Netrvalo dlouho a stáli jsme před parkem. Bylo tam poměrně dost lidí. Hodně z nich s sebou mělo i psy. Ovšem Tím byl že všech psů v parku skoro největší. Velikostí ho předbíhala tibetská doga, která zrovna aportovala modré frisbee. Ostatní psi byli většinou menšího vzrůstu. Občas sem tam se objevila i nějaká borderka či zlatý retrívr.
Tima jsem pustila z vodítka a začali jsme pomalu procházet parkem k odlehlejšímu místu na kraji parku.
Celou cestu mi Tim šel jen u nohy a snažil se ostatní psy nevnímat. Sem tam za námi přiběhl nějaký menší psík, který Tima absolutně nezajímal. Tima fascinoval ten malý rybníček, který se nacházel kousek od nás. Koupala se v něm asi tříčlená skupinka lidí i s jejich psy.
Uběhla sotva chvíle a došli jsme na 'naše' místo. Skoro nikdo tam nebyl. Tak jsme asi půl hodiny trénovali. Zkoušeli jsme i skoky do náruče. A povedlo se! Tim to po několika dnech zvládne bez problémů. Dále jsme trénovali poslušnost. Té není nikdy dost. Je super, že Tima poslušnost baví asi že všeho nejvíce a tak poslechne na poprvé.
Když jsme spotřebovali všechny odměny tak jsme se rozhodli, že se v takovém horku půjdeme vykoupat do rybníčku.
Tim hned při první příležitosti tam vběhl. Já jsem se vrhla hned za ním. Ovšem když jsem měla kraťase tak jsem se nemohla potopit celá. Byla jsem jen tam kde mi voda byla maximálně po stehna. Protože jsem Timovi nevzala žádnou hračku s sebou, tak jsem Timovi našla ideální klacek. Ještě jsem ho trochu polámala tak aby si s ním Tim nemohl ublížit. Upřímně klacky s moc velkou radostí nepoužívám, ale když je to jednou za čas a na chvíli tak mi to až tak nevadí.
ČTEŠ
Psí cesta✅
RandomPříběh vypráví o 12-ti leté Becky, která si plní svůj životní sen. Bydlí s její mámou v USA ve státě Florida v malém městečku v bytě. Jejím snem je stát se psovodem a obecně trénovat psy. Ale její máma ji psa dovolit nechce. Potom, když na její mámu...