18+]

3.5K 127 13
                                    

Szétázva értünk be Mark házába.

- Őszintén szólva, kételkedtem abban, hogy igent fogsz mondani.. - nézett rám, majd óvatosan az arcomhoz emelte a kezét, és a hüvelyujjával megsimított. Sz a mozdulat elég gyengéd volt ahhoz, hogy az egész testem lángra gyúljon. Nagyot nyelve ránéztem.

- Mostmár nem kell kételkedned. - Rásimítottam a karjára halványan elmosolyodva.

- Elmegyek tusolni, neked is át kéne venned a ruháidat. Vizesek vagyunk. Még a végén megbetegszel.

Bólintottam, majd felmentünk Mark szobájába. Szép, régi emlékek..

Fogott magához egy törölközőt, és bement a fürdőbe, behajtva az ajtót.

Kivéve egy pólót Mark szekrényéből mélyen beszívtam az illatát. A testemen végigfutott a hideg, ahogy felszakadtak az emlékek. Az ajtó felé néztem.

Éreztem, ahogy kezd a gatyám szűkűlni.

Beharapva az ajkam, levetkőztem teljesen meztelenre, viszont nem vettem fel Mark ruháit. Kinyitottam a fürdőajtót, csakhogy nem láthatott meg még a függönytől. Lassan, lábujjhegyen odasétáltam a zuhanyig, majd megpillantottam. Háttal volt nekem, így tökéletesen végigtanulmányozhattam azt a hátat. Mivel még nem fordult meg, úgy véltem, nem vett észre, nagy levegőt vége beléptem, és végigsimítottam gyengéden a hátán.

Hallottam, ahogy élesen beszívja a levegőt, majd megfordulva lenéz rám. Kirázott a hideg attól, hogy rám nézett. A testem még jobban égni kezdett, és vágyott az érintésre.

Végigsimított az oldalamon, én pedig nagy levegőt vettem. Azt hiszem, ennél érzékenyebb még nem voltam.

Végignézve rajta a mellkasára simítottam. Elmosolyodott.

- Megváltoztál.

- Hiányoztál. - néztem fel rá.

Lehajolva megcsókolt, szenvedéllyel. Azonnal választ adtam neki, és hozzá simultam, amennyire csak tudtam. A csók először lassú volt, majd ahogy a kapcsolatunkhoz illik, hirtelen felgyorsult minden, és lihegve váltak el az ajkaink egymástól, levegőért. Ha nem lenne szükségünk levegőre, akkor talán az életünk utóbbi éveiben így maradtunk  volna.

Lejjebb csúsztatva a kezét, gyengéden a fenekembe markolt.

Lassan a csempéhez tolt, és rátapadt a nyakamra. Felsóhajtottam.

Hagytam neki, hogy jelet hagyjon neki, ahol csak szeretne. Elvette a józan eszem, teljes mértékben.

Baszd meg a hülye telt ajkaiddal, Mark Foster..

Lassan lejjebb tért a mellkasomra, én pedig az ujjaimat a világos tincsekbe vezettem.

- Mark.. Ne húzd az agyam, kérlek.. - harapdálva az ajkaimat néztem rá, ő pedig lassan rámemelte a szemeit, de még folytatta a nedves csókok osztogatását, illetve elég sok helyen ki is szívta a mellkasomat.

Lassan felegyenesedett, és megfordított, úgy, hogy szemben legyek a csempével.

Basszameg.. 

Egy pillanatra elfelejtettem, hogy kell levegőt venni, majd már csak az ujjait éreztem magamban. Felsóhajtottam.

- Mark, óvatosan..

A tarkómra csókolt, majd azt is kiszívta.

- Gyengéd leszek. Még csak most kaptalak vissza, megengedem, hogy visszaszokj az én tempómhoz.. - hallottam a hangján, hogy vigyorog.

Hát így hagysz el.. [18+] || ✅Where stories live. Discover now