29. Fejezet - Kávé

2.7K 171 42
                                    

Egy pár másodpercig csak néztünk egymásra kipirultan, majd Alan lassan a pólóm alá nyúlt, mire akaratlanul felsóhajtottam.

Miután lekerült rólam a pólóm, megéreztem az éhes tekintetét rajtam.

Végigsimított az oldalamon, amibe kissé beleremegtem, mivel a keze elég hideg volt.

Felült a kanapén, én pedig szinte rögtön levettem róla a pólóját, és végignéztem rajta.

Elémtárult az egész tetkója, és akaratlanul is a kezemet rátéve végigvezettem rajta.

- Nem láttam még ilyen nagy tetkót. - néztem fel rá.

Elmosolyodott.

- Tetszik?

- Tetszik? Imádom. - húztam kicsit lejjebb magamhoz, és nyelves csókra invitáltam.

Visszacsókol, és ezúttal ő döntött hátra a kanapén, én pedig a válla felett átkarolva végigsimítottam az izmos hátán.

Teljesen elpirultam, mikor megéreztem, ahogy a merevedése a fenekemnek nyomódik.

Mikor elváltunk egymástól, megpillantottam, hogy rajta is van egy apró pír.

Nyelt egy nagyot, amit én is elég tisztán hallottam. Kissé elhajolt tőlem.

- Ha meg akarsz állni, most mondd. Mert utána nem ígérhetem meg, hogy megállok. - közölte egyszerűen.

- Nem akarom, hogy megállj. - néztem a szemébe. Kissé meglepődött, de a tekintete.. ködösebbé vált.

Kicsatolta az övét, és mikor lepillantottam csak kíváncsiságból, a merevedése.. nem éppen volt kicsi.

Végignéztem, ahogy kigombolja a nadrágját, és lehúzza a sliccet, majd a nadrágot is.

Miután a lábam közé helyezkedett, kigombolta az én nadrágomat is, a sliccet pedig.. a saját szájával húzta le. Nagyjából egy paradicsommal lehettem egyenlő.

Miután lehúzta a nadrágomat, hirtelen felkapott, én pedig a lábaimat a csípője köré fonva kapaszkodtam rajta.

Miután a hálóba sétált, letett az ágyra.

A kezeimet a fejem főlé taszította, hogy lefogjon, miközben megcsókolt.

Amint engedett a szorításán, lelöktem magamról, hogy az ágyra érkezzen, és újra az ölébe kerültem, majd lassan elkezdtem az ágy két vége felé mozogni a ruha anyagán keresztül.

Ennek hatására Alan elpirult, és halkan sóhajtozni kezdett, ezzel egyetemben pedig belemarkolt mindkét combomba.

- Baszki, lass- Hh.. - sóhajtott fel.

Hirtelen megálltam, és enyhén kipirult fejjel rámnézett.

Én is kissé ki voltam pirulva, és talán a kelleténél nagyobb levegőket vettem.

Egy pár másodpercig csak néztünk így egymásra, majd levettem a boxeremet, és lelöktem az ágy mellé.

Alan végignézett rajtam. Már viszonylag eléggé csöpögtem. Kicsit lejjebb csúsztam, hogy letudjam húzni annyira Alan alsóját is, hogy ne legyen útba.

Ezúttal én néztem végig rajta. A szemem sarkából láttam, hogy elmosolyodik.

- Még is visszatáncolsz? - nézett rám mosolyogva.

Felnéztem rá.

- Nem terveztem. - mosolyodtam el.

Ebben a pillanatban újra maga alá terített, így fölém kerekedett.

Hát így hagysz el.. [18+] || ✅حيث تعيش القصص. اكتشف الآن