20. Fejezet - Tengerpart

3.5K 202 10
                                    

Reggel szokás szerint hamarabb keltem mint Mark, és miután felöltöztem lementem a konyhába, és elkezdtem rántottát csinálni. Megszokás, na.

- Te ébren vagy? - hallottam Mark anyjának a hangját a hátam mögül.

- Persze. Még hamarabb is szoktam kelni. - ásítottam.

- Nem kell csinálnod reggelit. Nem azért vagy itt. - állt mellém, és elkezdte nézni amit csinálok. - Sajnálom, hogy tegnap olyan nyomulós voltam. Csak új, hogy Marknak barátja van. De elfogadó vagyok, mert ő a fiam. Nem lesz attól se több, se kevesebb, hogy nem lányt szeret.

- Ezt.. Jó hallani. Köszönöm. - mosolyodtam el halványan.

- Egyébként honnan tanultál meg így rántottát csinálni? - nézett rám kérdően.

- Mikor a szüleim elváltak anyával maradtam, de anya kórházba dolgozik, ezért meg kellett tanulnom magamra főzni. Nekem ez megszokott, hogy teljesen eltartom magam. - néztem rá.

- Azta.. és hány éves is voltál, mikor a szüleid elváltak?

- Olyan 13, már nem igazán emlékszem. Nem most volt már az.

- Értem. Akkor legalább Mark valami egészségeset is eszik. Eddig minden barátnője pizzán élt, és hasonló szarokon.

- Néha még segíteni is szokott.

- Wow, tényleg? - pislogott.

- Igen. Egyébként a többiek? - néztem kérdően.

- Alszanak még. Megszoktam már, hogy ilyenkor egyedül vagyok.

- Akkor most megszokhatja azt is, hogy nincs egyedül. - mosolyodtam el. - Nem tudom sokáig aludni. Korán kelő típus vagyok.

- Ma egyébként a tengerpartra megyünk. Ha ma még itt maradnátok, és inkább medencéznétek, akkor nyugodtan. Nem szeretnénk folyton a nyakatokon lenni. Fiatalok vagytok.

- Nem gond. Szerintem jobb lenne, ha mi is mennénk.

- Majd megbeszélitek Markkal.

- Rendben. Szerintem most megyek, és felmegyek hozzá, hátha felébredt. Már úgy is kész a reggeli. - zártam el a gázt, és elindultam fel.

- Megterítek.

- Benyitottam a szobába, Mark pedig kómásan nyomkodta a telefonját.

- Jó reggelt. - ültem le mosolyogva az ágyra, és nyomtam egy puszit az arcára.

- Jó reggelt. - rakta le a telefonját, és húzott magára, aminek hatására elpirultam.

- Mark.. Bárki benyithat.. - utaltam a nyitott ajtóra.

- Nem érdekel. - vigyorgott, és lassan közel hajolt hozzám, de mielőtt megcsókolt volna, direkt megállt, hogy húzza az agyam.

- Utállak.. - csókoltam meg.

- Szeretsz.. valld be. - súgta az ajkaim közé, miközben visszacsókolt.

Hirtelen azon kaptam magam, hogy Mark fölöttem támaszkodik.

Lassan faltam az ajkait, Mark pedig szintén így az enyéimet. A  kezeim elkezdtek elkalandozni a boxere felé, mivel csak az volt rajta.

És, ekkor nyitott ránk Mark öccse, Lee.

Hirtelen szakadtunk el egymástól, és Mark egy pillanat alatt leszállt rólam.

- Mit szeretnél? - nézett Mark úgy rá, mintha mi sem történt volna.

Hát így hagysz el.. [18+] || ✅Where stories live. Discover now