Kroky se blížili ke dveřím od mého pokoje. Mně hned bylo jasné, že budu muset z pravdou ven a budu muset jen a jen doufat, že mamka nevyhodí Tima z domu hned.
Dveře se začali pomalu otvírat. Srdce mi bušilo jako o závod a v krku se mi udělal obrovský knedlík. Měla jsem hrozný strach, ale zároveň jsem byla plně odhodlaná.
"C-c-co tohle má z-znamenat?! " Vykoktala ze sebe mamka, když uviděla Tima, který ležel v pelíšku, zíral na ni a u toho vrtěl ocasem.
"Mami já ti to všechno vysvětlím!" Snažila jsem se za každou cenu obhájit.
"T-to máš toho teda hodně co vysvětlovat! " řekla naštvaně. "Ale víš, co necháme to na ráno. Spíše by mě zajímalo jak dlouho to tady s námi je! řekla mi. Její hlas už nebyl vůbec naštvaný ba naopak byl klidný.
"No..... už to nějaký ten pátek bude." to bylo to jediné, co jsem že sebe dostala.
"A to je jak dlouho? " snažila se že mě mamka dostat víc.
"Asi 3 měsíce.... " řekla jsem váhavě.
"A proč jsi mi o tom neřekla? Vždyť to mohlo dopadnout špatně. "
"No, víš bála jsem se, že bys mi psa nikdy nedovolila a tak jsem zachránila tady Tima. V původním plánu bylo, že bude asi 5krát menší, ale co už, stalo se. A co bude s ním teď? " jsem se konečně rozmluvila. Možná Tima nevyhodí z domu! A to je super. Ale zatím jenom MOŽNÁ.
"No teď, co teď..... stejně bychom se stěhovali tak i tak, takže pokud ho zvládneš MŮŽEŠ SI HO NECHAT! " Řekla mamka a já dostala nepopsatelnou radost.
"Jasně, že ho zvládnu! Slibuju! " Řekla jsem a jídla jsem si.
"O zbytku si promluvíme zítra. Nějaký trest tě samozřejmě nemine. " Řekla mamka a pomalu odcházela ke dveřím. "Dobrou Becky".
" Dobrou mami! " odpověděla jsem a když se zavřely dveře, tak jsem Tima pozvala do postele. Tim neváhal a hned si přilehnul. A šli jsme všichni spát.
ČTEŠ
Psí cesta✅
RandomPříběh vypráví o 12-ti leté Becky, která si plní svůj životní sen. Bydlí s její mámou v USA ve státě Florida v malém městečku v bytě. Jejím snem je stát se psovodem a obecně trénovat psy. Ale její máma ji psa dovolit nechce. Potom, když na její mámu...