V

34 4 0
                                    

Ráno mě nevzbudil Tim, ale budík. Přišlo mi to divné. Šla jsem se po Timovi podívat. Spal ve svém koutku. Vzbudila jsem ho a šli jsme se vyprázdnit na balkon na podložky. Uložila jsem Tima do svého koutku.
Potom jsem se jako každé ráno nasnídala, vyčistila si zuby, převlékla se  a šla do školy.
Ve škole se nic zvláštního nedělo. Z toho včerejšího testu jsem nakonec dostala za čtyři.
Všechno se hrozně vleklo,vyučování, oběd a dokonce i přestávky. Celý den jsem se těšila na Tima.
Když jsem přišla že školy, tak jsem se přivítala s mámou a šla nahoru za Timem. Přivítala jsem se s ním jako každý den a vydali jsme se na balkon.
Tim mi přinesl pískací míček a já mu začala házet po mém pokoji a on mi ho nosil.
Vytáhla jsem si z batohu učebnici matematiky a nalistovala stranu 125. Vzala jsem sešit, propisku a začala jsem opisovat příklady z učebnice. V tom jsem pod sešitem uviděla otevřený můj diář a na dnešek jsem tam měla na 15:15 napsanou schůzku se spolužačkama v cukrárně.
"Sakra", zaklela jsem ,"já na to úplně zapomněla! "
"Je 14:42, to stihnu! "Řekla jsem.
"Ale co s Timem" ,mumlala jsem si pro sebe, "Budu ho muset nechat doma. Musím ho pořádně unavit, aby všechno doma v pelechu prospal a neštěkal. "
Jak jsem řekla, tak tak jsem i učinila a vyrazila jsem do cukrárny.
Holky už tam na mě čekali. Byla jsem poslední, ikdyž bylo teprve 15:10.
S holkama jsme se pozdravili našim obvyklým pozdravem. Optaly jsme se, jak se nám vede a objednali jsme si zmrzlinu. Všechny jsme měli vanilkovou.
Povídali jsme si o různých věcech a bylo jich tolik, že si na všechny ani nevzpomenu.
"To už je tolik" ,řekla jsem, když jsem se podívala na ručičkové hodiny, které byly pověšené na bílé stěně v cukrárně, "budu muset jít, tak pa holky! "
"Pa" Odpověděli mi a já se vydala domů. Povídali jsme si dlouho. Blíží se k osmnácté hodině.
Když jsem přišla domů, tak mamka už byla v práci. Vyzula jsem si boty a vydala se nahoru, do mého pokoje za Timem. Tim mě s radostí přivítal. Potom jsme si až do setmění hráli. Nevnímala jsem čas, dokud nebyla tma a venku začaly svítit pouliční lampy.
"Je 19:01, měla bych nachstat nám oběma večeři. Už je celkem pozdě. " řekla jsem a nasypala Timovi  do misky granule. Já jsem si vzala chleba se salámem.
Poté jsem Tima dala do jeho koutku a šla jsem do sprchy. Když jsem vyšla že sprchy, tak jsem si vzala Tima do postele. Mamka na to nepřijde, protože je přes noc v práci.
Vzala jsem si knížku a s Timem na klíně jsem si chvíli četla.

Psí cesta✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat