XXVIII

19 3 0
                                    

Zazvonil mi mobil. Kdo mi asi volá? Byla to Mia. Zvedla jsem to.
"Ahojky Mio, copak potřebuješ? " Zeptala jsem se.
"Počkat takže ty to nevíš? " Zeptala se mě.
"Co bych měla vědět?" Nechápala jsem to. Co bych měla vědět a nevím to?
"Jsi v televizi! " Vyhrkla že sebe.
"C-cože?! " Vykoktala jsem že sebe a seběhla jsem schody dolů a v obývacím pokoji jsem zapla televizi. Hovor jsem ukončila.
Z podtitulku jsem si musela sednout.
-12-cti letou dívku doma přepadl známý kriminálník
Hrklo ve mně. Nemohla jsem tomu uvěřit. To jako vážně? Potom jsem se rozhodla si něco poslechnout.
"Dvanácti letou dívku přepadl známý krimináník. Vykrádal domy či byty na Floridě. Jednou za to tato dívka málem zaplatila životem. Život ji zachránil její pes, když po útočníkovi skočil a kulku schytal místo ní. Dívka neváhala a pistoli mu sebrala. Ve správnou chvíli zmáčkla spoušť a tím mu způsobila střelné zranění díky kterému se nám ho podařilo chytit. " Řekl moderátor. Já na to jen civěla a nestačila jsem se divit. Na více už jsem neměla odvahu a vypla jsem to. Přehání to. Nechtěla jsem na to znovu vzpomínat. Tim mi začal chybět ještě více než před tím.
Chtěla jsem si pročistit hlavu a tak jsem si šla číst. Poslední dobou je to to jediné co zvládnu dělat bez myšlení na včerejšek.
Četla jsem si opravdu dlouho. Potom mě babička volala na oběd. Neměla jsem chuť jíst, ale musela jsem. Nesnědla jsem to všechno. Opravdu jsem nic jíst nechtěla. Nejraději bych teď byla s Timem. Jak se asi má?

Psí cesta✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat