III.

61 4 0
                                    

Opět mě probudil budík. Vypla jsem ho,šla do kuchyně a nachystala si snídani. Na snídani jsem měla ovesné vločky s mlékem jako každý den. Oblékla jsem se, vyčistila si zuby, popadla deštník a utíkala jsem na autobus. Stihla jsem to. Bylo to o fous.
Dnes prý budeme ve škole dělat se třídou hromadný projekt, jsem na to zvědavá. Má to být na téma rostlin. Celkem se na to i těším. Alespoň se nebudeme učit a odpadne nám test z přírodopisu.
Dnes jako první hodinu máme hned přírodopis.
Na přírodopis máme takovou starou ale hodnou učitelku. Mám ji celkem ráda. Je super.
Zatím co učitelka vykládá Informace o projektu a já vymýšlím jméno pro psa.
"Brownová bude asi po škole! " poznamenal ředitel, neviděla jsem ho ani přicházet.
"Omlouvám se" odpověděla jsem.
Na dále jsem vymýšlela jména. Pro fenu už mám, byla by to Violet a pro psa ještě nevím. Uvažuju o jméně Tim.
Jména jsem si napsala a rozhodla se, že budu dávat pozor.
Vyučování dneska rychle uběhlo, hlavně díky projektu.
Dnes budu vymýšlet, jak se se štěnětem v jednom pokoji sžiju a jak to udělat, aby na to máma nepřišla.
Uznala jsem za vhodné, že štěně bude bývat v komodě zavřené, když nebudu zrovna doma. V komodě mu to udělám hezké. Bude tam mít vše, co potřebuje. Nic mu tam chybět nebude.
Ale asi trochu větší problém bude štěkání. To se ho pokusím odnaučit. Udělám to podle návodu v knížce. I když jsou prý westíci uštěkanější, ale záleží hodně na výchově. Doufám, že to zvládnu. Není na tom asi nic extra těžkého.
Začnu asi dekou, ta bude tvořit vystýlku v komodě. Potom následují misky. Jako poslední přijdou hračky a pelech. Vodítko a obojek budou zvlášť v šuplíku. Komoda by pro štěně byla hotová.
"Becky, pojď sem prosím" ozvalo se z kuchyně.
"Už jdu mami" řekla jsem a vydala se ke schodišti.
Jakmile jsem došla do kuchyně zeptala jsem se: "Co potřebuješ mami? "
"Prosím tě, byla bys tak hodná a zašla mi na nákup? " zeptala se mamka.
"Jasně, tak mi prosím napiš seznam a já tam skočím" Odpověděla jsem. Když už půjdu do města tak se můžu podívat, kde bych si toho psa mohla koupit.
"Na, tady máš seznam" řekla mamka a podala mi seznam.
Šla jsem si nazout boty a odešla. Jako první se asi půjdu podívat po psíkovi. . Našla jsem krabici před ,kterou byl papírek s nápisem: Westík-3měsíce, pes. Podívala jsem se dovnitř a uvnitř na mě čekalo malinké štěňátko. Neváhala jsem a vzala si ho.
Krabici se štěnětem jsem u obchodu schovala do trávy a štěně zabezpečila, aby z krabice nevylezlo. Potom jsem šla nakoupit.
Po nákupu jsem vzala štěně do látkové tašky. Takže jsem nesla tašky dvě-v jedné štěně, ve druhé nákup.
Jakmile jsem přišla domů, tak jsem dala mámě tašku a šla i se štěnětem do pokoje.
Blížil se večer. K večeři jsem měla párek a rohlík. Párek jsem dala štěněti. Granule půjdu koupit zítra. Dnes mu musí stačit párek.
Bude se jmenovat Tim. Celkem to k němu sedí.
V pelíšku se mu líbí. Hned se uvelebil a spí. Já se ještě jdu učit a jdu spát.

Psí cesta✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat